Rimtai, koks tikslas LG ar kam nors kitam drausti fotografuoti traukinius, geležinkelio ar autobusų stotis? Čia juk ne prekybos centrai, kad bijotų konkurentų "šnipų"... Ar čia nuo tarybinių laikų išlikusi užsienio šnipų baimė?
Jo, "rusai puola" duoda savo rezultatus. Taip, buvo man neperseniausiai vienas atvejis fotografuojant autobusą...
Vargu ar LG saugosi rusų. Tiesiog šaltojo karo rudimentas posovietinėse smegenyse, greičiau kaip tik saugosi imperialistų fašistų šnipų .
O jei rimtai, tai rusai, manau, turi visas Baltijos šalių geležinkelio schemas ir žemėlapius iki smulkmenų. Per nepriklausomybę pokyčių čia būta nedaug.
Teroristų bijo su barzdomis. Nors kas rengia teroro aktus, informacijos apie vietas suranda ir be nuotraukų... Ne buki juos organizuoja, vykdo tik balvonai su praplautom smegenim.
Ir tuo labiau ne kažkokiam tai priemiestiniame apytuščiame traukinyje.
Kiek skaičiau, pirmieji draudimai fotografuoti įvesti 1897 m. caro valdžios, tačiau per tą laiką, išskyrus karus, į geležinkelių egzistenciją niekas nesikėsino.
Metalo vagys - jie su fotoaparatais neina pjaustyt bėgių.
Teroristų, kurių Europoje kaip ir nebuvo, o dabar pradėjo rastis yra per mažai, kad rūpėtų tokia šalis kaip Lietuva. Vienintelis tikras strateginės svarbos objektas stovi Klaipėdoje - SGD (ir tasai rūpi žinom kam). Oficialūs motyvai dėl pavojingumo - pavojinga ir gatvėj būti, jeigu ką. Po traukiniu žūsta daugiausiai savižudžiai ir apkvaišę nuo svaigalų, einantys bėgiais. Joks sveiko proto žmogus, fotografas nestovės ant bėgio prieš pat atvažiuojant traukiniui. Tegul LG pripažįsta, kad su savo draudimais jie tik švaisto pinigus papildomiems Gelsaugos persekiotojų etatams, lentelių, draudžiančių fotkinti, gamybai ir t.t.
Teroristų, jeigu panorėtų, deja nesustabdys tokie vaikiški draudimai.
Tegul LG pripažįsta, kad su savo draudimais jie tik švaisto pinigus papildomiems Gelsaugos persekiotojų etatams, lentelių, draudžiančių fotkinti, gamybai ir t.t.
Jokių draudimų fotografuoti geležinkelius Lietuvoje nėra. Net kažkada ant Vilniaus stoties pėsčiųjų tilto kabėjusios lentelės su perbrauktu fotoaparatų yra senai nuimtos.
Jokių draudimų fotografuoti geležinkelius Lietuvoje nėra. Net kažkada ant Vilniaus stoties pėsčiųjų tilto kabėjusios lentelės su perbrauktu fotoaparatų yra senai nuimtos.
O ir apsaugos darbuotojai (galbūt) nebekreipia taip dėmesio ir neateina patikrint, kaip anksčiau. Bent jau 2 metus pastoviai fotografuoju Vilniaus stotyje be problemų ir nesislapstydamas.
Jokių draudimų fotografuoti geležinkelius Lietuvoje nėra. Net kažkada ant Vilniaus stoties pėsčiųjų tilto kabėjusios lentelės su perbrauktu fotoaparatų yra senai nuimtos.
O kurioje vietoje laukuose esanti sankasa yra "geležinkelio stotis ir jos teritorija"? Tegu toliau tie apsauginiai bando parodyti, kad jie labai svarbūs ir įtakingi, kabinėdamiesi be jokio pagrindo, tik nereikia pernelyg į tai reaguoti. Jeigu filmuojama su dronu, tai gal vertėtų ne skraidyti pačioje statybvietėje, o skristi ir būti bent 20 metru nuo būsimo geležinkelio ašies ir nebūsite jokioje apsaugos zonoje.
Comment