Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Depeche Rodyti pranešimą
    Automotrise važiuojant patogumų mažiau nei troleibuse. Nepatogu važiuojant didesnius atstumus.
    Kuo tie patogumai mažesni? Motrisėje net tualetas yra, jeigu kartais jo tyčia neužrakina.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Patogumai tikrai mažesni. Sėdynės nepatogios ir ilgesniai kelionei netinkamos. 100 km ilgio maršrutais Lietuvoje važinėja minkštieji autobusai. O LG mano, kad ir didesnius atstumus galima nuvažiuoti sėdint ant sėdynių, kurios skirtos miesto-priemiesčio VT. Galima tai galima, bet ar keleivius tuo suviliosi? Net ir senų nemodernizuotų dyzelinių traukinių (DR1A) suolai patogesni. Laikai keičiasi, bet LG, atrodo, gyvena 30 metų senumo realijomis.

      Comment


        Vietoj to, kad pasidžiaugtumėte, kad bent kažkas daroma, kad nuostoliai būtų bent kiek mažesnis (t.y. leidžiama motrisė vietoj 4 vagonų sąstato), aimanuojate - keleiviai jau nepasėdės 28 km (pusvalandį) ant motrisės sėdynės. Nu juokinga, ką per nesąmones rašot. Tai Vilnius - Trakai jau apskritai ne priemiesčio maršrutas?
        Normalios tos sėdynės, važiavau ne kartą ir niekuo neužkliuvo.
        Tai gal jums atrodo, kad į tuos pačią Keną, Marcinkonis, rytais reikia ir toliau geriau leisti trivagonius sąstatus, kurie esant tokiam keleivių srautui akivaizdžiai per dideli? Gal geriau motrisė negu apskritai jokio traukinio?

        Comment


          Kalba ne apie tai, kad automotrisė netinkama tokiam maršrutui kaip Trakų ar Kenos, bet kalba apie tai, kad iš tiesų sėdynės galėjo būti patogesnės. Ir bendrai apie LG politiką komforto požiūriu. Ne kartą važiuojat dyzeliniu traukiniu Vilnius - Šeštokai į Kauną, yra tekę girdėti tiek lenkų, tiek kitų užsieniečių "pastebėjimų" apie "komfortą". O jei dar tokį modernizuotą DR1A paleis tarp Vilniaus ir Klaipėdos, tai po kurio laiko iškils kalba apie maršruto panaikinimą.
          Kokios priežastys keleivių daugėjimo maršrute tarp Vilniaus ir Kauno? Kaina? Ji visada buvo mažesnė (neskaitant vieno periodo prieš gerą dešimtmetį) už autobusų. Greitis? Jis nepadidėjo paleidus dviaukščius traukinius. Būtent komfortas naujuose dviaukščiuose traukiniuose, lyginant su senais elektriniais traukiniais. Kažin, ar toks keleivių skaičiaus augimas maršrute būtų buvęs, jei dviaukščiuose būtų tokios pat sėdynės kaip automotrisėse? Lenkai ir tai į savo naujus dyzelinius dvivagonius montuoja patogesnes sėdynes, nors jie aptarnauja panašaus ilgio maršrutus kaip pas mus automotrisės.

          Comment


            Parašė Zorro Rodyti pranešimą
            Gal dėl to kad nevaryti 4 vagonų elektrinį, bus dviejų ar trijų vagonų dyzelinis.
            Elektrinį traukinį dar reikia atvaryti iš Naujosios Vilnios, o dyzelinių depas yra Vilniaus stotyje.
            Paskutinis taisė Vitas; 2011.05.30, 10:23.

            Comment


              O kodėl vienas elektrinis negalėtų nakvoti Vilniaus stotyje? Ar būtina vakarais į depą N. Vilnioje varyti traukinį? Ar kas ryte taip anksti (4.00) važiuoja iš N. Vilnios į Vilnių?

              Čia Vilnius - N. Vilnia (kasdien):

              M660 20:40 į Ignaliną
              E886 20:51
              EJ822 21:01
              E888 21:50
              EJ824 22:48

              Comment


                Manau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
                Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
                Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Manau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
                  Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
                  Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.
                  Ar nebūtų tada dar paprasčiau įsigyti 1-2 elektromotrises? Jos važinėtų maršrutu Naujoji Vilnia-Trakai šaltuoju sezonu, t.p. vasarą labai anksti ir labai vėlai. Beje, nuolat kalbama apie ruožo Naujoji Vilnia-LT/BY siena elektrifikaciją. Tada elektromotrisei atsirastų naujas maršrutas — Vilnius-Kena. Gal verta pagalvoti ir apie elektrifikaciją ruože Vilnius-Valčiūnai; aišku, ne dabar, bet 10-15 metų perspektyvoje.
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Taigi jau buvo minėta, kad bėda su tomis automotrisėmis. Niekas jų rusiškai vėžei negamina. O ir Europoje ten, kur ruožai elektrifikuoti, yra pakankamai dideli keleivių srautai, kad važinėtų elektriniai traukiniai. Lenkijoje važinėja 8 vnt. PESA EN81 elekromotrisių. Visgi įdomu, ar užsakydati nauji dviaukščiai traukiniai visi bus trivagoniai? Gal 2-3 iš jų bus dvivagoniai?

