Ir iš mano pusės būtų patarimas geležinkelių fotografams ir filmuotojams - geležinkelyje vilkėti signalines liemenes. Ir patys jausitės saugiau, ir mašinistai pastebės iš toli.
.... ir apsauginis apsigaus ,kad valdzia pagalvojes
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Dėl liemenių gera mintis, tačiau svarbiausia taisyklė, manyčiau, fotografavimo metu niekada nestovėti ant bėgių, o ne ant bėgių juk traukiniai nevažinėja... Be to, stengtis nepakliūti tarp dviejų prasilenkiančių, o tai reiškia, kad nereikia stovėti tarpkelėse. O dėl liemenių, tai patiko, kad apsauga suklaidinti gali
Ketindamas ateinančią savaitę nuvykti į Vilniaus gel. stotį nusprendžiau parašyti laišką saugumo sektoriui, siekdamas išvengti nemalonumų:
Laba diena.
Ketinu padaryti keletą traukinių fotografijų Vilniaus geležinkelio
stotyje asmeniniais tikslais (meninė fotografija), remdamasis
visuomenės informavimo įstatymo 5; 10; 13 straipsniais. Fotografuoti
planuoju vietinio susisiekimo laukimo peronuose, t.y. viešo naudojimo
erdvėje, neinant toliau ženklo "pašaliniams eiti draudžiama"
Siekdamas išvengti nesusipratimų norėčiau paklausti:
1. Ar reikalinga apie savo būsimą veiką informuoti kokį nors atsakingą
asmenį ar padalinį?
2. Kokių kitokių veiksmų turėčiau imtis, siekiant išvengti galimų nesusipratimų?
laukdamas atsakymo
Pagarbiai, dr. (tikras vardas ir pavardė)
Kas dar nesusipažinote, patariu paskaityti šį skyrelį. Vilniaus geležinkelio stotis priskirta prie saugomų objektų. Taisyklės, tiesa sakant kiekvienais metais vis griežtėja ir griežtėja....
Į bendrovės saugomą objektą pageidaujantis patekti asmuo privalo pateikti Saugos skyriui motyvuotą prašymą, kuriame turi būti nurodytas į saugomą objektą pageidaujančio patekti asmens vardas, pavardė, asmens kodas, darbovietė, einamos pareigos, patekimo į saugomą objektą tikslas, pageidaujamos vykdyti veiklos pobūdis, tiksli data ir laikas arba laikotarpis, kitos sprendimui dėl leidimo įeiti į saugomą objektą davimo priimti reikšmingos aplinkybės ir pridėtos dvi 3 x 4 cm dydžio asmens nuotraukos. Ant prašymo turi būti atitinkamo bendrovės struktūrinio padalinio vadovo ar jo įgalioto darbuotojo tarpininkavimo (jeigu toks yra) viza.
Į bendrovės saugomą objektą pageidaujantis patekti asmuo privalo pateikti ...
Bet tai čia rašoma, jei norima patekti į saugomą objektą, o vaikštant po Vilniaus geležinkelio stotį prašymo juk nereikia. Per diena ten juk tūkstančiai praeina O apie fotografija nei žodžio neužsiminta. O čia, turbūt, taisyklės nurodo, jei asmuo norėtų patekti į depą ir pan....
Rašoma - pagal taisykles - kiekviena stotis strateginis objektas. Be to, stotyje stovi ženklai , kad fotografuoti draudžiama. Bet čia turbūt nuo pamainos durnumo priklauso...
Rašoma - pagal taisykles - kiekviena stotis strateginis objektas. Be to, stotyje stovi ženklai, kad fotografuoti draudžiama.
Kuriame LR įstatyme užrašyta, kad strateginiame objekte NEGALIMA fotografuoti? Net Ignalinos elektrinės reaktorių iš visų pusių nufotografavo ir po interneto platybes paleido.
Gavau atsakymą iš Vidaus administravimo ir saugos departamento Saugos skyriaus Saugumo sektoriaus vyresniojo specialisto J.J.:
"Labas rytas,
Fotografuoti vietinio susisiekimo laukimo peronuose, t.y. viešo naudojimo
erdvėje, galima be jokio leidimo. Leidimas reikalingas tik geležinkelių saugomuose objektuose. Siunčiu sąlygas.
