Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąGalėtų už ES lėšas atkelt visą ruožą iki Lentvario. Be darbo bėgiai nestovėtų - tranzito juk būtų.
Comment
-
Prasta kelio būklė ruožuose Rūdiškės-Valkininkai-Matuizos ir Varėna-Marcinkonys:
iki Varėnos traukinys su 12 tarpinių sustojimų 78 km velkasi 1 val. 44 min, iki Marcinkonių - 99 km su 14 tarpinių sustojimų - 2 val. 10 min. Beje, yra vienas traukinys iš Varėnos, kuris iki Vilniaus važiuoja ir 1 val. 49 min.
Turbūt tai ilgiausios (lėčiausios) kelionės traukinio maršrutas pagal atitinkamą atstumą Lietuvoje.
Plg. Vilnius - Ignalina: 101 km su 13 tarpinių sustojimų 1 val. 50 min.Paskutinis taisė 2Pack; 2013.05.31, 18:35.
Comment
-
Fotoreportažas iš ruožo Lentvaris - Rūdiškės.
Lentvario stotis. 1 ir 2 keliai link Varėnos, Marcinkonių (Trakų)
Ten pat, Kauno/Varėnos link.
Depas, vandens bokštas.
Iš arčiau. Reikėtų bent jau stogą uždengti, kad bokštas neirtų.
Lentvaris. Geležinkelio g. pervaža. Link Senųjų Trakų.
Ten pat, Lentvario stoties link. Kairėje "Geležinkelio tiesimo centro" teritorija.
Namai prie pervažos.
Netoli kelio Vilnius - Trakai viaduko per geležinkelį. Ištempimo kelias priklauso Senųjų Trakų stočiai ar karjerui?
Ten pat, Lentvario link. Minėtas viadukas. Kadangi eismas neintensyvus, anksčiau ar vėliau tarp Senųjų Trakų ir Lentvario gali likti vienkelis. Kelias link Lentvario su senais mediniais pabėgiais.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 11:58.
Comment
-
Senieji Trakai. Ties nenaudojamu žvyro ar pan. transporteriu per geležinkelį. Senųjų Trakų stoties link.
Ten pat, Lentvario link.
Lentvario link, vaizdas kairiau. Už pusvagonių UAB "Žvyro karjerai" teritorija.
Kiek paėjus Senųjų Trakų stoties link. Vaizdas Lentvario link. Nenaudojamas transporteris virš geležinkelio.
Senųjų Trakų stotis. Tarybiniais laikais vadinosi Žvyrynu, dar kiek anksčiau buvo kilometrinė stotelė, lenklaikiu vadinosi Trakais.
Nuo perono pervažos link. Už jos į dešinę atsišakoja linija į Trakus.
Tarybiniais metais, pamenu, šalutiniuose keliuose (o gal ir ne ant bėgių) kairėje stovėjo seni traukinių vagonai, paversti gyvenamosiomis patalpomis. Jose gyveno žmonės.
Senas pastatas.
Kitoje pusėje tarybinių laikų kilometrinės stotelės (posto 390 km) pavadinimas.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 12:20.
Comment
-
Miškiniai. Vaizdas Lentvario link.
Rūdiškių link.
Prie Miškinių pervažos stovi geležinkeliečių pastatai. Tolimesnė namo pusė gyvenama.
Tačiau anksčiau Miškinių stotelė buvo ne prie pervažos. Lenkų tarpukario laikų žemėlapis. Stotelės pastatai nurodyti už kelių šimtų metrų nuo pervažos. Tačiau abipus pervažos būta šoninio kelio su rampa.
Palyginimui ortofotonuotrauka.
Kiek paėjus nuo pervažos Rūdiškių link. Vaizdas atgal, pervažos link.
Miškinių stotelės būta ties šiuo namu.
Tolumoje matosi dabartinė stotelė.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 12:38.
Comment
-
Aluonos pralaida ties Šklėriais. Ji gerai matosi nuo kelio Trakai - Alytus.
Šklėrių stotelė.
Ties Šklėrių pervaža Lentvario link.
Anksčiau Šklėrių stotelės būta kitoje vietoje, už 1 km Rūdiškių link nuo dabartinės.
Ties buvusia Šklėrių stotele Lentvario link. Tolumoje matosi dabartinė stotelė.
Comment
-
Rūdiškių stoties prieigose. Vaizdas Lentvario link.
Netoli Rūdiškių pervažos.
Ties Rūdiškių pervaža. Dešinėje tipinis geležinkeliečių namas, kelių šeimininkų tvarkomas labai individualiai.
Už pervažos, pirmasis iešmas.
Dešinėje tikriausiai naujai pastatytas iš senų plytų kičinis lyg ir gyvenamasis namas. O gal visgi čia būta kažkokio ūkinio geležinkelių pastato ar sandėlio?
Kiek paėjus stoties link.
Ten pat, vaizdas atgal, Lentvario link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 12:47.
Comment
-
Rūdiškių stoties pastatas yra tipinis tarpukario lenkų statinis. Toks pats yra Jašiūnuose, Valkininkuose ir Beniakainyse, Bastūnuose, gal dar kur nors Baltarusijoje.
Iš miestelio pusės.
Vyksta pastato kosmetinis fasado remontas.
Vandentiekio bokštas išlikęs nuo geležinkelio nutiesimo.
Ant bokšto caro laikų ir lenkų aukščio ženklai.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 12:56.
Comment
-
Einu pietinio Rūdiškių stoties kelyno galo link.
Vaizdas dešiniau. Buvusi lyg ir lentpjūvė. Į jos teritoriją iš pietinio stoties galo eina privažiuojamasis kelias. Anksčiau matyti išeidavo šiauriniame įmonės gale ir buvo susijungdavo su stoties keliais. Bet dabar už vartų kelio pabaiga.
Vaizdas atgal, Rūdiškių stoties pastato link.
Vėl pirmyn.
Dar kiek paėjus. Vaizdas atgal. Kairėje įvažiavimas į minėta įmonės teritoriją. Deja, nenaudojamas.
Toliau einu pirmyn, stoties kelyno galo link.
Dar kiek paėjus jau aiškiai matyti kelyno galas.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 13:19.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Dešinėje tikriausiai naujai pastatytas iš senų plytų kičinis lyg ir gyvenamasis namas. O gal visgi čia būta kažkokio ūkinio geležinkelių pastato ar sandėlio?
Atvaizdas
Comment
-
Ten pat, kur iš ankstesnio pranešimo paskutinė nuotrauka. Paėjus kiek dešiniau.
Ten pat, vaizdas atgal. Dar vienas privažiuojamasis kelias prie sandėlio. Dėja, nenaudojamas.
Einu toliau kelyno galo link.
Vaizdas atgal, stoties link.
Ir dar kiek paėjus kelyno galo link.
Ir vėl atgal, stoties link.
Pabaiga.Paskutinis taisė Al1; 2013.07.15, 13:18.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai kiek matyti, ir dabar jis kažkoks geležinkelio ūkinis pastatas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMan tai jis įtartinas. Gali būti ir kičinis.
Comment
-
tikra retenybe tam ruoze Ypac pamatyt ka nors kitko, apart keleivini Vilnius-Marcinkonys
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
Comment
Comment