Parašė Palpatine
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Dabar atrodo jog iš EU būtų palyginus paprasčiau gauti pinigų europinei vėžėi nei rusiškai. Bet taipogi, europinei vėžei reikėtų kokius 10x daugiau pinigų nei sutvarkyti vieną mažai naudojamą tarpstotį linijoje kur ankstesni tarpstočiai yra gana padoriai prižiūrimi.
Dabar Lietuvoje yra ganėtinai unikali situacija palyginus su likusia Europa kai didžiąją geležinkelio kelio mokesčių dalį moka krovininiai, o ne keleiviniai traukiniai. Praktiškai visoje likusioje Europoje geležinkelio priežiūrą finansuoja keleivių vežimas, kai tuo tarpu pas mus, priežiūra finansuojama pagrinde krovinių vežimo. Iki Varėnos važiuoja krovininiai traukiniai, ten yra keletas verslų prijungtų prie geležinkelio. Į Marcinkonis krovininiai traukiniai nevažiuoja. Nevažiuojant krovininiams traukiniams, priežiūrai pinigų gerokai mažiau, nors keleiviniai traukiniai vis dar važiuoja ganėtinai dideliu dažniu.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą... linijoje kur ankstesni tarpstočiai yra gana padoriai prižiūrimi. ...
Nuo Matuizų iki Varėnos atnaujinti ilgabėgiai. Nuo Varėnos link Marcinkonių jau prasideda avarinis ruožas.
Paskutinis taisė artexs; 2024.10.15, 12:50.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąDabar atrodo jog iš EU būtų palyginus paprasčiau gauti pinigų europinei vėžėi nei rusiškai. Bet taipogi, europinei vėžei reikėtų kokius 10x daugiau pinigų nei sutvarkyti vieną mažai naudojamą tarpstotį linijoje kur ankstesni tarpstočiai yra gana padoriai prižiūrimi.
Dabar Lietuvoje yra ganėtinai unikali situacija palyginus su likusia Europa kai didžiąją geležinkelio kelio mokesčių dalį moka krovininiai, o ne keleiviniai traukiniai. Praktiškai visoje likusioje Europoje geležinkelio priežiūrą finansuoja keleivių vežimas, kai tuo tarpu pas mus, priežiūra finansuojama pagrinde krovinių vežimo. Iki Varėnos važiuoja krovininiai traukiniai, ten yra keletas verslų prijungtų prie geležinkelio. Į Marcinkonis krovininiai traukiniai nevažiuoja. Nevažiuojant krovininiams traukiniams, priežiūrai pinigų gerokai mažiau, nors keleiviniai traukiniai vis dar važiuoja ganėtinai dideliu dažniu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ta unikali situacija pasibaigė 2022 m.
https://www.rrt.lt/wp-content/upload...o-skaiciai.pdf
Infrastruktūros tarifai viešai prieinami. Ir juose aiškiai matosi jog krovinių eismas yra papildomai tarifuojamas priklausomai nuo koks krovinys vežamas, kai tuo tarpu keleivinis eismas moka tik bazinį mokesti už eismą. Kitose Europos šalyse keleiviniai traukiniai moka papildomai už prioritetą virš krovininio eismo, specifinius laikus ir t.t. Lietuvoje praktiškai viskas yra užtikrinta įstatymiškai, ir dėl ko keleivinis eismas yra gerokai pigesnis.
Comment
-
Nes Europoje kroviniai vežami autotransportu. Lietuvoje irgi geležinkeliai dar prieš gerą dešimtmetį turėję apie 50 proc. krovinių pervežimų, dabar nusirito iki 19 proc. Ir ypač po 2022 m. Taigi, pajamos krenta. Kritimą kol kas stabdo tik turto išpardavimas, "optimizacija" ir gal šiek tiek bendrus finansinius rodiklius padidina veikla Lenkijoje bei kroviniai į Ukrainą...
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLentvario-Trakų/Varėnos-Marcinkonių kryptimi kroviniai beveik nevežiojami (arba išvis nevežami), tai šioje temoje apie krovinių vežimą diskutuoti beprasmiška...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNes Europoje kroviniai vežami autotransportu. Lietuvoje irgi geležinkeliai dar prieš gerą dešimtmetį turėję apie 50 proc. krovinių pervežimų, dabar nusirito iki 19 proc. Ir ypač po 2022 m. Taigi, pajamos krenta. Kritimą kol kas stabdo tik turto išpardavimas, "optimizacija" ir gal šiek tiek bendrus finansinius rodiklius padidina veikla Lenkijoje bei kroviniai į Ukrainą...
Bet tai nepakeičia fakto kad Lietuvoje, skirtingai nei didžiojoje dalyje Europos, keleivius vežti yra gerokai pigiau nei krovinius.
