Parašė TIME
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Visa šita atkarpa galėtų būt europinė, nes tranzito čia nėra. Tuo pačiu ir į Trakus. Tik klausimas kaip spręsti Lentvaris-Vilnius. O gal prijungti prie Railbalticos. Kaip tik būtų keletas metų tam pasiruošt. Bet ar dašus mūsų biurokratams tuo užsiimti?
O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Jeigu tik dėl to, kad prie 1524 mm vežės vaidianasi Putinas su Lukašenka, tai ačiū, nereikia.
O jei bus padaryti normalūs skaičiavimai ir visgi dašus kad politika BY ir RU vėliau ar anksčiau pasikeis, tuomet galima planuoti, kur turi būti 1435, o kur 1524. Visa kita yra demagogija ir nekompetencija.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 3 patinka
Comment
-
Parašė geriantis Rodyti pranešimą
Demagoge, ruskių politika 500 metų nesikeičia. Tai su vėže taip ir bus, jeigu mes ES, tai ir vėžę reikia tokią daryti, o jeigu laukiame šviesulių iš rytų grįžimo, tai aišku pasiliekam raudonas vėliavas, telneškes ir rusišką vėžę.Paskutinis taisė Petr; 2024.03.19, 15:49.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
No comments. Nieko nuostabaus - kokie veikėjai, tokie ir geležinkeliai LT.Aš neliūdnas - aš blaivus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Iki Senųjų Trakų yra ir krovininis eismas. Žemiau - ko gero tik surenkamieji traukiniai ir vagonų sandėliavimo keliai..
Comment
-
Tai kad bėgiai bus aštuonis su puse centimetro arčiau vienas kito, nieko itin stipriai nekeičia. Reikalus keičia investicijos, ir jos gali ir keisti, ir palikti tarpus tarp bėgių. Bet šansai yra jog visų pirma vėžių pločiai bus keičiami/pridedami pagrindinėse linijose, ir tik vėliau atkeliaus į regionines kaip ši (ar bent jau Europiniai pinigai pirma į pagrindines linijas eis).
Comment
-
Norėti nedraudžiama, bet tarp Druskininkų ir Vilniaus šį pavasarį buvo momentas, kai važinėjo vien tik Druskininkų AP mikrobai ir du "Kautros" autobusų reisai per dieną... Dabar DrAP gal kokius 3 ar 4 reisus į Vilnių daro su autobusais, kiti - mikrobai. Tai apie kokį traukinį galima kalbėti? Lietuviai be automobilio šikti negali nueiti. Kelias tarp Vilniaus ir Valkininkų savaitgaliais užkištas tankiu automobilių srautu. Didelė jo dalis yra į ar iš Druskininkų (kiti į Varėną, Alytų, kaimus).
- 2 patinka
Comment
-
Liks. Mikrobus jie aktyviai atnaujina. Turimi trys autobusai dar atitinka reikalavimus. Taigi, kaip matyti, jokių prolemų nugabenti keleivius VT nėra. Valdžiažmogiams. O šiaip tai yra, bet geležinkelis būtų per daug didelė investicija, jei net į normalų susisiekimą autobusais valdžiai nusispjaut...
Comment
-
Gelžkelio būklė ties Zervynomis. Daugybė visiškai supuvusių pabėgių. Įdomu, kiek taip temps? Realiai geležinkelis jau avarinės būklės ir tuirės būti arba uždarytas arba normaliau tvarkomas. Ar tik nesirengia LTG uždaryti Varėna-Marcinkonys atkarpos dėl "paklausos trūkumo"?
Tiltas per Ūlą
- 13 patinka
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąSuprantama, kad šį ruožą reikia atnaujinti. Bet įdomu, ar biurokratams dašus, kad atnaujinant reikia daryt europinę vėžę? Juk ne kas antrą pabėgį kaitalios.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPersiūti gal ir įmanoma, bet kur tokia vėžė vestų?
Lygtais kažkada buvo pasvarstymai antrą kelią daryti standartinės vėžės. Bet, kai dabar byra esama, tai tikėtis neverta. Bent jau, kol nebus pastatyta Rail Baltica.
Comment
Comment