Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Draudimai fotografuoti geležinkelius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Esmė ta, kad stotyse fotografuoti galima visada ir visur, jei tik ten apskritai leidžiama patekti (t.y., jei stotis tuo metu dirba). Dėl geležinkelių, tu čia kalbi apie draudimą apskritai būti ant/šalia jų. Tai skirtingi dalykai. Kalba eina apie fotografavimą, kur galima laisvai patekti t.y. viešas vietas. Niekas nekalba apie tokias vietas, kur apskritai draudžiama būti pašaliniams.
    Kitaip sakant - fotografuoti galima nuo tilto, pro traukinio langą, stovint netoli bėgių arba ant perono ir pan. Bet negalima - stovint geležinkelio gabarite (net jeigu tuo metu traukinių nesimato).

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Kitaip sakant - fotografuoti galima nuo tilto, pro traukinio langą, stovint netoli bėgių arba ant perono ir pan. Bet negalima - stovint geležinkelio gabarite (net jeigu tuo metu traukinių nesimato).
      Daugelyje šalių už tai būtum suareštuotas ir nubaustas nekuklia pinigine bauda (už buvimą neleistinoje vietoje, ne už fotofrafavimą). Kaip su įstatymais Lietuvoje šiuo požiūriu? Ar leidžiama būti ant/šalia geležinkelio?

      Comment


        Būtent, kad ne netoli bėgių, bet už kažkokios tai zonos, kuri pažymėta ženklu. Arba nestovint geležinkeliui priklausančioje teritorijoje, į kurią įeina ir apsauginė geležinkelio zona. Nes visa tai "šventos" privačios nuosavybės pažeidimas, už kurį gali teisėtai net ir nušauti. Laukinė šalis, laukiniai žmonės ir laukiniai įstatymai - nuosavybė aukščiau visko.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Būtent, kad ne netoli bėgių, bet už kažkokios tai zonos, kuri pažymėta ženklu. Arba nestovint geležinkeliui priklausančioje teritorijoje, į kurią įeina ir apsauginė geležinkelio zona. Nes visa tai "šventos" privačios nuosavybės pažeidimas, už kurį gali teisėtai net ir nušauti. Laukinė šalis, laukiniai žmonės ir laukiniai įstatymai - nuosavybė aukščiau visko.
          Ne dėl nuosavybės, o dėl saugumo (health&safety). Lietuvoje geležinkelų kiekis mizerinis, bet žuvusių daugiau, nei UK.

          Comment


            Tai D. Britanijoje dar ir elektrifikacija trečiuoju bėgiu... Tokios linijos privalo būti aptvertos. O ką saugumas? Jei pats nesisaugosi, tai niekas nepadės. No Trespasas ne geležinkeliams sugalvotas, o privačios nuosavybės "apsaugai" kur kas anksčiau, nei geležinkeliai atsirado. Ir su saugumu nieko bendro neturi.

            Comment


              UK 2012.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Daugelyje šalių už tai būtum suareštuotas ir nubaustas nekuklia pinigine bauda (už buvimą neleistinoje vietoje, ne už fotofrafavimą). Kaip su įstatymais Lietuvoje šiuo požiūriu? Ar leidžiama būti ant/šalia geležinkelio?
                ATPK 111 straipsnis: "Daiktų išmetimas iš geležinkelių riedmenų, taip pat pašalinių asmenų buvimas, vaikščiojimas ar važinėjimas geležinkelio keliais ir jų įrenginių apsaugos zonose tam nenustatytose vietose –
                užtraukia baudą nuo penkiasdešimt septynių iki vieno šimto keturiasdešimt keturių eurų."

                Comment


                  O kur nustatytos vietos, jos turi būti pažymėtos. Jei to nėra - galima visur. Tačiau su fotografavimo draudimu neturi nieko bendro.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kur nustatytos vietos, jos turi būti pažymėtos. Jei to nėra - galima visur. Tačiau su fotografavimo draudimu neturi nieko bendro.
                    Nereikia jokių ženklų - yra Lietuvos vyriausybės 2004-02-04 nutarimas:
                    "8. Geležinkelio kelių, elektros tiekimo, ryšių ir signalizacijos įrenginių (toliau vadinama – įrenginiai) apsaugos zona smulkiau skirstoma taip:
                    8.1. geležinkelio viešojo (bendrojo) naudojimo kelių ir jų įrenginių apsaugos zona:
                    8.1.1. miestuose po 20 metrų abipus kraštinių kelių ašių, bet zonos riba negali būti arčiau kaip 5 metrai iki kelio statinio;
                    8.1.2. kaimo vietovėse – po 45 metrus abipus kraštinių kelių ašių, bet zonos riba negali būti arčiau kaip 5 metrai iki kelio statinio;
                    8.1.3. nesaugomose pervažose kaimo vietovėse – po 70 metrų abipus kraštinių kelių ašių; palengva ši zona siaurinama iki 45 metrų (400 metrų nuotoliu abipus pervažos)".
                    Bet tai iš tikrųjų nesusieta su draudimu fotografuoti nuo peronų ir tiltų.