Paskutinis taisė ignaloidas; 2024.10.16, 11:53.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąLentvario-Trakų/Varėnos-Marcinkonių kryptimi kroviniai beveik nevežiojami (arba išvis nevežami), tai šioje temoje apie krovinių vežimą diskutuoti beprasmiška...
- 1 patinka
Comment
-
Iš Varėnos yra ką vežti. Iš Marcinkonių nebent mediena vieną kitą kartą per metus.
O šiaip tai naudokitės, chebra, galimybe pavažinėti ruožu, pasiklausyti ritmingo stuksenimo... Ir geriausiai tą daryti važiuojant su DR1A. Nes su Pesomis ne taip, nesigauna "klasikinio" stuksenimo. Nes bėgiai nesuvirinti nuo pat Rūdiškių iki Marcinkonių. Yra ten berods prie Varėnos ar tai prie Matuizų nedideli intarpai su suvirintais, bet neilgi. Visose kitose linijose, kur vyksta keleivinis susisiekimas, bėgiai yra suvirinti.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.16, 12:03.
Comment
-
Varėna-Matuizos ruože bėgiai pakloti apie 1989 metus, vienu metu netgi buvo dvikelis. Paklojus naujus senais eismas buvo nutrauktas ir gan greitai jie buvo išardyti. Viskas vyko kai buvo statoma nauja gamykla Matuizose su dideliu kelynu, kuri nebuvo užbaigta, kelynas vėliau išardytas. Beje su nauja gamykla turėjo atsirasti ir naujas stoties pastatas su požemine perėja, kas nebuvo realizuota. Daug vėliau nauja stotis vis tik pastatyta (manau supaprastintu projektu), o pradėta kasti perėja užversta.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąDvikelis, kaip.suprantu, ten buvo nuo tada, kai buvo pastatytas Caro iki WW2 (ar ankstyvo pokario?), kai sovietai išardė ant metalalomo, kaip ir daugelį kitų geležinkelių. Tiltai ir sankasa visur padaryta dvikeliui.
Comment
-
Esmė tame, kad ilgą laiką ruožas nuo Zervynų ir toliau Gardino link priklause tai Belostoko, tai Reicho (tikrojo Reicho, ne Ostlando), tai vėl Belostoko, tai Brest-Litovsko, tai Minsko, tai Baltarusijos geležinkeliams. Ir tik kažkur apie 1970 m. Pabaltijo geležinkeliui buvo perduotas visas ruožas nuo Zervynų, įskaitant Pariečę ir atšaką į Druskininkus.
Comment
-
Tai kažin ar karinė. Ten jokio kelyno rimto nebuvo, nes nesimato pagal reljefą. Buvo ten blokpostas, ar pralanka, panaikinta jau prie Lietuvos. Kai kuriuose 60-ųjų metų tvarkaraščiuose tarp Zervynų ir Varėnos yra nurodyta stotis ir kilometrinė stotelė. Tik viskas labai supainiota, vienur vienoks atstumas, kitur kitoks iki gretimų stočių... Beje, dabartinė Zervynų stotelė toje vietoje, kurioje yra dabar atsirado gal jau prie Lietuvos. Anksčiau buvo stotelė ties Zervynų pervaža.Paskutinis taisė Al1; 2024.10.16, 17:10.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kažin ar karinė. Ten jokio kelyno rimto nebuvo, nes nesimato pagal reljefą. Buvo ten blokpostas, ar pralanka, panaikinta jau prie Lietuvos. Kai kuriuose 60-ųjų metų tvarkaraščiuose tarp Zervynų ir Varėnos yra nurodyta stotis ir kilometrinė stotelė. Tik viskas labai supainiota, vienur vienoks atstumas, kitur kitoks iki gretimų stočių... Beje, dabartinė Zervynų stotelė toje vietoje, kurioje yra dabar atsirado gal jau prie Lietuvos. Anksčiau buvo stotelė ties Zervynų pervaža.
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Buvo gal 3 keliai. Buvo šviesoforai ir stoties pastatas su stendu budėtojui. Matyt, kad galima būtų reikalui esant padidinti pralaidumą. O tas reikalas galėjo atsirasti tik kariniais tikslais. O Zervynų sustojimas dabartinėje vietoje tai tikrai 80-ųjų viduryje jau buvo. Seniau dar ant kalniuko stovėjo stotelės pavėsinė iš rąstų su būdele kasininkei. Prie Lietuvos kasininkėms vietų jau nedarė, be kasininkės jau ir Darželių stotelė tarp Margionių ir Marcinkonių buvo atidaryta perestroikos laikais. Beje tuo metu be bilietų buvo galima nusipirkti ir talonų, panašiai kaip troleibusui. Stotyse buvo sustatyti komposteriai.
Comment
Comment