Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiekvienais metais, kai tik vyksta rinkimai į Seimą, kartojasi tas pats...

    Comment


      Druskininkų ir Varėnos rajono merai sveikina idėją tiesti geležinkelį į Gardiną
      Druskininkų ir Varėnos rajono merai sveikina idėją tiesti geležinkelį į Gardiną, pasak jų, tai padėtų atgaivinti regioną ir būtų naudinga nacionaliniu mastu...
      Yra įdomybių:
      <...>„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Gintaras Liubinas BNS informavo, kad šiuo metu svarstomos trys krypčių iš šalia Vilniaus esančio Lentvario į Gardiną atkūrimo galimybės.

      Viena iš jų galėtų jungti Marcinkonis, Baltarusijoje esančią Pariečę ir pasiekti Gardiną, kita galimybė – tiesti vėžę nuo Marcinkonių iki Druskininkų ir taip pasiekti Gardiną, trečia perspektyva būtų Marcinkonis geležinkeliu sujungti su Parieče ir nutiesti atkarpą į Druskininkus<...>
      Čia užteko užsiminti apie galimybę atstatyti geležinkelį ir merai jau puola sveikinti idėją ir planuoja finansiškai prisidėti, o Panevėžio RB stotis bus statoma kaži kur laukuose ir visiem vienodai rodo...
      Paskutinis taisė lukass; 2020.01.31, 15:24.
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        Įdomus reportažas.
        Ypatingai nustebino "išlaižytas" ruožas nuo Baltarusijos pusės prie sienos ties reportažo 47:17 min.:

        lrt.lt 2020.02.06
        Vėžė yra, susisiekimo nėra: Lietuva planuoja atstatyti geležinkelį į Gardiną
        https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...keli-i-gardina
        Paskutinis taisė Romas; 2020.02.18, 20:11. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

        Comment


          Druskininkų laukia grandioziniai pokyčiai: dukart didesnis miesto plotas ir geležinkelio linija su Baltarusija

          Pas kaimynus – traukiniu

          Bendrajame plane numatyta ir geležinkelio linija, kuri sujungtų Druskininkus su kaimyninės Baltarusijos Gardino miestu.

          Apie tokią galimybė jau kalba ir įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovai. Geležinkelio linija nuo Marcinkonių (Varėnos r.) eitų iki Druskininkų, o nuo šio miesto – iki Pariečės (Baltarusija) ir toliau iki Gardino.

          Geležinkelio stotis būtų įrengta Druskininkų pakraštyje, važiuojant link Lietuvos ir Baltarusijos sienos perėjimo posto.

          Kurorto valdžia yra numačiusi ir naują vietą autobusų stočiai – jai skirta erdvė taip pat miesto pakraštyje, netoli įvažiavimo nuo kelio A4.

          Comment


            Bendrasis planas geležinnkelio atveju - tik miglose iki kito bendrojo plano skendinti vizija.

            Comment


              Kai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
              Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?
              Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 23:45.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Kai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
                Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?
                Manau kad straipsnyje tiesiog prikūrė kažko. Kiek girdėjau, planuoja gel. stotį būtent ten, kur ir senoji buvo. O autobusų galbūt arčiau prie jos ir perkels. Bet galbūt ir rimtai kažko labai naujo sumąstė.

                Comment


                  Tai abi stotys ir taip šalia viena kitos. Juk kalbama apie naują trasą geležinkeliui, o ne senosios panaudojimą.

                  Comment


                    Įdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai

                    Comment


                      Geležinkelio stotis išvis viduryje miško.... Iki dabartinės miesto ribos 2km. Iki centro 5km. Tragedija
                      Paskutinis taisė Etransport; 2020.04.24, 17:04.

