Dar kai nebuvo tų SUW, sovietmečiu, keisdavo vežimėlius Gardine ar Balstogėje (reikia patikslinti).
Nuotraukoje: Keleivinis traukinys Kabelių stotyje. Pirmasis vagonas - lenkiškas, antrasis - tiesioginis St.Peterburgas-Berlynas. Atvaizdas
(...)
P.S.
Sioje nuotraukoje traukinys stovi Kabeliu sustojimo punkte, o ne stotyje, be to tas vagonas uz silumvezio - priklause LG, net ir spalvas galima iziureti LG dazymo schemos. Tai RIC tipo vagonas, kuriu LG turejo 4. Kazkuri laika jie buvo naudoti traukiniui Vilnius - Varsuva (per Gardina). Paskui jie buvo parduoti.
Paskutinis taisė Romas; 2009.10.17, 10:57.
Priežastis: Kopija iš temos "Geležinkelis Kazlų Rūda - Šeštokai ..."
Nelabai noriu tuo tikėti, nes iki Gardino ateina standartinė vėžė. Koks tikslas keisti būtent pasienyje.
Kad Gardine traukinio aširačių nekeisdavo, įsitikinau kelis kartus.
Apie aširačių keitimą Kuznicoje (Kuznica Belostocka, Lenkijoje) spręsti buvo galima iš ~2h stovėjimo šioje stotyje. Gardine traukinys stovėdavo ~40 min., o sovietiniai pasieniečiai "purtydavo" stipriau negu lenkų.
Šeštokuose aširačių keitimo punkto nėra (nuo 1992m. nė nebuvo), Mockavoje yra specialiai pagamintų vagonų aširačių ilgio keitimo įrenginys. Kad jis neveikia (nes tokių vagonų kaip ir neliko), jau minėta. Nuo vieno pločio bėgių ant kito naktinis keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius Mockavoje "pereidavo" maždaug per pusvalandį.
Klepočiuose tikrai tokio nėra, beje ten ne stotis, o stotelė. Gal Rūdiškės?
nepamenu:/ labai rūpinausi spėti išlįsti per langą...
nors "į ten važiuojant" ir sakė stoteles, ir rodė displėjuj; atgal, deja, reikėjo patiems atspėti... tik Vilniuj pasakė, lyg neaišku būtų, kad čia Vilnius.
Comment