O kuriems galams demontuoti? Daugiau nei dešimtmetį tie bėgiai gulėjo ir niekam netrukdė, kas dabar pasikeitė? Juk buvo net privačios iniciatyvos siūlymų išnuomoti tą atkarpą nuo Marcinkonių iki pasienio, tai nuominininkai būtų bent minimaliai bėgius prižiūrėję, vieną kitą pabėgį pakeitę. Būtų stimulas verslui stengtis pritraukti daugiau žmonių į Marcinkonis, automatiškai būtų daugiau keleivių maršrute Vilnius-Marcinkonys. Tai kokio bieso reikia viską tik drausti ir galiausiai nuardyti??? Toks įspūdis, kad LG 'keleivininkai' ir 'infrastruktūrininkai' nei patys valgo, nei kitiems duoda.
Metalas, metalas. Pabėgiai iš tiesų prasti. Net jei eismą kada nors atnaujintų, tokiu keliu nebūtų įmanoma normaliai važiuoti. Vis tiek būtų tiesiamas naujas.
Metalas, metalas. Pabėgiai iš tiesų prasti. Net jei eismą kada nors atnaujintų, tokiu keliu nebūtų įmanoma normaliai važiuoti. Vis tiek būtų tiesiamas naujas.
Šitokia situacija 1990-1992m. buvo su geležinkelio Šeštokai-Mockava-Lenkijos siena. Per pačią sieną atkarpėlės bėgių taip pat nebuvo.
"Merkio kraštas", Nr. 43 (8067), 2012 birželio 5 d.
Tiriama geležinkelio detalių vagystė
Vėlų gegužės 26 d. rytą, apie 9.30 val., UAB "Gelsauga" darbuotojai, tikrindami geležinkelio ruožą Marcinkonys - valstybės siena su Baltarusija, pastebėjo, kad po bėgiais trūksta metalinių padėklų, matėsi jų grobstymo žymės.
Pavažiavus šiuo ruožu dar apie 5 km, buvo pastebėtas šalia geležinkelio bėgių paliktas automobilis "WV Passat" su priekaba. Joje buvo sudėti instrumentai, kuriais iš po bėgių buvo galima išimti metalines padėkles. Automobilio ir priekabos apžiūros metu iš miško išėjo du asmenys, kaip vėliau paaiškėjo - G.J., gimęs 1962 m., ir G.A., gimęs 1971 m. Asmenys buvo sulaikyti, o apie įvykį informuotas Alytaus AVPK Varėnos rajono PK. Kiek vėliau kartu su policijos pareigūnais apieškant sulaikytųjų gyvenamąją vietą, rasta virš 60 įvairių geležinkelio detalių. Šiuo metu vyksta tyrimas.
Ruožas Marcinkonys - valstybės siena su Baltarusija neeksploatuojamas, tačiau jo sauga aktyviai rūpinasi UAB "Gelsauga" darbuotojai, policijos ir Valstybės sienos apsaugos tarnybos pareigūnai bei kitos atsakingos institucijos.
Fotoreportažas iš linijos Trakai - Senieji Trakai.
Linijos ilgis yra apie 4 km. Nuo Senųjų Trakų atsišakojanti į Trakus linija daro gan mažo spindulio posūkį dešinėn, kuris tęsiasi maždaug 1 km. Dėl prastos kelio būklės greitis apribotas iki berods 30 km/h. Visi linijos pabėgiai, išskyrus Trakų stoties, mediniai ir dalis papuvusi. Tarp Senųjų Trakų ir Trakų yra tik viena pervaža (neskaitant Senųjų Trakų pervažos) ir nei vieno tiltelio ar pralaidos.
Pradėjau Trakuose.
Senųjų Trakų link.
Linijos galo link.
Prieš maždaug 8-10 metų, jei neklystu, buvo atlikta Trakų stoties kelio rekonstrukcija - seni pabėgiai ir bėgiai pakeisti berods jau naudotais gelžbetoniniais. Iki rekonstrukcijos aklikelis buvo beveik prie sankryžos, o KT išliko nepaliestas. Po rekonstukcijos šiek tiek linija sutrumpėjo.
Comment