Parašė Petr
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTikrai nesuprantu to noro statyti europinę vėžę. Taigi patys sau sudarys nepatogumų. Yra keli argumentai:
1) Kodėl Baltarusija turi tiesti tokį geležinkelį, kai net neturi tam pritaikytų traukinių?
2) LG vėlgi turės naudoti atitinkamas reidmenis, pritaikytas tik ruožui Vilnius - Gardinas (Druskininkai).
3) Ką darys krovininiai traukiniai?
4) Baltarusija negalės leisti savo traukinio į Druskininkus ar Vilnių.
5) Nuo Bialystoko gali būti nutiesta rusiškoji vėžė, nes tai yra tik keli kilometrai ir traukiniai važinės baltarusiški arba lietuviški.
Ta europinė vėžė yra nesamonė, atrodo, kad norima įtikti Europos Komisijai. Lietuvoje europinis standartas yra labai nepatogus ir jis nėra nekuo gerėsnis už rusiškąjį.
Mano nuomone jau toje pačioje Rail Balticoje tiesti europinį standartą buvo klaidą. Persėdimas Lenkijos pasienyje ir viskas - užimtų tik kokių 15 minučių.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąArba sudvejinti nuo Gardino iki Bialystoko. Bet tada nėra prasmės europiniame geležinkelyje nuo Gardino iki Bialystoko.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_57
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąTikrai nesuprantu to noro statyti europinę vėžę. Taigi patys sau sudarys nepatogumų. Yra keli argumentai:
1) Kodėl Baltarusija turi tiesti tokį geležinkelį, kai net neturi tam pritaikytų traukinių?
2) LG vėlgi turės naudoti atitinkamas reidmenis, pritaikytas tik ruožui Vilnius - Gardinas (Druskininkai).
3) Ką darys krovininiai traukiniai?
4) Baltarusija negalės leisti savo traukinio į Druskininkus ar Vilnių.
5) Nuo Bialystoko gali būti nutiesta rusiškoji vėžė, nes tai yra tik keli kilometrai ir traukiniai važinės baltarusiški arba lietuviški.
Ta europinė vėžė yra nesamonė, atrodo, kad norima įtikti Europos Komisijai. Lietuvoje europinis standartas yra labai nepatogus ir jis nėra nekuo gerėsnis už rusiškąjį.
Mano nuomone jau toje pačioje Rail Balticoje tiesti europinį standartą buvo klaidą. Persėdimas Lenkijos pasienyje ir viskas - užimtų tik kokių 15 minučių.
2. O Kaunas - Baltstogė?
3. Šiai dienai absoliutus nulis krovininių traukinių Vilnius-Druskininkai ar Vilnius-Gardinas.
4. Na ir? Galima Vilnius-Minskas jiems leisti vienu traukiniu daugiau važiuoti jei reikia "abiejų valstybių vienodas traukinių skaičius". Po Kaišiadorys-Klaipėda elektrifikacijos mums reikės daug elektrinių keleivinių.
5. O po to iš Baltstogės iki Varšuvos? Taip buvo, bet laikai - cariniai.
O su 1520 standartu kam norima įtikti (pagal tą pačia tamstos logiką)? Aš manau, kad įtikimai visai ne prie ko. Ar 1520, ar europinė. Geležinkelis tarnauja ne pats sau, o yra viena ekonomikos vystymosi būtinų sąlygų. Nėra bėgių - nėra ekonomikos. Supaprastintų vizas į Baltarusiją - Gardinas patirtų "LIDL efektą" iš turistaujančių, apsipirkti norinčių Lietuvos gyventojų. Ir atvirkščiai - Vilnius sulauktų Baltarusijos gyventojų.
Persėdimas=nėra keleivių. Ar daug važiuotų Vilnius-Kaunas, tada "nedidelis 15 min persėdimas" ir Kaunas-Klaipėda? Persėdimai yra nepatogu nes prasideda "gausi vietą, negausi" (įskaitant sėdėjai lėktuvo tipo salone - persodino į veidu į veidą, sėdėjai dvigubame krėsle, atsidūrei trigubos sėdynės viduryje), bus kito patogumo lygio traukinys (vienas su wi-fi, kitas be), persėdimas gali užsitęsti, reikia tampyti bagažą, vaikščioti požeminėmis perėjomis ir pan.