Asmuo pageidaujantis patekti į bendrovės saugomus objektus pagal bendrovės nustatytą tvarką privalo..." ir t.t.
Taipogi atsako ir Filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" Vilniaus keleivių rūmų priežiūros cecho viršininkė:
"Laba diena,
Norint fotografuoti Vilniaus gelež. stotyje reikalingas prašymas filialo ,,Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" direktoriui J. Puluikiui, kuriame reikia nurodyti filmavimo tilslią datą, laiką, kokioje vietoje norėsite fotografuoti ir nurodanti tikslą. Prašymo pabaigoje nurodykite savo kontaktinį telefoną. Galima siūsti ir elektroniniu paš. "
Tai tiek Šią savaitę keliausiu į Vilnių fotografuoti, atsispausdinsiu šiuos laiškus ir tiek. Žiūresim,kas bus realiai.
Na, aš net fotosesiją buvau surengęs Vilniaus geležinkelio stotyje, prie garvežio. Jis yra visai ne vietinio susisiekimo laukimo perone, o kitoje pusėje. Taip kad nutariau nerizikuot ir gaut leidimą. Tiesą, tai nebuvo paprasta, nes visi siunčia pas ką nors kitą, bet pagaliau išsiaiškinau kad reikia rašyti prašymą LG filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" direktoriui Jonui Puluikiui. Leidimą gavau, fotosesiją padariau. Ypatingo noro leisti man ten fotografuoti darbuotojai neturėjo, visgi čia jiems atsakomybė, ką gali žinot, gal aš po traukiniu šoksiu Bet iš tikrųjų jie buvo mandagūs, net rūpestingi ir problemų neturėjau.
Išvada: gynčytis su tokios rūšies draudimais beprasmiška, reikia gaut leidimą.
P.S. Tokia pati ir situacija su bažnyčiomis - jeigu neleidžia, gynčytis nėra prasmės, reikia rasti kas gali leisti
Na, aš net fotosesiją buvau surengęs Vilniaus geležinkelio stotyje, prie garvežio. Jis yra visai ne vietinio susisiekimo laukimo perone, o kitoje pusėje. Taip kad nutariau nerizikuot ir gaut leidimą. Tiesą, tai nebuvo paprasta, nes visi siunčia pas ką nors kitą, bet pagaliau išsiaiškinau kad reikia rašyti prašymą LG filialo "Vilniaus geležinkelių infrastruktūra" direktoriui Jonui Puluikiui. Leidimą gavau, fotosesiją padariau. Ypatingo noro leisti man ten fotografuoti darbuotojai neturėjo, visgi čia jiems atsakomybė, ką gali žinot, gal aš po traukiniu šoksiu Bet iš tikrųjų jie buvo mandagūs, net rūpestingi ir problemų neturėjau.
Išvada: gynčytis su tokios rūšies draudimais beprasmiška, reikia gaut leidimą.
P.S. Tokia pati ir situacija su bažnyčiomis - jeigu neleidžia, gynčytis nėra prasmės, reikia rasti kas gali leisti
Na cia TU IR JUOKAUJI. Panores Petras karve vesti...
Planuoju pasivažinėt į Peterburgą ir po jo geležinkelio stotis. Ar kas nors žinote: ar Rusijoje sodina į kalėjimą už stočių ir traukinių fotografavimą?
Planuoju pasivažinėt į Peterburgą ir po jo geležinkelio stotis. Ar kas nors žinote: ar Rusijoje sodina į kalėjimą už stočių ir traukinių fotografavimą?
Kažkokioj senoj instrukcijoj esu skaitęs, kad „s rozrešenyja načalnyka stancii“.
Ruseliai, ypač žemesnio rango, moka procesą iš visko padaryti. Manyčiau, pasiteiraukit Spalio geležinkelių valdybos dėl fotografavimo tvarkos. Tuo labiau, kad jie, ir jų pasiekimai, turi retą šansą būti pristatytiems Lietuvoje reprezentuojančiai. Ir žmogus lietuviška pavarde yra Spalio geležinkelių viršininko pavaduotojas statybai.
Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment