Kiekvienais metais, kai tik vyksta rinkimai į Seimą, kartojasi tas pats...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Druskininkų ir Varėnos rajono merai sveikina idėją tiesti geležinkelį į Gardiną
Druskininkų ir Varėnos rajono merai sveikina idėją tiesti geležinkelį į Gardiną, pasak jų, tai padėtų atgaivinti regioną ir būtų naudinga nacionaliniu mastu...
<...>„Lietuvos geležinkelių“ atstovas Gintaras Liubinas BNS informavo, kad šiuo metu svarstomos trys krypčių iš šalia Vilniaus esančio Lentvario į Gardiną atkūrimo galimybės.
Viena iš jų galėtų jungti Marcinkonis, Baltarusijoje esančią Pariečę ir pasiekti Gardiną, kita galimybė – tiesti vėžę nuo Marcinkonių iki Druskininkų ir taip pasiekti Gardiną, trečia perspektyva būtų Marcinkonis geležinkeliu sujungti su Parieče ir nutiesti atkarpą į Druskininkus<...>Paskutinis taisė lukass; 2020.01.31, 15:24.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Įdomus reportažas.
Ypatingai nustebino "išlaižytas" ruožas nuo Baltarusijos pusės prie sienos ties reportažo 47:17 min.:
lrt.lt 2020.02.06
Vėžė yra, susisiekimo nėra: Lietuva planuoja atstatyti geležinkelį į Gardiną
https://www.lrt.lt/mediateka/irasas/...keli-i-gardina
Comment
-
Druskininkų laukia grandioziniai pokyčiai: dukart didesnis miesto plotas ir geležinkelio linija su Baltarusija
Pas kaimynus – traukiniu
Bendrajame plane numatyta ir geležinkelio linija, kuri sujungtų Druskininkus su kaimyninės Baltarusijos Gardino miestu.
Apie tokią galimybė jau kalba ir įmonės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovai. Geležinkelio linija nuo Marcinkonių (Varėnos r.) eitų iki Druskininkų, o nuo šio miesto – iki Pariečės (Baltarusija) ir toliau iki Gardino.
Geležinkelio stotis būtų įrengta Druskininkų pakraštyje, važiuojant link Lietuvos ir Baltarusijos sienos perėjimo posto.
Kurorto valdžia yra numačiusi ir naują vietą autobusų stočiai – jai skirta erdvė taip pat miesto pakraštyje, netoli įvažiavimo nuo kelio A4.
Comment
-
Kai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?Paskutinis taisė Al1; 2020.04.23, 23:45.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai visose normaliose šalyse geležinkelius bandoma atvesti iki miesto centro, tai tik per savo automobilio langą miestą matantiems politikams ir pseudoarchitektams, kuriems tik tvartus projektuoti, net ir autobusų stotis arčiau centro kažkoks iškrypimas, reikia stotį išgrūsti į miesto pakraštį, o realiai į laukus ar miškus... Jie šitaip už VT plėtrą pasisako? VT tipo teršia orą ir triukšmą kelia, todėl autobusus reikia išgrūsti į pakraštį...
Nors ne į temą, bet du kart didesni miesto plotas tai kas? Miškų iškirtimas ir įsisavinimas tų teritorijų? Kiek dar Lietuvoje miestai bus taip ekstensyviai plėtojami?
Comment
-
Įdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai
Comment
-
Geležinkelio stotis išvis viduryje miško.... Iki dabartinės miesto ribos 2km. Iki centro 5km. TragedijaPaskutinis taisė Etransport; 2020.04.24, 17:04.
Comment
-
Geležinkelis - kai reikės, tai padaryti galima kaip reikės, o ne kaip ten miestas norės. Nes ne miestas jį ties. Dujotiekis negali būti geležinkelio vietoje, nes jis buvo nutiestas 1 ar 2 metais anksčiau, nei išardytas geležinkelis. Būtent dėl to, kad miestas neturėjo dujotiekio, ir veikė geležinkelis (keleivių jau nebevežė, bet mazutą gabeno).
Bet dėl autobusų stoties sprendžia miestas. Mieste pilna vietų, kur galėtų būti įrengta naujoji stotis, jei kam nepatinka dabartinė. Bet ne, būtina iškelti į miesto pakraštį.Paskutinis taisė Al1; 2020.04.24, 17:19.
Comment
-
Va dėl autobusų stoties šiaip neturiu priekaištų. Ten prie Turgaus visai nebloga vieta, taip pat viskas yra arti - ir Gardino g. rajonas, ir centras, ir Ateities g. rajonas. Taip pat važinėja visų maršrutų miesto autobusai (pagrindinė vietinių traukos vieta). Sena vieta taip yra nebloga aišku.
O geležinkelio stotis yra nesąmonė, čia tikrai reikia rašyt, kad atsisakytų tokios idėjos. Ir manau kad geležinkelio stotis turi būtinai būti toje pačioje vietoje kaip ir autobusų. Privesti geležinkelio liniją prie senos ar naujos autobusų stoties, manau, nebūtų problemų. Visur yra neapgyvendintos zonos.
Comment
-
Parašė DKL Rodyti pranešimąĮdedu fragmentą iš bendrojo plano susisiekimo dalies brėžinio. Tikrai geležinkelio stotis nebebus senojoje vietoje ir matosi kodėl: dalyje senosios geležinkelio trasos nutiestas dujotekis. Taip pat perkelta autobusu stotis ir visiškai ne ten kur bus geležinkelio stotis. Naujosios stotys pažymėtos raudonai, senoji autobusų stotis mėlynai
Comment
-
TPDRIS sistemoje adresu http://www.tpdris.lt/lt_LT/web/guest/sarasas reikia ieškoti teritorijų planavimo dokumento numeris K-RJ-15-18-189. Tada susiradus dokumentą spausti Peržiūrėti. Kad atsisiūsti pačius brėžinius reikės dar kairėje pusėje pažaisti su menu.
Comment
-
Naujas Matuizų stoties pastatas.
Bendras vaizdas.
Vaizdas Varėnos link.
Kitu rakursu.
Senasis stoties pastatas.
Vilniaus link.
Bendras vaizdas.
Peronai.
Traukinys į Marcinkonis.
Keleivių išlaipinimas ir įlaipinimas.
Stoties pastato vaizdas iš miestelio pusės.
Paskutinis taisė Al1; 2020.04.27, 11:04.
- 3 patinka
Comment
-
Siūloma atkurti geležinkelio liniją į Gardiną
Susisiekimo ministerija siūlo atkurti geležinkelio liniją į Gardiną, įrengiant naują jungtį su Druskininkais. Šią idėją neformaliame ministrų posėdyje pristatė susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius.Numatoma, jog šia geležinkelio linija per metus būtų pervežta apie 180.000 keleivių ir 1,5 mln. t krovinių. Geležinkelio linijos atkūrimo projektas galėtų būti įgyvendintas per 4 metus.
- 1 patinka
Comment
Comment