Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Įdomios nuotraukos
    (Gardinas) - Pariečė - Salaccie /Salat'je - Lichači - Uzberež - (Marcinkonys)
    http://railwayz.info/photolines/showline.php?lineid=60

    Pariečė - Černucha - Učitel' - (Druskininkai)
    http://railwayz.info/photolines/showline.php?lineid=59

    Comment


      Dėkui, Romai, tai tikras lobis! Ir tokia nostalgija apima...
      ______________
      The Division Bell

      Comment


        Iš tiesų, Romai - neįkainojama nuoroda ! Mažų mažiausiai bokalas kitas gero alaus priklauso)

        Comment


          Labai įdomu!

          Comment


            Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
            Vis stebiuosi, kaip baltarusiai dėl keliasdešimt Druskininkų kryptimi gyvenančių žmonių neišsiardo geležinkelio linijos Pariečė - Učitel (Druskininkų kryptis).
            Ten tiesiog iš Gardino sodininkai į savo sodus važiuoja.

            Comment


              Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
              Vis stebiuosi, kaip baltarusiai dėl keliasdešimt Druskininkų kryptimi gyvenančių žmonių neišsiardo geležinkelio linijos Pariečė - Učitel (Druskininkų kryptis).
              Nėra ko stebėtis, matyt baltarusiai į savo infrastruktūros palaikymą žiūri kiek kitaip nei mes.
              Dar vienas pavyzdys - tebeveikianti, o pas mus jau nuardyta Švenčionėlių-Adutiškio geležinkelio atšaka link Drujos.

              Gal kas protingesni paaiškintų kas turėtų įvyki arba ko reikėtų, kad šią liniją vėl atkurtų. Jei musiškiams nuostolinga - liniją galėtų baltarusiai aptarnaut (ten kuras pigesnis).
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.17, 19:31.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                Nėra ko stebėtis, matyt baltarusiai į savo infrastruktūros palaikymą žiūri kiek kitaip nei mes.
                Dar vienas pavyzdys - tebeveikianti, o pas mus jau nuardyta Švenčionėlių-Adutiškio geležinkelio atšaka link Drujos.

                Gal kas protingesni paaiškintų kas turėtų įvyki arba ko reikėtų, kad šią liniją vėl atkurtų. Jei musiškiams nuostolinga - liniją galėtų baltarusiai aptarnaut (ten kuras pigesnis).
                ten ir darbo jega pigesne. baltarusiai drasiai butu pereme tuos nuostolingus pasienio marsrutus, problema tik kad musiskiai nenori, ar negali leisti juos perimti.
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                  Nėra ko stebėtis, matyt baltarusiai į savo infrastruktūros palaikymą žiūri kiek kitaip nei mes.
                  Ne kitaip, o beveik taip pat. Citata apie geležinkelį į Druskininkus iš http://victogan.livejournal.com/189416.html

                  С белорусской стороны ветка осталась, и используется сейчас только летом для подвоза дачников из Гродно на их участки. Движение теплится в виде 2-х пар МДП в сутки. К сожалению идут упорные слухи о закрытии ветки. Жаль конечно, но состояние пути удручает: рельсы Р-50 раздолбаны, шпалы полугнилые, дизель ехал со скоростью не более 40 км/ч.
                  Naudojama tik vasarą sodininkų atvežimui iš Gardino į kolektyvinius sodus. Eina gandai apie linijos uždarymą. Pabėgiai pusiau supuvę, greitis ne daugiau 40 km/h.

                  Taigi baltarusiai tik vienu žingsniu "atsilieka" nuo mūsų.

                  Dar viena citata iš ten pat apie geležinkelį Gardinas - Vilnius
                  С белорусской стороны был разобран второй путь от Гродно и движение существует в виде 5 пар МДП в сутки. Там тоже много дач и деревень, а дорога лишь до Лихачей. Сейчас ветка влачит жалкое существование, то же запустение, те же гниющие шпалы и раздолбаные рельсы Р-50. Также идут упорные слухи о её закрытии.
                  Antras kelias nurinktas, kelias blogos būklės, pūvantys pabėgiai, vaikšto gandai apie linijos uždarymą. Irgi nieko stebuklingai "kitokio" anoj pusėj.
                  Paskutinis taisė c2h5oh; 2010.01.18, 10:43.

