Tęsiu toliau. Daug ko įdomaus yra tarp Rembertuvo ir Varšuvos Vsachodnios, bet visur patekti reikia laiko ir ne visur ten galima tikriausiai laisvai praeiti, nors Lenkijoje nesukama galvos dėl tvorų ir tai, kas Lietuvoje aptverta bei saugoma videokameromis, pas lenkus niekaip nesaugoma. Aišku, gali išbėgti koks nors apsauginis, daugiausiai ko galima tikėtis su didesne tikimybe. Taigi, sekanti stotis - Varšuva Vschodnia.
Tarp Rembertuvo ir Vschodnios dar yra nedidelė stotelė Varšuva Olšynka Grochovska (Warszawa Olszynka Grochowska), bet joje stoja priemiestiniai, dauguma, bet ne visi. Nuotrauka iš Vikipedijos.
https://upload.wikimedia.org/wikiped...tation_001.JPG
Rytinė stotis atsirado nutiesus centrinę liniją tarpukaryje. Iki tol tai buvo Varšuvos - Terespolio linijos galinė stotis su aklikeliais. Tai antra pagal traukinių kiekį stotis Varšuvoje (Centrinėje stoja tik tolimojo susisiekimo traukiniai, todėl priemiestiniai neįsiskaito, kai Vschodnioje ir Zachodnioje stoja visi).
Pirmojo Pasaulinio karo metais stotis nukentėjo palyginti nedaug. Stoties pastatas išliko ir tarnavo pagal paskirtį, nors tiesiant centrinę liniją kelynas buvo suformuotas iš naujo iškeliant jį ant aukšto pylimo. Taigi, stoties pastatas liko pylimo papėdėje. Antrojo pasaulinio karo metais jis buvo sunaikintas. Tačiau išliko nedidelė pastato dalis. Nauja stotis (pastatas) buvo pastatyta septintajame dešimtmetyje šiek tiek toliau (~200 m) į rytus nuo senosios.
Taigi senasis stoties pastatas. Einu tašytais akmeninis grįstu privažiavimu nuo dabartinės Vschodnios stoties pastato. Už medžių matosi seno pastato fragmentai.
Vaizdas per tvorą pastato link.
Vaizdas atgal, dabartinės stoties link.
Senosios stoties pastato likučiuose veikia metalo laužą superkanti firma.
Stoties pastato vieta prie pylimo. Vaizdas dabartinės stoties pastato link.
Varšuvos Zachodnios vaizdas iš miesto pusės. Prieš kelis metus pabaigta pastato rekonstrukcija. Pagrindinis stoties pastatas yra iš šiaurinės kelių pusės.
Stoties pastatas nuo pirmojo perono. Vaizdas rytų link.
Iš arčiau.
Tarp Rembertuvo ir Vschodnios dar yra nedidelė stotelė Varšuva Olšynka Grochovska (Warszawa Olszynka Grochowska), bet joje stoja priemiestiniai, dauguma, bet ne visi. Nuotrauka iš Vikipedijos.
https://upload.wikimedia.org/wikiped...tation_001.JPG
Rytinė stotis atsirado nutiesus centrinę liniją tarpukaryje. Iki tol tai buvo Varšuvos - Terespolio linijos galinė stotis su aklikeliais. Tai antra pagal traukinių kiekį stotis Varšuvoje (Centrinėje stoja tik tolimojo susisiekimo traukiniai, todėl priemiestiniai neįsiskaito, kai Vschodnioje ir Zachodnioje stoja visi).
Pirmojo Pasaulinio karo metais stotis nukentėjo palyginti nedaug. Stoties pastatas išliko ir tarnavo pagal paskirtį, nors tiesiant centrinę liniją kelynas buvo suformuotas iš naujo iškeliant jį ant aukšto pylimo. Taigi, stoties pastatas liko pylimo papėdėje. Antrojo pasaulinio karo metais jis buvo sunaikintas. Tačiau išliko nedidelė pastato dalis. Nauja stotis (pastatas) buvo pastatyta septintajame dešimtmetyje šiek tiek toliau (~200 m) į rytus nuo senosios.
Taigi senasis stoties pastatas. Einu tašytais akmeninis grįstu privažiavimu nuo dabartinės Vschodnios stoties pastato. Už medžių matosi seno pastato fragmentai.
Vaizdas per tvorą pastato link.
Vaizdas atgal, dabartinės stoties link.
Senosios stoties pastato likučiuose veikia metalo laužą superkanti firma.
Stoties pastato vieta prie pylimo. Vaizdas dabartinės stoties pastato link.
Varšuvos Zachodnios vaizdas iš miesto pusės. Prieš kelis metus pabaigta pastato rekonstrukcija. Pagrindinis stoties pastatas yra iš šiaurinės kelių pusės.
Stoties pastatas nuo pirmojo perono. Vaizdas rytų link.
Iš arčiau.
Comment