Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kadangi visgi tektų kirsti ne ES šalį, tai manau, kad visokiam prekių, ypač maisto, pervežimui turėtų būti apribojimai arba visiškas draudimas, kaip skrendant lėktuvu. Nefig vežti mėsą iš Lenkijos. Traukinys turi būti skirtas žmonėms, kurie vyksta į kitas šalis ne su tikslu nusipirkti pigiau dešros. Be to jei jau pirks mėsos, tai ją labiau apsimoka pirkti Baltarusijoje.
    Tai kaip tik traukiniai KELEIVIAMS ir turetu buti skirti visiems keleiviu norams, nesvarbu ka vezti - desra ar kaledini atviruka babunei i gimtine. Tik tada reisai nebus nuostolingi

    Comment


      Chebra ,kodėl Jūs taip keistai galvojate - apie kažkokius vežimėlių keitimus ir etc. Jau kartą rašiau - teisiog šalia dabar esamų megių nutiesiame EU bėgius ir viskas, tuo labiau, kad vietos yra - pylimas padarytas. traukinys važiuotų non stop iki Vilniaus. Tada ir nerikėtų viskių tamožnių. Beje, galima bent pradžiai paleisti traukinį - Vilnius - Gardinas - jis tik turėtų būti suderintas su lenkų traukiniu.

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Chebra ,kodėl Jūs taip keistai galvojate - apie kažkokius vežimėlių keitimus ir etc. Jau kartą rašiau - teisiog šalia dabar esamų megių nutiesiame EU bėgius ir viskas, tuo labiau, kad vietos yra - pylimas padarytas.
        Aš irgi neįsikertu, kur čia problema daroma. II pasaulinio karo metais per kelis mėnesius perdarė pirma vokiečiai (palikę kai kur po tris bėgius), po to atgal - rusai. Tiesa, ant dabartinių betoninių pabėgių tai gal būtų sudėtingiau.

        Comment


          Baltarusijai nereikalingi 1435 mm bėgiai iš Gardino iki sienos su Lietuva. Nebent Lietuva pasirengusi investuoti į geležinkelį Baltarusijoje. Ir už jo priežiūrą mokėti. Kur kas realesnis variantas būtų įkalbėti Baltarusiją įrengti Talgo traukinių vėžės keitimo įrangą Gardine ar Kuznicoje. Tuo labiau, kad jau greitai tokia įranga atsiras Breste ir bus naudojama Rusijos perkamiems Talgo traukiniams, kurie kursuos į Berlyną.
          Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 14:21.

          Comment


            Visa problema ir yra, kad baltarusiam dėl jų vidinių apribojimų tas traukinys iš Gardino į Europą nelabai reikalingas, o du patikrinimai tikrai nulems konkureciją autobusų vežėjų pusėn. Netgi manau realesnis variantas būtų traukinys pro Kaliningradą į Berlyną, kaip tarpukariu.

            Comment


              Du kartus per dieną važinėja PKP elektrinis traukinys iš Bialystoko į Gardiną. Sustojimas Gardine reikalingas ne tik baltarusiams, bet ir mums. Dabar į Gardiną net nėra kasdieninio susisiekimo iš Vilniaus.

              Comment


                Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                Turiu tokį klausimą: kodėl reikėjo naikinti geležinkelio liniją į Druskininkus? Ar gi nebuvo galima padaryti užlenkimo, kad nereikėtų užvažiuoti į Baltarusijos teritoriją? O taip pat palikti (ne statyti iš naujo!) ir kelią iš Baltarusijos. Druskininkai populiarus kurortas, kodėl panaikinta viena iš transporto rūšių?
                Teko bendrauti su vienu užkietėjusiu grybautoju, tai jis tvirtina, kad nuo Kabelių į Druskininkų pusę yra išlikęs pylimas, labai panašu, kad kažkada buvo bandyta sujungti geležinkelį Lietuvoje atskira atšaka su Druskininkais. Deja, bet jis negalėjo daugiau nieko tuo klausimu pasakyti, nei nuo kada tas pylimas yra, nei kiek toli jis tęsiasi nuo Kabelių...