                  Comment


                    cia todel, kad iki druskininku nebevaziuoja.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Tikrai labai gaila kad į Varšuvą pro Gardina traukiniai nebevažinėja. O juk tai buvo pirmasis geležinkelis kuris sujungė Lietuvos teritoriją su vakarais. Traukiniai net iki Berlyno per ši ruožą važinėjo. Kelionė iki Varšuvos trūko apie 5 val. Dabar autobusas (PKP intercity) važiuoja 6 val 30 min, o traukinys per Šeštokus 9 val. 30 min. Įdomu o kiek trūktų kelias iš Vilniaus į Varšuvą pastačius RailBaltica?
                      Paskutinis taisė Maxas; 2010.01.18, 14:17.
                      ---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----

                      Comment


                        Taigi, nuo kovo 8 d. keliaujančiųjų traukiniu maršrutu Vilnius - Varėna - Marcinkonys laukia kardinalūs pasikeitimai. Atšaukiama viena traukinių pora. Pusė traukinių nestos mažesnėse stotelėse
                        Geri dalykai - pagaliau traukiniai šia kryptimi į Vilnių/Varėną nuvyks greičiau nei 1,5 val. ir toliau važiuos traukiniai į Marcinkonis. Be to, tikrai visų traukinių stabdymas Miškiniuose, Šklėriuose, Klepočiuose, Kalviuose ir Pamerkiuose dabar yra netikslingas.
                        Šiek tiek gaila nuimamo traukinio nr. 645 (išv. iš Vilniaus į Varėną) 8.25, nes į Varėną juo vykdavo tikrai nemažai žmonių, atgal taip pat. Bet ką padarysi
                        Taip pat nebevažiuos rytinis traukinys (5:05) iš Rūdiškių į Vilnių, dėl to ankstinamas rytinio traukinio iš Varėnos išvykimo laikas.
                        Paskutinis taisė 2Pack; 2010.02.24, 19:49.

                        Comment


                          Turbut naujas tvarkarastis pateiks dar daugiau nemaloniu staigmenu.

                          Seniai reikejo naikinti marsruta i oro uosta ir atsilaisvinusia automotrise zymiai efektyviau panaudoti aptarnaujant kad ir marsruta i Varena. Keleiviu jai pakaktu, zmonems butu nauda, gelezinkeliams mazesni nuostoliai.
                          Dabar vien tik kursuodama su 0-2 keleiviams i oro uosta (16 reisu kasdien, 160 km) ji iseikvoja daugiau kuro, nei vaziuodama 1 karta per diena i Varena ir atgal (156 km) ir pervezdama per visa marsruta apie 50-100 keleiviu (i abi puses skaiciuojant).
                          Paskutinis taisė Al1; 2010.02.23, 13:31.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Turbut naujas tvarkarastis pateiks dar daugiau nemaloniu staigmenu.

                            Seniai reikejo naikinti marsruta i oro uosta ir atsilaisvinusia automotrise zymiai efektyviau panaudoti aptarnaujant kad ir marsruta i Varena. Keleiviu jai pakaktu, zmonems butu nauda, gelezinkeliams mazesni nuostoliai.
                            ...
                            Tikėkimės (?), gegužės pabaigoje ar birželio pradžioje taip ir bus ???
                            Šiaip aš ne kartą esu rašęs traukinių nuėmimų nedaryti tokiu laiku pavasarį, palaukti eilinio trvarkaraščių keitimo vasaros pradžioje. Aišku, mano rašliava ten visiems pro vieną ausį įeidavo, pro kitą išeidavo...
                            Pritariu dėl traukinio Rūdiškės-Vilnius (5:08-6:00h) panaikinimo. Nes važiuoja pagelžkelės gyventojams dar miegant (bent žiemos sezono metu). Kad Rūdiškėse atsidurtų ~5h ryto, iš Vilniaus tuščias išvažiuoja (keleivių nė neveža) ~4h.
                            Paskutinis taisė Vitas; 2010.02.26, 18:31. Priežastis: Papildymas

                            Comment


                              "Merkio kraštas"
                              Nr. 13 (7841), 2010 m. vasario 19 d.

