Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė TIME Rodyti pranešimą

    2) statyti ,,rusiska veze'' asocijuojasi su rusija, del to ,,nelygis"
    Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

      Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
      Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
        Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.

        O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.

        Comment


          Parašė Petr Rodyti pranešimą

          Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.

          O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.
          Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.
          Aš neliūdnas - aš blaivus

          Comment


            Parašė geriantis Rodyti pranešimą

            Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.
            No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.
            Paskutinis taisė Petr; 2024.03.19, 15:49.

            Comment


              Parašė Petr Rodyti pranešimą

              No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.
              Petrai, a tu čia rimtai ruskių lauki? Kad jie galėtų lengviau tankus ir patrankas vežti? Jeigu po kažkiek metų sugrįš prekyba su orda, tai jau sugalvosim kaip nors perkrauti prekes. Bet Lietuvai tikrai yra sveikiau kuo mažiau sovietinio palikimo turėti pas save.
              Aš neliūdnas - aš blaivus

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..
                Iki Varėnos tikrai yra. Matuizose į plytinę irgi važiavo, nežinau kaip po bankroto su naujaus savininkais dabar. Marcinkonyse medieną kraudavo, bet dabar jau turbūt senai krovos nėra ten.

                Comment


                  Tai kad bėgiai bus aštuonis su puse centimetro arčiau vienas kito, nieko itin stipriai nekeičia. Reikalus keičia investicijos, ir jos gali ir keisti, ir palikti tarpus tarp bėgių. Bet šansai yra jog visų pirma vėžių pločiai bus keičiami/pridedami pagrindinėse linijose, ir tik vėliau atkeliaus į regionines kaip ši (ar bent jau Europiniai pinigai pirma į pagrindines linijas eis).

                  Comment


                    Norėti nedraudžiama, bet tarp Druskininkų ir Vilniaus šį pavasarį buvo momentas, kai važinėjo vien tik Druskininkų AP mikrobai ir du "Kautros" autobusų reisai per dieną... Dabar DrAP gal kokius 3 ar 4 reisus į Vilnių daro su autobusais, kiti - mikrobai. Tai apie kokį traukinį galima kalbėti? Lietuviai be automobilio šikti negali nueiti. Kelias tarp Vilniaus ir Valkininkų savaitgaliais užkištas tankiu automobilių srautu. Didelė jo dalis yra į ar iš Druskininkų (kiti į Varėną, Alytų, kaimus).

                    Comment


                      Važinėju dažnai savaitgaliais, bet nepasakyčiau, kad užkimštas. Bet kokiu atveju mikrobai nepateisinami, spėju po pilno reformos įgyvenimo gali ir nelikt Druskininkų AP.

                      Comment


                        Liks. Mikrobus jie aktyviai atnaujina. Turimi trys autobusai dar atitinka reikalavimus. Taigi, kaip matyti, jokių prolemų nugabenti keleivius VT nėra. Valdžiažmogiams. O šiaip tai yra, bet geležinkelis būtų per daug didelė investicija, jei net į normalų susisiekimą autobusais valdžiai nusispjaut...

                        Comment


                          Bet tikrai nelabai suprantamas reikalavimas dėl autobusų amžiaus be reikalavimo dėl jų talpos. Senos 2 kartos Setros tikrai buvo patogesnės nei nauji MB mikrobai.

                          Comment


                            Gelžkelio būklė ties Zervynomis. Daugybė visiškai supuvusių pabėgių. Įdomu, kiek taip temps? Realiai geležinkelis jau avarinės būklės ir tuirės būti arba uždarytas arba normaliau tvarkomas. Ar tik nesirengia LTG uždaryti Varėna-Marcinkonys atkarpos dėl "paklausos trūkumo"?











                            Tiltas per Ūlą

                            Comment


                              Jau daug kartų norėjo uždaryti. Jei negaus žadamo finansavimo, tai gali ir uždaryti...

                              Comment


                                Parašiau LTG Infra su SuMin ir dar keliais žiniasklaidos emailais Cc su tomis pačiomis nuotraukomis. Žiūrėsim, ką atrašys.

                                Comment


                                  Suprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.

                                  Comment


                                    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                                    Suprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.
                                    Gal galite paaiškinti, kaip galima remontuojant paimti ir pakeisti vėžės plotį?

                                    Comment


                                      Persiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
                                      Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.

                                      Comment


                                        Viskas įmanoma. Šiaip pamąsčius, galėtų visus geležinkelius rekonstruojamus persiūti į standartinę vėžę.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Persiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
                                          Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.
                                          Į Gardiną ir toliau į Balstogę. Kažkada.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X