Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vilnius-Gardinas-Varšuva

    Ruožas už Marcinkonių

    Darželių pervaža




    Kabelių pervaža.
    Atsikūrus nepriklausomybei Kabeliuose buvo Lietuvos pasienio postas





    Nutiesus geležinkelį jis turbūt visoje trasoje buvo dviejų bėgių.
    Sovietmečiu dviejų bėgių kelias buvo nuo Lentvario iki Valkininkų ir nuo Marcinkonių iki Gardino

    Net nesitiki, kad kažkada traukiniai nuo Vilniaus iki Varšuvos nuvažiuodavo per 5 valandas http://www.parovoz.com/schedules/wil...t-707(717).php
    Paskutinis taisė Romas; 2008.07.24, 14:03.

    Comment


      #42
      Gaila, kad toks likimas ištiko viena pirmųjų geležinkelių mūsų šalyje. Būtų įdomu ta linija nuo Marcinkonių iki pasienio pasivėžint su "Pionierka" (savadarbe drezina).

      Comment


        #43
        Tiltas per Ūlą ties Zervynomis:



        D1 atvyksta į Zervynas iš Marcinkonių:

        Comment


          #44
          Valkininku gelezinkelio stoties panorama, 2006 m.
          Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:54. Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelių fotografavimas"

          Comment


            #45
            2007.09.07



            2008.07.02



            2008.08.27



            Ar yra skirtumų?

            Comment


              #46
              Tai ką, LG skūpi 800 lt ant sargo ?
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                #47
                Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                Tai ką, LG skūpi 800 lt ant sargo ?
                LG sargų išlaiko daug - visą "Gelsaugą" (jei ne daugiau). Tik užuot vandalus gaudytų, tie sargybiniai tik fotografuotojus baido

                Comment


                  #48
                  Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                  Tai ką, LG skūpi 800 lt ant sargo ?
                  Kokį čia sarga už tokią sumą surastum

                  Comment


                    #49
                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Kokį čia sarga už tokią sumą surastum
                    Aš, kaip studentas, tai pilnai sutikčiau už tokią sumą naktį pasėdėt kažkokioje stotyje
                    „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                    Comment


                      #50
                      Pagavus tokius, reikėtų pamiršti bet kokias demokratijas ir taip įkrėsčiau į užpakalį, kad mėnesį neprisėstų. Kitą sykį nebenorėtų terlioti.

                      Comment


                        #51
                        Parašė Himleris Rodyti pranešimą
                        Aš, kaip studentas, tai pilnai sutikčiau už tokią sumą naktį pasėdėt kažkokioje stotyje
                        O kam naktį terlioti? Dar pernai buvo informacija, kad kasa dirba iki 13 val., šiemet ir to nepastebėjau.

                        Comment


                          #52
                          DR1A artėja prie Senųjų Trakų.



                          Dabar jau išvyksta iš Lentvario į Vilnių.

                          Comment


                            #53
                            Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                            Prisimenu pastovų traukinį Leningradas-Varšuva
                            Jap, aš pats tuo traukiniu į Lenindradą važiavau...
                            Paravoze yra foto su traukiniu Leningradas - Druskininkai ties Varėna http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=19781&LNG=RU
                            http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=19784&LNG=RU
                            Įdomu, kas turėtų įvykti, kad iš Varėnos traukiniai į Peterburgą ir Maskvą važiuoti pradėtų vėl
                            Paskutinis taisė railman; 2008.10.13, 13:12.

