Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tęsiu toliau.

    Tiltas per Kamoną.







    Ties tiltu Stoniškių link.



    Ties Rukų pervaža Stoniškių link. Pagal kilometražą tarpukario pabaigoje čia buvo įrengta Rukų stotelė.



    Tarybiniais metais stotelė perkelta į kitą pervažos pusę, kiek toliau nuo pervažos ir pavadinta Žirgynu.



    Tiltas per Vilką.



    Ties tiltu Pagėgių link. Tolumoje Anužių pervaža.



    Iš Pagėgių Šilutės link pravažiavo M62K-1481. Be WM15.S12-013 ir šio M62 tarp Šilutės ir Pagėgių nemačiau jokio judėjimo. Tiesa, Pagėgiuose dar girdėjau važiuojantį traukinį, bet taip ir neaišku, ar jis važiavo į Klaipėdą, ar Tauragės link. O gal atvyko į Pagėgius ir nuvažiavo į Sovetską, nes kiek vėliau Pagėgių stotyje nemačiau jokio traukinio.

    Paskutinis taisė Al1; 2012.07.29, 11:12.

    Comment


      Į Klaipėdą porą mėnesių nevažiuoja, nes keičiami metalinių tiltų per Veiviržą ir Perkasą perdengimai. Tik įdomu kodėl būtent tų tiltų reikėjo keisti, kai jie visi analogiški ir vienodo amžiaus.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Ties Anužių pervaža, Pagėgių link. Tolumoje buvusi Anužių stotis.



        Standartinis prižiūrėtojo namelis prie Anužių pervažos. 1939 m. Messtischblatt'e pavaizduota stotelė ties pervaža, kai ankstesnų laidų žemėlapiuose pavaizduota stotis su kelynu. Stoties pastatai pavaizduoti ten, kur ir tarybiniais metais buvo stotis, vėliau stotelė, bei dabar yra peronas.



        Anužių stotelė, kažkada stotis.



        Žirgyno link.



        Pastatas iš arčiau.



        Ties pervaža (Pagėgių link), kuri yra pavaizduota ortofotonuotraukoje žemiau.



        Šiek tiek už pervažos Anužių link pokaryje būta karjero, į kurį vedė geležinkelio atšaka. Ją maždaug pavaizdavau. Karjero vietą pažymėjau O. Karjeras su geležinkelio atšaka yra pavaizduotas amerikiečių pokariniame topografiniame žemėlapyje. Karjero ten tikrai būta, vietoje aptikau du pylimus, kuriais galėjo eiti bėgiai link magistralinės linijos. Bet viskas užaugę medžiais, krūmais, todėl fotografuoti nebuvo prasmės. Beje, yra girinkinkijos pastatytas ženklas, kad ten karjeras, nors jo seniausiai nėra.

        Paskutinis taisė Al1; 2012.07.29, 11:26.

        Comment


          Ties Pagėgiais yra viena iš trijų (Pagėgiai, Jonaitiškis-Monkiškiai-Kutiškiai ir Lentvaris (nenaudojama)) Lietuvoje esančių jungiamųjų linijų tarp skirtingų krypčių magistralinių linijų.



          Ties viena "trikampio" viršūne: Šilutė - Pagėgiai - Tauragė (kairiajame viršutiniame ortofotonuotraukos kampe).
          Pagėgių link.



          Šilutės link. Tik kam tokiame užkampyje gabaritiniai vartai? Kodėl ne stotyje?



          Kiek paėjus nuo iešmų Pagėgių link. Žvilgsnis į jungiamąją liniją link Tauragės. Ši jungtis buvo nutiesta tarpukaryje, nors galėjo būti nutiesta ir vokiečių Pirmojo pasaulinio karo metais. Iki karo jos nebuvo.



          Linija į Tauragę, Pagėgių link. Pagėgiai į kairę, Šilutė į dešinę.



          Ten pat, vaizdas Tauragės link.



          Pagėgiai. Ties M. Jankaus g. pervaža, stoties link. Antras kelias kairėje - į Šilutę. Pirmasis yra privažiuojamasis.




          Kitoje pervažos pusėje. Kelias per vidurį į Šilutę, o kairysis privažiuojamasis į kažkokios įmonės teritoriją. Naudojamas.



          Arčiau vartų.



          Ties pervaža, Tauragės link.

          Paskutinis taisė Al1; 2012.07.29, 11:43.

          Comment


            Kaip jau minėjau, Pagėgių stotis aptverta ir įėjimas tik su leidimais.
            Sandėliai.



            Ten pat, M. Jankaus g. pervažos link.







            Buvęs depas.











            Vagonų tempimo įranga. Nenaudojama.



            Pabaiga.
            Paskutinis taisė Al1; 2012.07.29, 11:52.

            Comment


              Nuo Šilutės iki tilto per Veižą netoli Usenų pabėgiai gelžbetoniniai, o kelio būklė atrodo dar visai nebloga. Tačiau vietomis yra pylimo nusėdimų dėl to, kad jis buvo supiltas tiesiant geležinkelį ant durpėto pagrindo. Nuo tilto per Veižą iki Pagėgių pabėgiai tai mediniai, tai gelžbetoniniai.

              Comment




                http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#axzz21wRdCT00

                Matosi vandens bokštas, kažkoks kaminas ir metalinis tiltas per geležinkelį. Tiltas analogiškoje vietoje kaip ir Šilutėje.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Nepasakyciau kad Siluteje yra tiltas ar bent buwo toje vietoje...

