Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Chebra ,kodėl Jūs taip keistai galvojate - apie kažkokius vežimėlių keitimus ir etc. Jau kartą rašiau - teisiog šalia dabar esamų megių nutiesiame EU bėgius ir viskas, tuo labiau, kad vietos yra - pylimas padarytas. traukinys važiuotų non stop iki Vilniaus. Tada ir nerikėtų viskių tamožnių. Beje, galima bent pradžiai paleisti traukinį - Vilnius - Gardinas - jis tik turėtų būti suderintas su lenkų traukiniu.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąChebra ,kodėl Jūs taip keistai galvojate - apie kažkokius vežimėlių keitimus ir etc. Jau kartą rašiau - teisiog šalia dabar esamų megių nutiesiame EU bėgius ir viskas, tuo labiau, kad vietos yra - pylimas padarytas.
Comment
-
Baltarusijai nereikalingi 1435 mm bėgiai iš Gardino iki sienos su Lietuva. Nebent Lietuva pasirengusi investuoti į geležinkelį Baltarusijoje. Ir už jo priežiūrą mokėti. Kur kas realesnis variantas būtų įkalbėti Baltarusiją įrengti Talgo traukinių vėžės keitimo įrangą Gardine ar Kuznicoje. Tuo labiau, kad jau greitai tokia įranga atsiras Breste ir bus naudojama Rusijos perkamiems Talgo traukiniams, kurie kursuos į Berlyną.Paskutinis taisė Al1; 2013.01.02, 14:21.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąTuriu tokį klausimą: kodėl reikėjo naikinti geležinkelio liniją į Druskininkus? Ar gi nebuvo galima padaryti užlenkimo, kad nereikėtų užvažiuoti į Baltarusijos teritoriją? O taip pat palikti (ne statyti iš naujo!) ir kelią iš Baltarusijos. Druskininkai populiarus kurortas, kodėl panaikinta viena iš transporto rūšių?
Comment
-
pabandysiu tuo pats įsitikinti šiltuoju metų laiku.
O žvilgtelėjus į žemėlapį - tikrai neatrodo grėsmingai tie 20-25 km nuo Kabelių (Senovės) iki Druskininkų, juolab, kad ten miškinga vietovė ir tikrai maža tikimybė, kad daug privačių valdų. Be to galima panaudoti dalį jau buvusios geležinkelio atšakos į Druskininkus pylimo.
Kadangi Druskininkų kurortas atsigauna gan sparčiai, susisiekimas su Vilniumi galėtų pagyvinti šį geležinkelį (aišku, jei kelionė iš Vilniaus į Druskininkus netruktų 3 valandų)
Comment
-
-
Parašė statyba Rodyti pranešimągal ir kliedesiai, bet butu super, jei tai butu teisybe !!
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNauja vyriausybė, reiklus ir principingas premjeras vilčių kažkiek teikia...
Lietuva kol kas ten nieko neplanuoja daryti.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąNauja vyriausybė, reiklus ir principingas premjeras vilčių kažkiek teikia...
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąkad bent jau geležinkeliuose nei jo reiklumo, nei principingumo nepastebim...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKitur pastebime, matyt čia reiktų priminti kažką rašant...