                      Comment


                        Geležinkelis - kai reikės, tai padaryti galima kaip reikės, o ne kaip ten miestas norės. Nes ne miestas jį ties. Dujotiekis negali būti geležinkelio vietoje, nes jis buvo nutiestas 1 ar 2 metais anksčiau, nei išardytas geležinkelis. Būtent dėl to, kad miestas neturėjo dujotiekio, ir veikė geležinkelis (keleivių jau nebevežė, bet mazutą gabeno).
                        Bet dėl autobusų stoties sprendžia miestas. Mieste pilna vietų, kur galėtų būti įrengta naujoji stotis, jei kam nepatinka dabartinė. Bet ne, būtina iškelti į miesto pakraštį.
                        Paskutinis taisė Al1; 2020.04.24, 17:19.

                        Comment


                          Ar teisingai suprantu, pagal planą geležinkelio stotyje reikės keisti važiavimo kryptį?

                          Comment


                            Taip, o kaip kitaip? Bet kokiu atveju nebus to geležinkelio, tai tik žydros svajonės. Autobusais nesugeba normalaus susisiekimo užtikrinti, mikrobai važinėja, stotį planuoja išgrūsti dar toliau nuo miesto centro, į pakraštį... Kokie dar traukiniai?

                            Comment


                              Va dėl autobusų stoties šiaip neturiu priekaištų. Ten prie Turgaus visai nebloga vieta, taip pat viskas yra arti - ir Gardino g. rajonas, ir centras, ir Ateities g. rajonas. Taip pat važinėja visų maršrutų miesto autobusai (pagrindinė vietinių traukos vieta). Sena vieta taip yra nebloga aišku.

                              O geležinkelio stotis yra nesąmonė, čia tikrai reikia rašyt, kad atsisakytų tokios idėjos. Ir manau kad geležinkelio stotis turi būtinai būti toje pačioje vietoje kaip ir autobusų. Privesti geležinkelio liniją prie senos ar naujos autobusų stoties, manau, nebūtų problemų. Visur yra neapgyvendintos zonos.

                              Comment


                                Parašė DKL Rodyti pranešimą
                                Įdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai
                                Gal galit pasakyti, kur galima tą planą surasti?

                                Comment


                                  TPDRIS sistemoje adresu http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas reikia ieškoti teritorijų planavimo dokumento numeris K-RJ-15-18-189. Tada susiradus dokumentą spausti Peržiūrėti. Kad atsisiūsti pačius brėžinius reikės dar kairėje pusėje pažaisti su menu.

                                  Comment


                                    Naujas Matuizų stoties pastatas.




                                    Bendras vaizdas.



                                    Vaizdas Varėnos link.



                                    Kitu rakursu.



                                    Senasis stoties pastatas.



                                    Vilniaus link.



                                    Bendras vaizdas.



                                    Peronai.



                                    Traukinys į Marcinkonis.



                                    Keleivių išlaipinimas ir įlaipinimas.



                                    Stoties pastato vaizdas iš miestelio pusės.



                                    Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 11:04.

                                    Comment


                                      Siūloma atkurti geležinkelio liniją į Gardiną

                                      Susisiekimo ministerija siūlo atkurti geležinkelio liniją į Gardiną, įrengiant naują jungtį su Druskininkais. Šią idėją neformaliame ministrų posėdyje pristatė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.
                                      Numatoma, jog šia geležinkelio linija per metus būtų pervežta apie 180.000 keleivių ir 1,5 mln. t krovinių. Geležinkelio linijos atkūrimo projektas galėtų būti įgyvendintas per 4 metus.

                                      Comment


                                        Kiek jau tų kalbų buvo. Rinkimai artėja, ir vėl pažadai.

                                        Comment


                                          Vaizdas prie sienos už Senovės. Gudai atvedė bėgius iki pat tvoros. Teritorija už tvoros visa išlaižyta, vaikšto baltarusių pasieniečiai, viską stebi. Spėju, jie apie mane ir davė "stūką" mūsiškiams, nes labai neužilgo ir prisistatė

                                          Comment

                                          Working...
                                          X