                            Comment


                              #54
                              Parašė railman Rodyti pranešimą
                              Jap, aš pats tuo traukiniu į Lenindradą važiavau...
                              Paravoze yra foto su traukiniu Leningradas - Druskininkai ties Varėna http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=19781&LNG=RU
                              http://www.parovoz.com/newgallery/?ID=19784&LNG=RU
                              Įdomu, kas turėtų įvykti, kad iš Varėnos traukiniai į Peterburgą ir Maskvą važiuoti pradėtų vėl
                              Visu pirma pasikeist Baltarusijos politinis rėžimas leidžiantis laisvai keliaut, šiaip ten tiesiausias kelias į Lenkiją (kažkas forume tai minėjo anksčiau), be to Breste ir Gardine yra visa reikalinga infrastruktūra keist vežimėlius į 1435mm. Paskui reikėtų modernizuot visą atkarpą nuo Lentvario iki Kabelių su automatine blokiruote ir t.t

                              Comment


                                #55
                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Taip TE3, pamirsau, kad jie, nors dvieju sekciju, vadinosi TE3.



                                Vien tik rezimo pasikeitimo neuztenka. Latvija, kaip ir Lietuva ES, bet keleiviniu traukiniu nera, jei neskaitytume traukinio i Peterburga.
                                Matai tuomet galima butu tartis su Rusijos gelezinkeliais kad jie tarptautinius traukinius is Sankt Peterburgo leistu "senuoju keliu" nes jiems irgi arciau o Vilniuje prikabineti vagonus kad ir i Paryziu

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                  Matai tuomet galima butu tartis su Rusijos gelezinkeliais kad jie tarptautinius traukinius is Sankt Peterburgo leistu "senuoju keliu" nes jiems irgi arciau o Vilniuje prikabineti vagonus kad ir i Paryziu
                                  Atsiprašau, bet viskam yra ribos. Nenoriu nieko įžeisti, bet baikime kliedėti tokias nesamones.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    Matai tuomet galima butu tartis su Rusijos gelezinkeliais kad jie tarptautinius traukinius is Sankt Peterburgo leistu "senuoju keliu" nes jiems irgi arciau o Vilniuje prikabineti vagonus kad ir i Paryziu

                                    Niekas nevaziuos i Paryziu traukiniu is Vilniaus. Greiciau ir pigiau lektuvu. Vienitele galimybe Lietuvai tureti tarptautini susisiekima traukiniais su Vakaru valstybemis - RailBaltica. Ir tai tik su Varsuva. Ten persedus galima nuvykti i daug Europos valstybiu miestu.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Niekas nevaziuos i Paryziu traukiniu is Vilniaus. Greiciau ir pigiau lektuvu. Vienitele galimybe Lietuvai tureti tarptautini susisiekima traukiniais su Vakaru valstybemis - RailBaltica. Ir tai tik su Varsuva. Ten persedus galima nuvykti i daug Europos valstybiu miestu.
                                      Aš pavyzdžiui bijau skrist lėktuvu

                                      Comment


                                        #59
                                        Klepočiai (Trakų raj., Rūdiškių sen.)







                                        Traukiniui esant dar gan toli, pervažoje įsijungia garsinis signalas (skambutis).

                                        Comment


                                          #60
                                          Šiandien keliavau maršrutu Vilnius-Klepočiai-Senieji Trakai-Vilnius

                                          Nematytas DR-1A salonas. Perskaičiau lentelėje - 1996 ir 1999 metų modernizacija.


                                          Nuo Klepočių (Trakų raj., Rūdiškių sen.) stotelės


                                          Mediniai pabėgiai ir, žinoma, trumpabėgiai.


                                          Klepočių geležinkelio pervažos foto patalpinau temoje Geležinkelio pervažos

                                          Klepočių stotelė į kitą pusę:






                                          Klepočių kaimo nuotraukas patalpinau temoje Lietuvos etnografiniai kaimai




                                          D1. Nostalgija




                                          Na ir šiek tiek foto, kaipgi atrodo modernizuoti "medinukai".








                                          Senųjų Trakų bažnyčios nuotraukas patalpinau temoje [†] Trakų r. ir Elektrėnų sav. bažnyčios

                                          ER-9M išvykstantis iš Senųjų Trakų


                                          Ir kitas, atvykstantis


                                          Ir maniškis DR-1A, tas pats, su kuriuo nuvažiavau.


                                          Comment

                                          Working...
                                          X