o kaip LG paminėjo savo jubiliejus...? maršrutus uždarydami...?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
-
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
Neatgaivins juk jau užleisto Marcinkonių - valstybės siena ruožo...
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPer Masiulio susitikimą Gardine su kolegomis, buvo kalba apie to ruožo panaudojimą.
Realiai pagalvojus - kam tiek pinigų į "Rail Baltica", kuri tik akių dūmimas, kai po nosim turim tokią tiesią jungtį su Lenkija, bet patys ją numarinom...
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąJeigu nebūtų Baltarusijoje Lukašenkos rėžimo, o būtų normali į civilizuotus kraštus orentuota valstybė ir nereiktų 3 kartus kelionę į Europą, per Baltarusiją važiuojant, branginančių vizų, tai jau seniai turėtume normalų geležinkelio susiekima su Europa.
Plečiamės, bet kažkaip ne į tas puses ir ne tokiais būdais...
Comment
-
Susitart galima, bet kai galima be jokio patikrinimo važiuoti per Lenkiją, o dėl 40 km ruožo tenka kirsti dvi muitines, o tai užima papildomai laiko, ir dar už tai papildomai mokėti perkant vizą, kurios nereikia važiuojant autobusu, nelabai apsimoka. Per Keną važiuojama į ten į kur vizos taip ar taip reikalingos. Beje, pasidarė įdomu, kodėl nesvarstoma galimybė į Europą važiuoti pro Kaliningradą. Ir dar, kažkada egzistavo toks Baltarusų traukinys Gardinas-Marcinkonys, tik Lietuvos geležinkeliai vėliau atsisakė įsileisti baltarusų traukinį, atseit dėl kažkokių higienos neatitikimų, o gal tiesiog baltarusai nenorėjo mokėti infrastruktūros mokesčio.
Comment
-
Tai Lietuva, stodama į ES, atsitvėrė nuo Baltarusijos. Manau, kad esant dialogui ir norui iš Lietuvos pusės (nereikia pamiršti, kad daug ką diktuoja ES, su kuo Lietuva besąlygiškai sutinka netgi prieš savo interesus), būtų galima susitarti su Baltarusija ir dėl bevizio režimo traukiniu per Gardiną važiuojantiems keleiviams. Kaip ir dėl bevizio režimo į Lietuvą, pavyzdžiui, vienai parai atvykstantiems baltarusiams. Tai nereiškia, kad nebūtų pasienio kontrolės. Kas dėl pasienio kontrolės, tai ji galėtų būti Senovėje. Baltarusiams kontrabanda iš Lietuvos neaktuali, todėl pasieniečiai galėtų tikrinti pakeliui nuo sienos iki Gardino. Lenkijos elektrinis traukinys į Gardiną atvyksta net du kartus per dieną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl, kad ES reikalauja. Be to aktuali kontrabanda iš Baltarusijos. Senovės stotis yra vos už kelių šimtų metrų nuo sienos ir ją taip pat būtų galima aptverti. Dar kartą kartoju, kad masinė kontrabanda aktuali į Lietuvą, bet ne iš Lietuvos, nes iš Lietuvos nėra ką vežti Baltarusijon.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąbūtų galima susitarti su Baltarusija ir dėl bevizio režimo traukiniu per Gardiną važiuojantiems keleiviams
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNu jau kiek autobusų į Akropolį važiuoja
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe dėl bevizio režimo reikia tartis, o dėl traukinio važiavimo Belarusijos teritorijoje be patikrinimo, t.y. po Marcinkonių sekanti stotis būtų tik Kuznica (taip pat netikrinant Lietuvos ir Lenkijos muitinėse). Tik tada šitoks važiavimas turėtų prasmę.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNe dėl bevizio režimo reikia tartis, o dėl traukinio važiavimo Belarusijos teritorijoje be patikrinimo, t.y. po Marcinkonių sekanti stotis būtų tik Kuznica (taip pat netikrinant Lietuvos ir Lenkijos muitinėse). Tik tada šitoks važiavimas turėtų prasmę.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai neįmanoma. Galima kalbėti tik apie supaprastintą patikrinimą. Visgi ne tiek daug tas patikrinimas užtruktų, kiek vėžės keitimas.
Comment
-
Kadangi visgi tektų kirsti ne ES šalį, tai manau, kad visokiam prekių, ypač maisto, pervežimui turėtų būti apribojimai arba visiškas draudimas, kaip skrendant lėktuvu. Nefig vežti mėsą iš Lenkijos. Traukinys turi būti skirtas žmonėms, kurie vyksta į kitas šalis ne su tikslu nusipirkti pigiau dešros. Be to jei jau pirks mėsos, tai ją labiau apsimoka pirkti Baltarusijoje.
Comment
Comment