Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Gal žinai, su kokia intencija remontuojamas Varėnos kelynas ir peronas? Ypač turint omenyje, jog nuo Marcinkonių judėjimo nėra, o ir iki ten greičiausiai tik LG laiko klausimas, kada atsikratyt keleivių vežimu...
    Bent jau iki Varėnos keleivių tikrai yra ir bent jau kol kas nėra jokių kalbų, kad traukinių eismas į Varėną būs nutrauktas.
    Dėl kelyno - labai gerai, kad tvarko ir keičia gelžbetoniniais pabėgiais + vieną atšaką išardo. Taip kad eksploatacinės išlaidos, manyčiau, tik sumažės.

    Comment


      Parašė LinS Rodyti pranešimą
      Tai reikia nuostolį didint
      Remontuoja, prižiūri- blogai, neremontuotų- vėl blogai, visai nesirūpina.

      Nereikia tokių kategoriškų teiginių, reikia ir racionalumo.
      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

      Comment


        Remontuoja - tai gerai, bet kodėl tuos gražius medžius reikėjo išpjauti...

        Comment


          Tai kad ten nupiepusios liepos buvo. Ar topoliai???

          Comment


            O tai ką tau baobų prireikė?

            2010-08-16


            Nežinau kokie čia medžiai, bet su jais peronas atrodė daug gražiau.

            Comment


              Gal atsodins naujus?

              Comment


                Nemanau, visgi sodiniai nemažai kainuoja.

                Comment


                  Pasipuošę Marcinkonys:




                  Paskutinis taisė vytautas8; 2014.09.11, 20:35.

                  Comment


                    Marcinkonys- piečiausia veikianti stotis Lietuvoje?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      O kaip dėl Šklėrių ten tik sustojimas?
                      Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                      Comment


                        Šklėriuose anksčiau buvo Kabelių stotelė ir joje buvo vykdoma pasienio ir muitinės kontrolė. Nuo 2002 m. gegužės 1 d. ten nebevažiuoja jokie keleiviniai ir krovininiai traukiniai. Pernai stotelė buvo sulyginta su žeme.

                        Comment


                          Kabelių lyg dar stovi, Margionių stotelė sulyginta su žeme.

                          Comment


                            Tame ruože likus tik Senovės stotelė (t.y. neišgriautas peronas ir stotelės pastatas).

                            Comment


                              Labai įdomi iniciatyva

                              Varėna nori geležinkelio „Rail Baltica“ vėžės

                              http://verslas.delfi.lt/automoto/var....d?id=53401903

                              Perspektyvų šiam projektų yra mano nuomone...

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Labai įdomi iniciatyva

                                Varėna nori geležinkelio „Rail Baltica“ vėžės

                                http://verslas.delfi.lt/automoto/var....d?id=53401903

                                Perspektyvų šiam projektų yra mano nuomone...
                                Skamba juokingai

                                Tačiau, toks variantas man patiktų labai, labai...
                                Paskutinis taisė railman; 2011.12.27, 12:56.

                                Comment


                                  Na pala kodėl juokingai - sankasa yra dviem keliams, šiuo metu yra vienas kelias, taigi jokio galvos skausmo dėl žemės, ant šios linijos yra Vaidotai - didžiulis geležinkelio logistikos terminalas, europinė vėžė yra iki pat Gardino, taigi kodėl gi ir ne?

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Labai įdomi iniciatyva

                                    Varėna nori geležinkelio „Rail Baltica“ vėžės

                                    http://verslas.delfi.lt/automoto/var....d?id=53401903

                                    Perspektyvų šiam projektų yra mano nuomone...
                                    Spėju, kad pagrindinė straipsnio mintis čia: "Mintis, kad Marijampolėje įstrigusį valstybinės svarbos projektą būtų galima atgaivinti europinę vėžę nukreipiant maršrutu Vilnius–Varėna–Alytus–Šeštokai, kilo mums..."

                                    Žodžiu, tokios kalbos - tai parodymas marijampoliečiams, kad ne tokie jūs ir svarbūs, jeigu ką, yra kelių ir be jūsų.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      Na pala kodėl juokingai - sankasa yra dviem keliams, šiuo metu yra vienas kelias, taigi jokio galvos skausmo dėl žemės, ant šios linijos yra Vaidotai - didžiulis geležinkelio logistikos terminalas, europinė vėžė yra iki pat Gardino, taigi kodėl gi ir ne?
                                      Juokingai skamba, kad Varėna panoro Railbaltic'os...
                                      O mintis - gera!

                                      Comment


                                        O kodėl gi neatkėlus už ES pinigus apleisto ruožo Šeštokai-Alytus ir neatstačius nuardyto Alytus-Varėna.

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          O kodėl gi neatkėlus už ES pinigus apleisto ruožo Šeštokai-Alytus ir neatstačius nuardyto Alytus-Varėna.
                                          Ne ką kita Varėnos valdžios žmonės ir galvoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X