                    Comment


                      RPM
                      RAŽOŠANAS
                      PETNIECISKA
                      MAŠINBUVES
                      FIRMA RIGA
                      VAGONA MODERNIZACIJA - 1996
                      Kas šioje lentelėje, pakabintoje virš durų DR1A traukinio (važiavo šiandien Kaunas-Kybartai 15:40) vagone, tokio slapto yra, kad nufotografavus šią gražią lentelę (skirtą informuoti, kad vagonas buvo modernizuotas paskutinį kartą prieš 20 metų) prie manes naglai prisikabino konduktorė? Mano klaida, kad nepastebėjau jos sėdinčios vagone. Prisikabino kam fotografuoji, kam fotografuoji, reikia leidimo, negalima fotografuot. Gerai sakau, ištrinsiu... Juk aš tik vieną kadrą iš arti padariau, nei žmonių, nei salono, nieko nefotografavau ir nesiruošiau. Panikuodama nubėgo dar pas mašinistą, grįždama dar žvilgtelėjo į tą lentelę. Daugiau nieko nesakė. Ar nemanote, kad tokie smulkūs priekabiavimai nėra L G panikos, paranojos kad ilgesniam laikui pasiliksiu tai kas viešai matoma, ženklai?
                      kk3

                      Comment


                        O tai kam trynei? Nereikėjo trinti ir iš viso nekreipti į ją dėmesio.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          O tai kam trynei? Nereikėjo trinti ir iš viso nekreipti į ją dėmesio.
                          Aš ir netryniau, tik pasakiau, kadanors įkelsiu Keista, kad konduktorė imasi apsauginio pareigų... Tekstą panaudotą citatoje nurašiau nuo tos nuotraukos, tik be latviškų žymenų.
                          Paskutinis taisė Haski; 2016.06.06, 21:27.
                          kk3

                          Comment


                            Ir ne prie ko čia jokia LG panika, o tik kai kurių darbuotojų saviveikla.
                            Paskutinis taisė Al1; 2016.06.06, 21:33.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Ir ne prie ko čia jokia LG panika, o tik kai kurių jos darbuotojų saviveikla.
                              Perskaitęs šią temą tik ir peršasi, kad jiems panika. Vos tik pamato fotografą stoty ar kur kitur, tuoj grasina.
                              kk3

                              Comment


                                Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                Kas šioje lentelėje, pakabintoje virš durų DR1A traukinio (važiavo šiandien Kaunas-Kybartai 15:40) vagone, tokio slapto yra, kad nufotografavus šią gražią lentelę (skirtą informuoti, kad vagonas buvo modernizuotas paskutinį kartą prieš 20 metų) prie manes naglai prisikabino konduktorė? Mano klaida, kad nepastebėjau jos sėdinčios vagone. Prisikabino kam fotografuoji, kam fotografuoji, reikia leidimo, negalima fotografuot. Gerai sakau, ištrinsiu... Juk aš tik vieną kadrą iš arti padariau, nei žmonių, nei salono, nieko nefotografavau ir nesiruošiau. Panikuodama nubėgo dar pas mašinistą, grįždama dar žvilgtelėjo į tą lentelę. Daugiau nieko nesakė. Ar nemanote, kad tokie smulkūs priekabiavimai nėra L G panikos, paranojos kad ilgesniam laikui pasiliksiu tai kas viešai matoma, ženklai?
                                Tai elementari nekompetencija ir apmokymo darbe stoka. Reikėjo madagiai atsiprašyti ir paaiškinti, kad nieko blogo nedarai.

                                Comment


                                  /\ Nepykit už mano nežinojimą, bet ar yra koks draudimas fotografuoti traukinių vidų?

                                  Comment


                                    Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                    /\ Nepykit už mano nežinojimą, bet ar yra koks draudimas fotografuoti traukinių vidų?
                                    Nėra.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Nėra.
                                      Tą patį norėjau klausti šiandien, kaip su tuo judančiu traukiniu važiuojančiu LG "žemėje"... Žinosiu, kad nereik klausyt tokių bobučių pasakų apie "leidimus".
                                      kk3

                                      Comment


                                        Parašė Haski Rodyti pranešimą
                                        Tą patį norėjau klausti šiandien, kaip su tuo judančiu traukiniu važiuojančiu LG "žemėje"... Žinosiu, kad nereik klausyt tokių bobučių pasakų apie "leidimus".
                                        Fotografuoti negalima slaptų karinių objektų, VSD dokumentų ar šiaip valstybei jautrių dalykų.

                                        Tokie dalykai, kaip traukiniai, geležinkelio stotys, autobusai, troleibusai, keliai, tiltai, namai ir t.t. demokratinėje ir laisvoje Lietuvoje nėra draudžiami fotografuoti. Apskritai tokio pobūdžio draudimai egzistuoja nebent Šiaurės Korėjoje.

                                        Comment


                                          Pastaruoju metu nemažai lipdukų iškabinta Vilniaus autobusų stoties teritorijoje. Šalia lipdukų, draudžiančių šiukšlinti ar vartoti alkoholį, atsirado ir nemažai "nelegalių" fotografuoti draudžiančių lipdukų.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X