Comment
-
Užuot traukiniui Gardinas-Sankt Peterburgas važiuoti per Pariečę, Marcinkonis, Varėną, Vilnių, Ignaliną, Daugpilį, jis aplenkdamas uždarytą atkarpą per LT/BY sieną riečia didelį lanką Baltarusijoje
(žr. http://forum.railwayz.info/viewtopic...1080&start=150 , tema apie 2013/2014 m. tvarkaraštį) ):
ОСНОВНОЙ МАРШРУТ ГРОДНО ― САНКТ-ПЕТЕРБУРГ-ВИТЕБСКИЙ
ГРОДНО 17:29 00 0 км
СКИДЕЛЬ 18:00 0001 18:01 00 30 км
МОСТЫ 18:25 0025 18:50 00 58 км
РОСЬ 19:10 0002 19:12 00 75 км
ВОЛКОВЫСК-ГОРОД 19:32 0019 19:51 00 96 км
ЗЕЛЬВА 20:15 0005 20:20 00 122 км
СЛОНИМ 21:00 0005 21:05 00 165 км
БАРАНОВИЧИ (БАРАНОВИЧИ-ПОЛЕССКИЕ) 22:09 0042 22:51 00 220 км
МИНСК (МИНСК-ПАССАЖИРСКИЙ) 00:40 0020 01:00 01 361 км
БОРИСОВ 02:08 0003 02:11 01 441 км
ОРША-ЦЕНТРАЛЬНАЯ 03:39 0023 04:02 01 573 км
ВИТЕБСК 05:15 0011 05:26 01 657 км
ГОРОДОК 06:02 0002 06:04 01 693 км
ПРУДОК (ТЕХСТОЯНКА) 0004 06:16 01 698 км
БЫЧИХА (ТЕХСТОЯНКА) 0004 06:40 01 718 км
ЕЗЕРИЩЕ 07:00 0002 07:02 01 738 км
ЕЗЕРИЩЕ (ГР) (ТАРИФНАЯ ГРАНИЦА) 740 км
ЗАВЕРЕЖЬЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0010 08:26 01 750 км
НЕВЕЛЬ (НЕВЕЛЬ 2) 08:39 0006 08:45 01 760 км
ГОРУШКИ НЕВЕЛЬСКИЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0010 09:04 01 765 км
ВЛАСЬЕ (ТЕХСТОЯНКА) 0006 09:34 01 794 км
НОВОСОКОЛЬНИКИ 09:48 0023 10:11 01 804 км
ЛОКНЯ 10:56 0005 11:01 01 860 км
ЗАГОСКИНО (ТЕХСТОЯНКА) 0007 11:24 01 876 км
СУЩЕВО 11:34 0002 11:36 01 885 км
ДЕДОВИЧИ 12:29 0005 12:34 01 948 км
ДНО 13:00 0004 13:04 01 980 км
СОЛЬЦЫ 13:36 0004 13:40 01 1019 км
УТОРГОШ 13:56 0002 13:58 01 1037 км
БАТЕЦКАЯ 14:33 0002 14:35 01 1078 км
САНКТ-ПЕТЕРБУРГ (САНКТ-ПЕТЕРБУРГ-ВИТЕБСКИЙ) 16:40 01 1225 км
Comment
-
Varėna - Marcinkonys.
Pradedu nuo Varėnos stoties ir judu Marcinkonių link. Varėnos stoties kelyno dalies Vilniaus link nefotografavau.
Neseniai atliktas kapitalinis remontas. Tačiau originalus interjeras "pagal Čiurlionį" sunaikintas.
Šiame pastate yra rezervinio elektros tiekimo punktas - dyzelinis generatorius.
Visgi nueinu iki perono galo. Vaizdas Vilniaus link.
Ten pat, į priešingą pusę.
Buvęs tualetas. Dabar tualetas yra stoties viduje.
Vandentiekio bokštas.
Rampa ir sandėlis. Iki rekonstrukcijos rampa buvo iš akmenų, jei nelystu, dalis iš gelžbetonio blokų. Dabar monolitinis gelžbetonis. Tačiau iš miesto pusės rampa akmeninė.
Vaizdas nuo rampos galo Marcinkonių link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.05.01, 16:24.
Comment
-
Nuo rampos galo - kitoje kelyno pusėje geležinkeliečių gyvenamieji namai.
Gyvenamasis namas šalia tualeto, ir vandentiekio bokšto. Tipinis, kokie buvo pastatyti ir kitose linijos stotyse.
Nuo rampos galo - priešingoje kelyno pusėje namas. Įtariu, kad tai tarpukario laikų statinys.
Pereinu į kitą kelyno pusę. Vaizdas stoties link.
Kelio užraktas.
Kiek paėjus stovinčių vagonų pusėn. Vaizdas rampos link (Marcinkonių link).
Buvusios kareivinės. Dabar gyvenamasis namas.
Tolimiausiame kelias nuo stoties stovi virtinė dengtų vagonų. Už jų yra ilga rampa.
Paskutinis taisė Al1; 2013.05.01, 16:31.
Comment
Comment