Kaip suprantu, 1940 metais Lietuvoje buvo tiesiami tik 1435mm geležinkeliai? Vėžės perdarymas prasidėjo 1944?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Ne, vežės perdarymas prasidėjo 1940 m. Bent jau į Kauną rusiškos vėžės traukinys atvyko 1940 m. rudenį. Iki Vilniaus vėžė pradėta platinti tikriausiai 1940 m. pavasarį. O gal ir 1939 m. pabaigoje ar 1940 m. žiemą.
Kaip rašoma "Geležinkelininke" (1939 m. Nr. 22, žr. www.e-paveldas.lt), geležinkeliui į Trakus tiesti skirta 100000 Lt.
Ir dar. "Geležinkelininkas", 1940 m. Nr.20.
Comment
-
Tai kaip čia yra su tos Trakų linijos atidarymo data?
"Tiesa", 1957 m. Gegužės 4 d.
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Ar čia vis tik turima omenyje tik keleivinį susisiekimą? Jeigu taip, tai kodėl šnekama, lyg linija būtų ką tik nutiesta?„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Iš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis. Straipsnyje rašo, kad važiavo dyzelinis traukinys, o nuotraukoje garvežys ir dar su Lenino (o gal Stalino???) portretu. Kažkaip nesueina galai. Su portretu garvežys atvyksta iškilminga proga. Tai kaip tuomet su dyzeliniu traukiniu?
Comment
-
Dėl tuometinių spaudos nuotraukų kokybės nelabai įmanoma pasakyti, kas ten per portretas, ir ar ten aplmai portretas, nes visai sėkmingai gali būti ir herbas. O dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąO dėl dyzelinio traukinio tai čia irgi kažkokia misterija, bet žinant tuometinę spaudą tai gal tiesiog šiaip pagrąžinti norėjo. Bet kam tada garvežio nuotrauką dėti?
Atvaizdas
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš tiesų pokariniame topografiniame žemėlapyje pavaizduota kaip išardyta. Įtariu, kad per karą, vokiečiams atsitraukiant, buvo išardyta. O stotis galbūt ir susprogdinta. Galbūt prieš pat karą stoties pastatas buvo koks nors greitai sukaltas medinis.
Comment
-
Parašė railman Rodyti pranešimąIr šiais laikais žurnalistai rašydami apie geležinkelį neretai nusišneka, nes nelabai supranta apie ką rašo
Tarybiniuose žemėlapiuose niekada nesu matęs atšakos į Trakus...
2. Vaikystėje turėjau pomėgį žemėlapius papildinėti papilkdomai žymėdamas nepažymėtus dalykus. Aišku, pasitaikė strateginių objektų, todėl ne vienas dėdė vis perspėdavo, kad kažkas už tai manim gali susidomėti...
Taip geležinkelį iš dabartinės Senųjų Trakų stoties į Trakus esu pažymėjęs ne viename žemėlapyje (kaip ir iš Gaižiūnų į Skarulius, iš Kazlų Rūdos į "Jūrės medį", siauruką iš Jūrės į Ežerėlį ir Novaraistį, o taip pat jau neegzistavusį geležinkelį iš Varėnos į Alytų...).
Comment
-
Panašu, kad vis dėlto neeksploatuojamą geležinkelio ruožą Marcinkonys - Valstybės siena su Baltarusija ketinama demontuoti visai.
Lentvario – Marcinkonių – V. S. su Baltarusija vienkelio (dvikelis nuo Lentvario iki senųjų Trakų) geležinkelio ruožo (0,00 – 98,7 km) rekonstrukcija atliekama siekiant užtikrinti tolimesnį saugų eismą. Visi rekonstrukcijos darbai planuojami esamos geležinkelio linijos ribose, naujos geležinkelio linijos atkarpos nebus tiesiamos, taip pat nebus keičiamos esamos linijų kreivės. Visi rekonstrukcijos darbai bus susiję tik su esamų linijų viršutinės kelio konstrukcijos atnaujinimu bei ardymu (balasto, pabėgių ir bėgių keitimas bei ardymas), esamų griovių, drenažo, pervažų tarpukelių peronų atnaujinimu. Viršutinės kelio konstrukcijos keitimas (įskaitant iešmus ir balastą) vykdomas keičiant esamus bėgius į UIC60 arba R65 bėgius, g/b pabėgius ir skaldą iki Marcinkonių st. (išskyrus Lentvario st., tarpstotyje Lentvaris – Senieji Trakai I-ą kelią ir Senųjų Trakų st.). Numatomas atkarpos Marcinkonys – V. S. su Baltarusija demontavimas.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąPanašu, kad vis dėlto neeksploatuojamą geležinkelio ruožą Marcinkonys - Valstybės siena su Baltarusija ketinama demontuoti visai.
Numatomas atkarpos Marcinkonys – V. S. su Baltarusija demontavimas.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na va baltarusiai vis tik nesustojo su turistinio traukinio projektu:
Из Гродно до станции Поречье будет ходить ретропоезд
http://tio.by/news/4738
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO kam tą ruožą demontuoti? Kam nors jis trukdo? O demontavimas irgi kainuoja.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPažiūrėjau į tvarkaraštį. Tai pats pirmasis reisas 4.12 - dyzelinis traukinys. Kodėl ne elektrinis? Po to automotrisė.
Comment
-
Parašė Depeche Rodyti pranešimąAutomotrise važiuojant patogumų mažiau nei troleibuse. Nepatogu važiuojant didesnius atstumus.
Comment
Comment