Parašė toleranceofculture
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Lentvaris-Gardinas (> Druskininkai, >Trakai)
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąKaip manot, jei butu sumanyta atkurti marsruta Vilnius - Druskininkai, kas labiau apsimoketu? Ar tiesti visiskai nauja trasa nuo Marcinkoniu iki Druskininku, ar panaudoti / rekonstruoti jau esamus ruozus link baltarusijos sienos ir tiesiog sujungti nuo marcinkoniu ir nuo druskininku einancias trasas dar lietuvos puseje? pvz va taip:
Atvaizdas
Melyna spalva pazymeta jau esama linija ar pylimas, o oranzine - galima nauja, beje jos iligs 15 km o visos atkarpos 38 km.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ir fantazija pas žmones... Visų pirma nauja trasa eis per Nacionalinį parką... Kaži, kas jau leis kirviu švaistytis vardan geležinkelio ?
Comment
-
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimąOranžine spalva pažymėta trasa ne parko teritorija.
maps
(parko teritorija galite paziureti maps.lt)
O del stoties druskininkuose, gal ji tik isnuomota, o jei ne tai stoti butu galima ir kitoje vietoje irengti.
Tai kaip supratau, taip labiau apsimoka tiesti, negu kad visai nauja trasa, nes antraip eitu per Dzukijos nacionalini parka?Dear Sir,
Comment
-
Sorry atsiprašau... Vias parko žemėlapis yra čia
http://www.dzukijosparkas.lt/zemelapiai-d.htm
Dėl senos trasos - stotyje įrengtas TIC, bėgių vietoje - kempingas, bėgiai nuo pat Druskininkų iki sienos nurinkti...
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBijau pameluot, bet ar nėra strateginiame plane (kieno tiksliai nepamenu) patvirtinta naujos trasos vieta?
Kažkurioje temoje tokia informacija kiek pamenu buvo patalpinta, jei neklystu.
Comment
-
kažkodėl šioje srityje bijoma fantazuoti.
galima būtų ieškoti investitorių ir tiesti pirmą lietuvoje greitojo susisiekimo liniją (estakada su tgv tipo traukiniu). kilometražas 150km juokingas šalies mastu, bet privalumai stulbinantys:
druskininkų gydyklos, vandens prmogų parkas, slidinėjimo kompleksas būtų tik pusvalandžio atstumu nuo vilniaus piniguočių.
druskininkuose besigydantiems lenkams "wilno" ranka pasiekiamas.
jeigu fantazuojama atominės elektrinės tema, tai čia projektėlis daug pigesnis ir greičiau padaromas...
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąBijau pameluot, bet ar nėra strateginiame plane (kieno tiksliai nepamenu) patvirtinta naujos trasos vieta?
Kažkurioje temoje tokia informacija kiek pamenu buvo patalpinta, jei neklystu.
Comment
-
Parašė laimutis Rodyti pranešimą"I killed the Bank" - Andrew Jackson
Comment
-
Varėnos geležinkelio stotis apie 1915 - 1917 m.
Nuoroda: http://myvimu.com/collection/1160-dr...tersburska?p=1
Comment
-
Informacija dėl planuojamos regioninės reikšmės geležinkelio linijų Lentvaris – Marcinkonys v.s. su Baltarusija, Senieji Trakai – Trakai rekonstrukcijos poveikio aplinkai vertinimo atrankos išvados
2011-04-13
1. Planuojamos ūkinės veiklos užsakovas:
AB „Lietuvos geležinkeliai“ Geležinkelių infrastruktūros direkcija,
Mindaugo g. 12/14, Vilnius LT-03603, tel.: (8~5) 2693353;
2. Planuojamos ūkinės veiklos pavadinimas:
Regioninės reikšmės geležinkelio linijų Lentvaris – v. s. su Baltarusija, Senieji Trakai – Trakai rekonstrukcija.
3. Planuojamos ūkinės veiklos vieta:
Trakų r. sav., Vilniaus apskr. ir Varėnos r. sav., Alytaus apskr.
4. Atsakinga institucija:
Aplinkos apsaugos agentūra. Priimta išvada – planuojamai ūkinei veiklai „Regioninės reikšmės geležinkelio linijų Lentvaris – Marcinkonys v. s. su Baltarusija, Senieji Trakai – Trakai rekonstrukcija“ poveikio aplinkai vertinimas neprivalomas.
5. Kur, kada ir iki kada galima išsamiau susipažinti su informacija apie planuojamą ūkinę veiklą:
Per 10 darbo dienų nuo šio skelbimo. AB „Lietuvos geležinkeliai“ Geležinkelių infrastruktūros direkcija, Mindaugo g. 12/14, Vilnius LT-03603, tel.: (8~5) 269 3353.
6. Kam ir iki kada teikti motyvuotus pasiūlymus persvarstyti atrankos išvadą: Suinteresuota visuomenė turi teisę per 10 darbo dienų nuo atrankos išvados paskelbimo dienos teikti atsakingai institucijai motyvuotus pasiūlymus persvarstyti atrankos išvadą. Atsakinga institucija – Aplinkos apsaugos agentūra, A. Juozapavičiaus g. 9, 09311 Vilnius, tel. (8~5) 2662808. PAV dokumentų rengėjas – UAB „Kelvista“, Ukmergės g. 283, 06313 Vilnius, tel.: (8~5) 2727997.
7. Kur galima išsamiau susipažinti su atrankos išvada ir atrankos dokumentais:
Per 10 darbo dienų nuo šio skelbimo. Atsakinga institucija – Aplinkos apsaugos agentūra, A. Juozapavičiaus g. 9, 09311 Vilnius, tel. (8~5) 2662808. PAV dokumentų rengėjas – UAB „Kelvista“, Ukmergės g. 283, 06313 Vilnius, tel.: (8~5) 2727997.
UAB „Kelvista“ informacija
trakai.lt
Comment
-
Atšaka į Trakus pradėta tiesti 1939 m., atgavus Vilnių. 1940 m. rudenį ji atidaryta.
Naujoji stotis vadinosi "Trakai miestas".
Iš laikraščio "Geležinkelininkas". www.e-paveldas.lt
1940 m. Nr. 15.
1940 m. Nr. 11.
"Geležinkelininkas", 1940 m spalio 20 d.
Comment
-
Buvo pradėtas tiesti. Apie tai rašoma ir "Geležinkelininke". Vėliau patalpinsiu straipsnelius atitinkamoje temoje.
Nuo Kazlų Rūdos buvo sukastas kelių kilometrų ilgio pylimas. Pokario topografiniuose žemėlapiuose pylimas pavaizduotas, vėlesniuose jau nebe. Bet pažiūrėjus į www.maps.lt ortofotonuotraukas ir sugretinus su topografiniais žemėlapiais, pylimo atkarpas identifikuoti galima. Tarybiniais metais nutiestai atšakai iš Kazlų Rūdos į Jūrę, atrodo, panaudoti tik keli šimtai metrų pradėto tiesti prieš karą geležinkelio pylimo.Paskutinis taisė Al1; 2011.04.16, 10:01.
Comment
Comment