Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PL] Lenkijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    more pic :

    Parašė lukaszek89
    Wrocław:

























    photos: Rynek kolejowy

    Comment


      Damn those trains... they look f***ing amazing! Wish to see something like this in Lithuania one day.

      Comment


        Congratulations!

        Comment


          Last time I saw Poles so excited as in this video was when first LOT - Polish Airlines, Dreamliner arrived to Poland.



          To be honest I can't wait riding this beauty from Gdańsk to Kraków.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą
            Damn those trains... they look f***ing amazing! Wish to see something like this in Lithuania one day.
            Better to see something like this arriving from Poland to Lithuania when Rail Baltica will be completed
            Flickr

            Comment


              Siemenovko stotis (Siemianowka), gudiškas 2M62. 2013.08.03

              Manevruoja SM42-350




              Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.20, 12:05.

              Comment


                Geležinkelis eina per marias labai graži vieta:








                Paskutinis taisė vytautas8; 2013.11.10, 20:07.

                Comment


                  Manevruoja M62-1642. 2013.08.17.







                  Grįžta į Baltarusiją


                  Paskutinis taisė vytautas8; 2013.11.10, 20:09.

                  Comment


                    Comment


                      Trakiškės. Rugpjūčio pabaiga, kai maršrutas Varšuva - Šeštokai buvo trumpinamas iki Trakiškių.

                      Comment


                        ST44-1108 su prekiniu iš Mockavos,tarpstotis Trakiškės - Suvalkai(2013.11.10.):

                        Comment


                          Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
                          ST44-1108 su prekiniu iš Mockavos,tarpstotis Trakiškės - Suvalkai(2013.11.10.):
                          Atvaizdas
                          tai jei prekinis važiuoja, kame bėda iki Šeštokų atvežt keleivius su autobusu... ?

                          Comment


                            Yesterday Pendolino reached 291 km/h in Poland.

                            Comment


                              Parašė Delfinas Rodyti pranešimą
                              Yesterday Pendolino reached 291 km/h in Poland.

                              Youtube video
                              Polan can into RailBaltica!

                              Comment


                                2014-02-22 Balstogė
                                EN57AL-1544
                                vietinis traukinys: Balstogė - Šepetovas
                                http://www.youtube.com/watch?v=XCqU3oxo9As

                                SA133-002
                                vietinis traukinys: Balstogė - Čeremcha
                                http://www.youtube.com/watch?v=eoKjsotq6a0
                                Paskutinis taisė dainaite; 2014.03.15, 20:51.

                                Comment


                                  Keletas nuotraukų iš Las Suvalski stoties:









                                  Manevruoja Class66 (66009)




                                  SU45-115, su traukiniu Varšuva - Suvalkai


                                  66009


                                  link Augustavo, tolumoj matosi Plocično stotelė


                                  kairėj kelias į karjerą


                                  pietinėj stoties gale stovi kameros


                                  kelias į karjerą


                                  Paskutinis taisė vytautas8; 2014.04.27, 23:11.

                                  Comment


                                    Nežinau, buvo ar nebuvo rašyta. Nebūtinai šioje temoje, tikriausiai, jei kas rašė, tai temoje apie RailBaltica.

