Po šių dienų įvykių linijos atkūrimas iki Gardino būtų visiškai beprasmis. Būtų sudėtinga eksploatuoti ruožą per nepatikimą valstybę, nežinotum ką sugalvos išsodint, ar pradėt "remontuot" liniją, ar dar ką nors iškrėst. Bet labai norisi tikėt, kad ta šalis dar išsivaduos, taps europinė, ir viskas pasikeis.
Zamurovali demony. O tiems palei pat geležinkelį gyvenantiems žmonėms tvoros nereikia. Vibracijos ten tikriausiai eina kaip reikiant, jokia tvora nepadės...
Čia wikyje užkliuvo akis: "A standard-gauge line, extending from Belarusian-Polish border to Hrodna, is used for passenger connections to Białystok, Warsaw and Kraków."
Tai iš principo, pavykus sutarti su BY dėl tranzitinio koridoriaus, būtų galima turėti standartinę vėžę iš Vilniaus iki Druskininkų, Gardino ir Bialystoko. LT pusėje ko gero visur išlikęs dvikelio pylimas. Tuomet ir VNO jungtis RBii Px kelio alternatyvose įgautų kitą kontekstą.
Jūs turit informacijos kurios niekas kitas neturi, ar kaip? Vėžė iki Vilniaus atitinka ES interesus. Ir Vilnius-Ryga-Talinas bus populiariausias maršrutas.
Comment