                Comment


                  Nebent siaurojo geležinkelio pylimas medienai išvežti, nutiestas Pirmojo pasaulinio laikais ar prie lenkų (kas dar mažiau tikėtina).

                  Comment


                    pabandysiu tuo pats įsitikinti šiltuoju metų laiku.
                    O žvilgtelėjus į žemėlapį - tikrai neatrodo grėsmingai tie 20-25 km nuo Kabelių (Senovės) iki Druskininkų, juolab, kad ten miškinga vietovė ir tikrai maža tikimybė, kad daug privačių valdų. Be to galima panaudoti dalį jau buvusios geležinkelio atšakos į Druskininkus pylimo.
                    Kadangi Druskininkų kurortas atsigauna gan sparčiai, susisiekimas su Vilniumi galėtų pagyvinti šį geležinkelį (aišku, jei kelionė iš Vilniaus į Druskininkus netruktų 3 valandų)

                    Comment


                      Kažkokie kliedesiai:

                      http://govorim.by/grodnenskaya-oblas...na-poezde.html

                      Comment


                        gal ir kliedesiai, bet butu super, jei tai butu teisybe !!

                        Comment


                          Parašė statyba Rodyti pranešimą
                          gal ir kliedesiai, bet butu super, jei tai butu teisybe !!
                          Nauja vyriausybė, reiklus ir principingas premjeras vilčių kažkiek teikia...

                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Nauja vyriausybė, reiklus ir principingas premjeras vilčių kažkiek teikia...
                            Kieno? Baltarusijos?
                            Lietuva kol kas ten nieko neplanuoja daryti.

                            Comment


                              Šiaip kažką teko girdėti, kad LG su BČ (ar atvirkščiai) nori vėl dėrėtis del maršruto Vilnius-Gardinas atkūrimo, bet dabar jau neatsimenu kur tai buvo...

                              Comment


                                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                Nauja vyriausybė, reiklus ir principingas premjeras vilčių kažkiek teikia...
                                kad bent jau geležinkeliuose nei jo reiklumo, nei principingumo nepastebim...

                                Comment


                                  Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                  kad bent jau geležinkeliuose nei jo reiklumo, nei principingumo nepastebim...
                                  Kitur pastebime, matyt čia reiktų priminti kažką rašant...

                                  Comment


                                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                    Kitur pastebime, matyt čia reiktų priminti kažką rašant...
                                    Apie ką čia kalbama??

                                    Comment


                                      Užuot traukiniui Gardinas-Sankt Peterburgas važiuoti per Pariečę, Marcinkonis, Varėną, Vilnių, Ignaliną, Daugpilį, jis aplenkdamas uždarytą atkarpą per LT/BY sieną riečia didelį lanką Baltarusijoje
                                      (žr. http://forum.railwayz.info/viewtopic...1080&start=150 , tema apie 2013/2014 m. tvarkaraštį) ):