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Manau, kad Vilniaus-Trakų maršrute kelių elektrinių traukinių pakeitimais automotrisomis triukšmo čia sukėlė perdaug ("Daug triukšmo dėl nieko").
                      Iš tikrųjų, kam iš Naujosios Vilnios anksti rytą varyti keturių vagonų elektrinį traukinį į Trakus tam, kad ten į Vilnių paimti 10 keleivių ir dar kokias dvi dešimtis Lentvaryje, jei pilnai užtenka Vilniaus depe anksti rytą dar laisvos automotrisos? Panašus motyvas paskutiniam reisui vakare.
                      Kas liečia 620M komfortą, tai "truliko" vidų panašumo joje yra, bet tokiuose atstumuose kaip iš Vilniaus į Lentvarį ar Trakus jo užtenka.
                      Į Trakus ar Lentvarį tikrai nėra bėdų, tačiau sutikit, jog "malonumas" 2 valandas sėdėti važiuojant iki Marcinkonių arba beveik 3 iki Visagino, kai čia pat patogus ir minkštas autobusas į tą pačią pusę už 16 LT nuveža - visiška nesamonė...

                      Na..nebent...yra tikslas tokiu būdu reisą numarinti - su mūsų LG politika visko galima tikėtis

                      Comment


                        Kol dar neišardė...

                        Marcinkonys.



                        Link Baltarusijos.



                        Darželių pervaža.



                        Žvilgsnis į Marcinkonių pusę.



                        Į Baltarusijos pusę.



                        Darželių stotelė buvo ne prie pervažos, o apie 100-200 m nuo jos Baltarusijos link.
                        Žvilgsnis Marcinkonių link. Geriau įsižiūrėjus prie pusšų matosi stotelės pamatai.

                        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.01, 21:58.

                        Comment


                          Už maždaug 1 km nuo Darželių pervažos Baltarusijos link stovi geležinkelio tiltas per Grūdą.





                          Išlikęs murinis namas.



                          Plytose daug įrėžtų įrašų. Juozas Gaidys - Margionių kaimo poetas, dainų kūrėjas, teatro režisierius ir dramaturgas.







                          Žvelgiant link Marcinkonių.

                          Paskutinis taisė Al1; 2011.06.01, 21:43.

                          Comment


                            Ties Margionių pervaža Marcinkonių link .



                            Į priešingą pusę. Čia dešinėje būta stotelės.



                            Šiek tiek paėjus, žvilgsnis link pervažos. Stotelė buvo kairėje.



                            Tarp Margionių ir Kabelių.



                            Paskutinis taisė Al1; 2011.06.03, 11:04.

                            Comment


                              Ties Kabelių pervaža.



                              Stoties pastatas.





                              Comment


                                Senovė.



                                Ties pervaža Marcinkonių link.



                                Sienos link.





                                Žvilgsnis link sienos. Tolumoje matosi stovintis baltarusių traukinys.



                                Tęsinys su nuotraukomis iš Druskininkų bus rytoj.
                                Paskutinis taisė Al1; 2011.06.02, 08:34.

                                Comment


                                  Na va, Kabelių stotelės greitai nebeliks.

                                  Comment


                                    Atšaka į Druskininkus.

                                    Tiltas per Ratnyčėlę.







                                    Ant tilto. Vaizdas Baltarusijos link.



                                    Ties buvusia plento Kaunas - Gardinas pervaža. Vaizdas link Druskininkų.



                                    Į priešingą pusę.

                                    Comment


                                      Ties Baravykų g. Druskininkų stoties link.



                                      Baltarusijos link.



                                      Ties buvusia Baravykų g. pervaža. Druskininkų stoties link.



                                      Baltarusijos link.



                                      Net remontuojant gatvę buvusios pervažos vietoje pylimas nebuvo nukastas ir gatvėje liko kalnelis.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2011.06.02, 22:22.

                                      Comment


                                        Buvusi Druskininkų stotis iš perono pusės.





                                        O čia buvusi pirmoji Druskininkų stotis. Tiksliau visiškai perstatytas pastatas senojo vietoje.



                                        Lenkų statyta stotis tarpukaryje. Iš http://www.nac.gov.pl.





                                        Comment



                                          Šioje studijoje buvo paminėta Varėnos st. perono rekonstrukcija. Ji jau vyksta. Išpjautos liepos perone ir darbuojasi technika.

                                          Taip pat numatyta ruožo Senieji Trakai - Trakai rekonstrukcija. Bet po velnių, kas per rekonstrukcija, jei po jos greitis bus net 40 km/h!!!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X