Parašė Depeche
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Patogumai tikrai mažesni. Sėdynės nepatogios ir ilgesniai kelionei netinkamos. 100 km ilgio maršrutais Lietuvoje važinėja minkštieji autobusai. O LG mano, kad ir didesnius atstumus galima nuvažiuoti sėdint ant sėdynių, kurios skirtos miesto-priemiesčio VT. Galima tai galima, bet ar keleivius tuo suviliosi? Net ir senų nemodernizuotų dyzelinių traukinių (DR1A) suolai patogesni. Laikai keičiasi, bet LG, atrodo, gyvena 30 metų senumo realijomis.
Comment
-
Vietoj to, kad pasidžiaugtumėte, kad bent kažkas daroma, kad nuostoliai būtų bent kiek mažesnis (t.y. leidžiama motrisė vietoj 4 vagonų sąstato), aimanuojate - keleiviai jau nepasėdės 28 km (pusvalandį) ant motrisės sėdynės. Nu juokinga, ką per nesąmones rašot. Tai Vilnius - Trakai jau apskritai ne priemiesčio maršrutas?
Normalios tos sėdynės, važiavau ne kartą ir niekuo neužkliuvo.
Tai gal jums atrodo, kad į tuos pačią Keną, Marcinkonis, rytais reikia ir toliau geriau leisti trivagonius sąstatus, kurie esant tokiam keleivių srautui akivaizdžiai per dideli? Gal geriau motrisė negu apskritai jokio traukinio?
Comment
-
Kalba ne apie tai, kad automotrisė netinkama tokiam maršrutui kaip Trakų ar Kenos, bet kalba apie tai, kad iš tiesų sėdynės galėjo būti patogesnės. Ir bendrai apie LG politiką komforto požiūriu. Ne kartą važiuojat dyzeliniu traukiniu Vilnius - Šeštokai į Kauną, yra tekę girdėti tiek lenkų, tiek kitų užsieniečių "pastebėjimų" apie "komfortą". O jei dar tokį modernizuotą DR1A paleis tarp Vilniaus ir Klaipėdos, tai po kurio laiko iškils kalba apie maršruto panaikinimą.
Kokios priežastys keleivių daugėjimo maršrute tarp Vilniaus ir Kauno? Kaina? Ji visada buvo mažesnė (neskaitant vieno periodo prieš gerą dešimtmetį) už autobusų. Greitis? Jis nepadidėjo paleidus dviaukščius traukinius. Būtent komfortas naujuose dviaukščiuose traukiniuose, lyginant su senais elektriniais traukiniais. Kažin, ar toks keleivių skaičiaus augimas maršrute būtų buvęs, jei dviaukščiuose būtų tokios pat sėdynės kaip automotrisėse? Lenkai ir tai į savo naujus dyzelinius dvivagonius montuoja patogesnes sėdynes, nors jie aptarnauja panašaus ilgio maršrutus kaip pas mus automotrisės.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąGal dėl to kad nevaryti 4 vagonų elektrinį, bus dviejų ar trijų vagonų dyzelinis.Paskutinis taisė Vitas; 2011.05.30, 10:23.
Comment
-
Manau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Taigi jau buvo minėta, kad bėda su tomis automotrisėmis. Niekas jų rusiškai vėžei negamina. O ir Europoje ten, kur ruožai elektrifikuoti, yra pakankamai dideli keleivių srautai, kad važinėtų elektriniai traukiniai. Lenkijoje važinėja 8 vnt. PESA EN81 elekromotrisių. Visgi įdomu, ar užsakydati nauji dviaukščiai traukiniai visi bus trivagoniai? Gal 2-3 iš jų bus dvivagoniai?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąManau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.
Na..nebent...yra tikslas tokiu būdu reisą numarinti - su mūsų LG politika visko galima tikėtis
Comment
-
Kol dar neišardė...
Marcinkonys.
Link Baltarusijos.
Darželių pervaža.
Žvilgsnis į Marcinkonių pusę.
Į Baltarusijos pusę.
Darželių stotelė buvo ne prie pervažos, o apie 100-200 m nuo jos Baltarusijos link.
Žvilgsnis Marcinkonių link. Geriau įsižiūrėjus prie pusšų matosi stotelės pamatai.
Paskutinis taisė Al1; 2011.06.01, 21:58.
Comment
-
Už maždaug 1 km nuo Darželių pervažos Baltarusijos link stovi geležinkelio tiltas per Grūdą.
Išlikęs murinis namas.
Plytose daug įrėžtų įrašų. Juozas Gaidys - Margionių kaimo poetas, dainų kūrėjas, teatro režisierius ir dramaturgas.
Žvelgiant link Marcinkonių.
Paskutinis taisė Al1; 2011.06.01, 21:43.
Comment
-
Buvusi Druskininkų stotis iš perono pusės.
O čia buvusi pirmoji Druskininkų stotis. Tiksliau visiškai perstatytas pastatas senojo vietoje.
Lenkų statyta stotis tarpukaryje. Iš http://www.nac.gov.pl.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąPanašu, kad vis dėlto neeksploatuojamą geležinkelio ruožą Marcinkonys - Valstybės siena su Baltarusija ketinama demontuoti visai.
Lentvario – Marcinkonių – V. S. su Baltarusija vienkelio (dvikelis nuo Lentvario iki senųjų Trakų) geležinkelio ruožo (0,00 – 98,7 km) rekonstrukcija atliekama siekiant užtikrinti tolimesnį saugų eismą. Visi rekonstrukcijos darbai planuojami esamos geležinkelio linijos ribose, naujos geležinkelio linijos atkarpos nebus tiesiamos, taip pat nebus keičiamos esamos linijų kreivės. Visi rekonstrukcijos darbai bus susiję tik su esamų linijų viršutinės kelio konstrukcijos atnaujinimu bei ardymu (balasto, pabėgių ir bėgių keitimas bei ardymas), esamų griovių, drenažo, pervažų tarpukelių peronų atnaujinimu. Viršutinės kelio konstrukcijos keitimas (įskaitant iešmus ir balastą) vykdomas keičiant esamus bėgius į UIC60 arba R65 bėgius, g/b pabėgius ir skaldą iki Marcinkonių st. (išskyrus Lentvario st., tarpstotyje Lentvaris – Senieji Trakai I-ą kelią ir Senųjų Trakų st.). Numatomas atkarpos Marcinkonys – V. S. su Baltarusija demontavimas.
Šioje studijoje buvo paminėta Varėnos st. perono rekonstrukcija. Ji jau vyksta. Išpjautos liepos perone ir darbuojasi technika.
Taip pat numatyta ruožo Senieji Trakai - Trakai rekonstrukcija. Bet po velnių, kas per rekonstrukcija, jei po jos greitis bus net 40 km/h!!!
Comment
Comment