                                      ОСНОВНОЙ МАРШРУТ ГРОДНО ― САНКТ-ПЕТЕРБУРГ-ВИТЕБСКИЙ

                                      ГРОДНО 17:29 00 0 км
                                      СКИДЕЛЬ 18:00 0001 18:01 00 30 км
                                      МОСТЫ 18:25 0025 18:50 00 58 км
                                      РОСЬ 19:10 0002 19:12 00 75 км
                                      ВОЛКОВЫСК-ГОРОД 19:32 0019 19:51 00 96 км
                                      ЗЕЛЬВА 20:15 0005 20:20 00 122 км
                                      СЛОНИМ 21:00 0005 21:05 00 165 км
                                      БАРАНОВИЧИ (БАРАНОВИЧИ-ПОЛЕССКИЕ) 22:09 0042 22:51 00 220 км
                                      МИНСК (МИНСК-ПАССАЖИРСКИЙ) 00:40 0020 01:00 01 361 км
                                      БОРИСОВ 02:08 0003 02:11 01 441 км
                                      ОРША-ЦЕНТРАЛЬНАЯ 03:39 0023 04:02 01 573 км
                                      ВИТЕБСК 05:15 0011 05:26 01 657 км
                                      ГОРОДОК
                                      06:02 0002 06:04 01 693 км
                                      ПРУДОК (ТЕХСТОЯНКА) 0004 06:16 01 698 км
                                      БЫЧИХА (ТЕХСТОЯНКА) 0004 06:40 01 718 км
                                      ЕЗЕРИЩЕ 07:00 0002 07:02 01 738 км
                                      ЕЗЕРИЩЕ (ГР) (ТАРИФНАЯ ГРАНИЦА) 740 км
                                      ЗАВЕРЕЖЬЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0010 08:26 01 750 км
                                      НЕВЕЛЬ (НЕВЕЛЬ 2) 08:39 0006 08:45 01 760 км
                                      ГОРУШКИ НЕВЕЛЬСКИЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0010 09:04 01 765 км
                                      ВЛАСЬЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0006 09:34 01 794 км
                                      НОВОСОКОЛЬНИКИ 09:48 0023 10:11 01 804 км
                                      ЛОКНЯ 10:56 0005 11:01 01 860 км
                                      ЗАГОСКИНО (ТЕХСТОЯНКА) 0007 11:24 01 876 км
                                      СУЩЕВО 11:34 0002 11:36 01 885 км
                                      ДЕДОВИЧИ 12:29 0005 12:34 01 948 км
                                      ДНО 13:00 0004 13:04 01 980 км
                                      СОЛЬЦЫ 13:36 0004 13:40 01 1019 км
                                      УТОРГОШ 13:56 0002 13:58 01 1037 км
                                      БАТЕЦКАЯ 14:33 0002 14:35 01 1078 км
                                      САНКТ-ПЕТЕРБУРГ (САНКТ-ПЕТЕРБУРГ-ВИТЕБСКИЙ) 16:40 01 1225 км

                                      Comment


                                        Varėna - Marcinkonys.

                                        Pradedu nuo Varėnos stoties ir judu Marcinkonių link. Varėnos stoties kelyno dalies Vilniaus link nefotografavau.
                                        Neseniai atliktas kapitalinis remontas. Tačiau originalus interjeras "pagal Čiurlionį" sunaikintas.



                                        Šiame pastate yra rezervinio elektros tiekimo punktas - dyzelinis generatorius.



                                        Visgi nueinu iki perono galo. Vaizdas Vilniaus link.



                                        Ten pat, į priešingą pusę.



                                        Buvęs tualetas. Dabar tualetas yra stoties viduje.



                                        Vandentiekio bokštas.



                                        Rampa ir sandėlis. Iki rekonstrukcijos rampa buvo iš akmenų, jei nelystu, dalis iš gelžbetonio blokų. Dabar monolitinis gelžbetonis. Tačiau iš miesto pusės rampa akmeninė.



                                        Vaizdas nuo rampos galo Marcinkonių link.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2013.05.01, 16:24.

                                        Comment


                                          Nuo rampos galo - kitoje kelyno pusėje geležinkeliečių gyvenamieji namai.



                                          Gyvenamasis namas šalia tualeto, ir vandentiekio bokšto. Tipinis, kokie buvo pastatyti ir kitose linijos stotyse.



                                          Nuo rampos galo - priešingoje kelyno pusėje namas. Įtariu, kad tai tarpukario laikų statinys.




                                          Pereinu į kitą kelyno pusę. Vaizdas stoties link.



                                          Kelio užraktas.



                                          Kiek paėjus stovinčių vagonų pusėn. Vaizdas rampos link (Marcinkonių link).



                                          Buvusios kareivinės. Dabar gyvenamasis namas.



                                          Tolimiausiame kelias nuo stoties stovi virtinė dengtų vagonų. Už jų yra ilga rampa.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2013.05.01, 16:31.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X