                              Prieš savaitę Vyriausybės posėdyje buvo priimtas nutarimas dėl trijų geležinkelio stočių Lietuvoje panaikinimo. Siekiant sumažinti nuostolius, AB "Lietuvos geležinkeliai" siūlė Vyriausybei taip pat nutraukti traukinių eismą ir iki Marcinkonių. Kaip informavo Seimo vicepirmininkas Algis Kašėta, po probemos aptarimo su susisiekimo ministru Eligijumi Masiuliu, siūlymas iš projekto buvo išbrauktas, ir traukinys iki Marcinkonių toliau kursuos. A. Kašėtos teigimu, vėliau vykusio pasitarimo Susisiekimo ministerijoje metu taip pat buvo nuspręsta geležinkelio Vilnius - Varėna ruože, Pamerkių kaimo stotelėje, palikti aštuonis traukinių sustojimus palankiausiu vietos gyventojams laiku.

                              "Merkio kraštas"
                              Nr. 14 (7842), 2010 m. vasario 23 d.

                              Vasario 26 d. susisiekimo ministras E. Masiulis, AB "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius S. Dailydka, Varėnos rajono meras V. Mikalauskas, Druskininkų savivaldybės meras R. Malinauskas ir Seimo narys Kazimieras Uoka vyksta į Gardiną susitikti su Baltarusijos transporto ministru. Susitikimo metu bus svarstoma galimybė atkurti susisiekimą geležinkeliu tarp Vilniaus ir Gardino. Nuo praeitų metų veikia iniciatyvinė grupė atkurti eismą visu geležinkeliu Sankt Peterburgas - Varšuva, kurio 150 metų jubiliejų švenčiame. Kaip "M. K." pranešė Seimo narys K. Uoka, visose savivaldybėse, per kurias eina šis geležinkelis, kuriasi palaikymo grupės, K. Uoka kviečia įsijungti varėniškius ir druskininkiečius, kontaktinis telefonas 869953911.
                              Paskutinis taisė 2Pack; 2010.02.27, 21:15.

                              Comment


                                Lauksim su kokiom naujienom gryz is gudijos.

                                Comment


                                  Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
                                  Lauksim su kokiom naujienom gryz is gudijos.
                                  su kokiom ten naujienom grisi, jei musu puseje telike 1 begiai ir tie "uzkonservuoti" taip, jog naudotis jau matyt nebeimanoma nuo Marcinkoniu...

                                  Comment


                                    Tai zinoma, jog norint pradeti naudoti linija, reiketu ja rekonstruoti. Rekonstruoti ne tik musu puseje, bet ir Baltarusijos puseje iki Parieces. Is viso 26 km, is kuriu apie 20 km Lietuvoje. Taip pat Lietuvoje pastatyti pasienio stoti. Kazin ar butu tam galima pritaikyti Marcinkoniu stoti, ja ispleciant?

                                    Comment


                                      Marcinkonių stotį išplės turbūt neįmanoma, nes ji yra Nacionaliniame parke, kur bet kokios net menkiausios statybos yra labai komplikuotos, beje kaip ir visas geležinkelio ruožas nuo Zervynų iki sienos.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Taip pat nebevažiuos rytinis traukinys (5:05) iš Rūdiškių į Vilnių, dėl to ankstinamas rytinio traukinio iš Varėnos išvykimo laikas.
                                        O va iš Varėnos rytinio traukinio išvykimo paankstinimas iki 5:05 yra pilnas idiotizmas, iš vis pats geriausias laikas būtų 5:45, juo juk daug žmonių į darbą važinėjo, tai kas dabar, kad važiuoti į darbą kelsis 4 ryto? Ir vėl geležinkeliai aiškins, kad niekas traukiniais nevažinėja, nes žmonės tiesiog rinksis autobusą išvykstantį 5:55, nors trukiniu patogiau, bet pamėginkit kiekvieną rytą į darbą keltis 4 ryto...
                                        Paskutinis taisė lietus; 2010.03.01, 11:14.

                                        Comment


                                          Parašė lietus Rodyti pranešimą
                                          Marcinkonių stotį išplės turbūt neįmanoma, nes ji yra Nacionaliniame parke, kur bet kokios net menkiausios statybos yra labai komplikuotos, beje kaip ir visas geležinkelio ruožas nuo Zervynų iki sienos.
                                          Netiesa. Nacionalinio parko riba eina sulig Margionių stotele, toliau - nebe NP.
                                          Tai ar šiaip, ar taip pusė dabartinės Marcinkonių stoties - tuščia.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X