                                    RailBalticos trasa Lenkijoje neis, kaip atrodytų, pro Sokulką, Augustavą. RailBaltica Lenkijoje nuo Bialystoko eis pro Elką, Olecką ir pasieks Suvalkus. Bialystoke nuo stoties turės būti nutiesta nauja jungtis su linija Bialystokas - Elkas tam, kad nereikėtų keisti judėjimo krypties. Linija iki Elko elektrifikuota. Nuo Elko geležinkelis eis dabartine linija iki Olecko, bet į patį Olecką neužsuks, nes ten irgi reikėtų keisti judėjimo kryptį. Todėl bus padarytas pietinis aplinkkelis, sujungiantis linijas Elkas - Oleckas ir Oleckas - Suvalkai, kurios sueina Olecke iš pietų. Aplinkkelyje bus pastatyta nauja Olecko stotis. Maždaug už 5 km nuo miesto. Nuo stoties iki miesto bus rekonstruota esama linija ir keleivius į Olecką ir iš jo žada vežti automotrise. Suvalkuose taip pat bus pastatyta nauja stotis, kad nereikėtų užsukti į dabartinę bei keisti judėjimo kryptį. Nauja Suvalkų stotis planuojama ne už miesto, bet prieš tiltą (nuo Bialystoko pusės žiūrint) per Juodąją Ančią. Toliau Suvalkuose bus atstatyta kažkada buvusi jungtis tarp linijų Bialystokas - Suvalkai ir Suvalkai - Šeštokai. Planuojama elektrifikacija 25kV, kintamos srovės. Bet ji atsiras nebent tik tada, kai visa RailBaltica bus elektrifikuota. Nors realiai manau, kad niekada. Lietuva, Latvija ir Estija elektrifikuos, jei iki to prieis, kintama 25 kV, o Lenkijoje liks 3 kV. Nes per daug brangu ir problematiška visų Lenkijos geležinkelių integralumo ir eksploatacijos prasme būtų visą liniją Varšuva - Bialystokas - Gardinas ir kitas besijungiančias linijas elektrifikuoti kitu standartu.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2014.06.01, 20:08.

                                    Comment


                                      Varšuvos metro dirba 3 gamintojų traukiniai:
                                      Alstom



                                      Vagonmaš (įprastas vaizdas rytuose)



                                      Ir Siemens. Jų ir garsas labai skiriasi ir salonas: tarp vagonų yra perėjimai kaip ilguose autobusuose ir puikiai matosi visas vidus nuo pradžios iki galo.



                                      Miesto geležinkelio SKM linijos S3 traukinys požeminėje stotyje Warszawa Centralna



                                      Koleje Mazowieckie (KM) priemiestinis traukinys ant tilto per Vyslą.

                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Praeitą savaitę Lenkai pateikė naujienų apie Pendolino greitaeigį traukinį ir jo važiavimo laikus.
                                        PKP Intercity pranešė, kad nuo 2014 m. gruodžio iš Varšuvos į:
                                        Gdanską bus galima nuvykti per ~2 val. 58 min.;
                                        Krokuvą per ~2 val. 28 min.
                                        Katovicus per ~2 val. 34 min.
                                        Vroclavą per ~3 val. 42 min.

                                        Dar greičiau Pendolino traukiniai važinės nuo 2015 gruodžio.
                                        Trasą iš Varšuvos į:
                                        Katovicus įveiks per ~2 val. 19 min.
                                        Vroclavą per ~3 val. 26 min.
                                        Gdanską per ~2 val. 37 min.
                                        Krokuvą per ~2 val. 12 min.
                                        o iš Gdynios į Katovicus (per visą Lenkiją) ~5 val. 28 min.

                                        Pateikiama lentelė su greičiais nuo 2015 gruodžio ir tarpinėmis stotelėmis:


                                        Šiuo metu greičiausiai iš Varšuvos į Gdanską galima nuvykti per ~ 4,5 val., iki Krokuvos ~3 val. 15 min., iki Vroclavo per ~5,5 val., o iš Gdynės iki Krokuvos per ~8,5 val. Tad pagreitėjimas bus žymus.

                                        Liepos 4 d., Pendolino traukinio gamintojas, firma Alstom, pateikė prašymą Geležinkelio transporto tarnybai (Urzędu Transportu Kolejowego), dėl Pendolino traukinių paleidimo į eksploataciją, su maksimaliu greičiu - 250 km/h. Pagal grafiką, Pendolino traukiniai turi būti įtraukti į Lenkijos traukinių tinklą iki 2014 gruodžio.
                                        20 Pendolino traukinių kaina sudaro apie 400 mln. Eur. O viso kontrakto suma sudaro kiek daugiau nei 665 mln. Eur., kuris apima reikalingų įrenginių statybą Varšuvoje, bei techninį traukinių išlaikymą 17ai metų.

                                        Pilnas šaltinis

                                        Comment


                                          M62-1293, Papiernia (Suvalkai 2014m.)




                                          ST44-1101, Papiernia
                                          Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.20, 11:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X