Comment
-
Druskininkai turi normalų miesto VT. Palangai, Nidai ir kitiems kurortams tik slėptis. Būtų traukinys - nereiktų mašinos. Nes būtų pilna sistema. Butas->Vilniaus VT->LG traukinys->Druskininkų VT->Atvykimo taškas.
Dabar yra žmonių, kas mašiną laiko "savaitgalio kelionėms". T.y. visą savaitę sukasi dviračiu, pėsčiomis, miesto VT. Bet jei nori bet kur už Vilniaus/Kauno ribų - be mašinos esi lygiai niekas.
Iš lynų kelio irgi visi juokėsi. O dabar miesto valdžia turbūt gailisi, kad dvivagonis, o ne trivagonis sąstatas "skraido".
Comment
-
Persedimas neturetu buti didelis problemas jeigu nereiketu per ilgai laukti ir jeigu kitas traukinys laukia.
Bet svarbiausi dalykai butu, kad elektronine marsruto paieska irgi rodytu tokias galimybes ir kad tik reikia vieno bilieto visui reisui. Aisku, zmones turetu iprasti prie to.
Bet pavyzdziui pas mus Vokietijo absoluciai normaliai, kad su greitu traukiniu (ICE/IC) zmones vaziuoja tarp dideliu miestu, ir i/is situ miestu jie vaziuoja regionaliniu traukiniu (RE/RB/S-Bahnas ir tt).
Comment
-
Tai vienas dalykas kai jie pasiskirsto. Gali tą pusvalandį ir pastovėti, ir be wifi apsieiti. Net WC nebūtinas.
Visai kitas dalykas - visas srautas kartu keliauja toliau. ir dar vietiniai dasideda. T.y. sustoja vienas traukinys ir visi bėgte, su visais rakandais, pasileidžia bėgti į kitą traukinį, nes žino, kad kitaip reikės stovėti visą likusį kelią Tada geriau bet kuris iš autobusų, arba gaudyti akcijas lėktuvui. Tai geležinkelis bus ten, kur LG dabar yra ir keistis nenori - jei nėr daugiau kaip - paskutinis keleivio pasirinkimas.
Dar apie persėdimus. .Matytas vaizdas, LG Utenos GS. Atvyksta keleivinis, stotis už miesto, ir visi bėgte lekia į mažą autobusą, kuris į miestą veža. Kad tik tilptų 199x-ieji.
Comment
-
Geras kadras
http://railwayz.info/photolines/photo/67648
O link sienos visgi padaryti vartai, o ne aklina tvora
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG turi kitų rimtų projektų ateičiai (RB, elektrifikacija, nauji elektrovežiai, antri keliai iki pat Klaipėdos), tikrai net nesiruošia atstatinėti tos linijos. Tuo labiau, kad tai būtų smūgis RB.
Comment
-
Signaliacija, blokuotė išardytos. Bėgius perkloti panaudotais su gelžbetoniniais pabėgiais, kurių rietinės stovi stotyse, nebūtų didelė problema. Bet kam? Ekonominio pagrindimo nėra. Dar kartą, kartoju, kad jei pradėti vežti krovinius, tai, pirma, per ne ES teritoriją su visomis iš to išplaukiančiomis problemomis. Na, gerai, galbūt galima būtų kažkokią sutartį sudaryti. Antra, tada ši linija būtų konkurentė RB su visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis - RB nereikalinga taptų. Visai. Keleivių vežimas iki Gardino - gražu, gerai, bet jei į Rygą esamu veikiančiu geležinkeliu neišeina suorganizuoti būtent dėl ekonominio faktoriaus, tai kodėl į kažkokį tai Gardiną turėtų būti daroma?
Trumparegiška buvo kažkada tai uždaryti liniją. Bet dabar atidaryti ją jau nebėra ekonominio pagrindo.Paskutinis taisė Al1; 2016.09.28, 10:27.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip. Apie 16 km.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki pat sienos važiuoja. Yra stotelė Uzberež, 4 poros priemiestinių kasdien. Aišku, geležinkelio būklė jau irgi ne kokia.
Comment
Comment