                  Comment


                    Ir kodėl man taip klaipėdą primena...

                    Comment


                      Tai juk Klaipėda ir yra. Taip, Šilutėje buvo tiltas dešinėje stoties pastato pusėje, jei žiūrima nuo miesto pusės. Yra išlikę pamatai.

                      Comment


                        Na bet ne tokioj vietoj kur parodyta eimanto nuotraukoje...

                        Comment


                          Būtent maždaug toje vietoje ir Šilutėje - dešiniau stoties pastato, jei žiūrėsime nuo gatvės.

                          Comment


                            Gal todėl? (žr. antrą pastraipą)

                            http://www.kpd.lt/lt/node/607

                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Ir kodėl man taip klaipėdą primena...

                            Comment


                              Fotoreportažas Šilutė (Traksėdžiai) - Klaipėda.

                              Ties Traksėdžių pervaža, Klaipėdos link. Tarpukaryje čia būta Traksėdžių stotelės. 1939 m vokiečių topografiniame žemėlapyje pavaizduotas antrasis kelias su aklikeliu. Akivaizdu, kad jis buvo naudojamas durpėms pakrauti. Neaišku kurių metų žemėlapyje pralankos nėra, bet yra pavaizduota atšaka iš šiaurinės pusės link durpių įmonės. Be to kelias Šilutė - Klaipėda kerta geležinkelį tiesiai, kaip ir dabar, o ne darydamas vingius ties pervaža, kaip yra pavaizduota 1939 m. žemėlapyje.



                              1939 m. žemėlapis.



                              Nežinau, kurių metų žemėlapis.



                              Ten pat. Šilutės link



                              Namas prie pervažos.





                              Už kelių šimtų metrų nuo Traksėdžių pervažos Klaipėdos link yra Durpyno gatvės pervaža. Ties ja, Klaipėdos link.



                              Ten pat, Šilutės link.



                              Prie pervažos yra pralaida.



                              Panaikinta Žemaitkiemio stotis. Nuo pervažos, Šilutės link.



                              Stoties pastatas. Atkreipkite dėmesį į metalines konstrukcijas.



                              Paskutinis taisė Al1; 2012.10.13, 13:09.

                              Comment


                                Vis dar išlikęs peronas (Šilutės link).





                                Pervažos (Klaipėdos link). Dešinėje rampos liekanos.



                                Iš arčiau.



                                Gyvenamasis namas.



                                Klaipėdos link.



                                Tiltas per Tenenį.











                                Ties tiltu, Klaipėdos link. Tolumoje dešinėje matosi namo stogas. Ties tuo namu buvo Medalių stotelė. Mediniai pabėgiai pakloti nuo Šilutės iki pusiaukelės tarp tilto per Tenenį ir buvusios Medalių stotelės. Toliau gelžbetoniniai pabėgiai iki pat Vilkyčių stoties.

                                Paskutinis taisė Al1; 2012.10.13, 13:44.

                                Comment


                                  Tarpukaryje už 2,2 km nuo Žemaitkienio buvo Medalių (Medellen) stotelė. Ji buvo ties šiuo namu.





                                  Ties Kukorų pervaža, stoties link.



                                  Ten pat, Žemaitkiemio link.



                                  Bendras vaizdas.



                                  Ūkinis pastatas.



                                  Stoties pastatas.







                                  Paskutinis taisė Al1; 2012.10.13, 13:24.

                                  Comment




                                    Pakhauzas. Naudojamas vietinių gyventojų.





                                    Žvilgsnis tarp pakhauzo ir stoties pastato.



                                    Ties pakhauzu Klaipėdos link. Seniau stoties kelynas driekėsi kur kas toliau.



                                    Stoties pastatas iš miestelio pusės.



                                    Gyvenamasis namas šalia stoties.



                                    Už kelių šimtų metrų nuo stoties Klaipėdos link yra šis arkinis tiltas per bevardį upelį. Vokiškame žemėlapyje pažymėta, kad stoties kelynas baigėsi prieš šį tiltą. O pats tiltas skirtas dviems keliams.

                                    Paskutinis taisė Al1; 2012.10.13, 13:31.

                                    Comment


                                      Ties Čiūteliais buvo Plikorių (Sakuten) stotelė. Ji veikė ir po 1990 m. Išlikę apšvietimo stulpai ir netgi šviestuvai. Perono nėra. Senas geležinkelio sargo namelis perstatytas ir apšiltinamas.



                                      Ties namu.



                                      Plikorių stotelė iš kito galo, ties pervaža. Kukorų link.



                                      Tie pervaža Klaipėdos link.



                                      Už kelių šimtų metrų nuo pervažos yra tiltelis per Zumiškę. Tądien jis buvo remontuojamas. Betonas buvo šviežias, darbininkai dirbo gal prieš kokią valandą prieš man pasirodant.



                                      Iš kitos pusės.



                                      Ties tilteliu. Tolumoje matosi Vilkyčių stotis (GSM-R bokštas).



                                      Tęsinys bus.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2012.10.13, 13:40.

                                      Comment


                                        Plikorių namas nebuvo perstatytas, dar turiu neapšiltinto nuotrauką, tokio dydžio ir buvo.

                                        O kaip remontavo tiltelį per Zumiškę? kas darbus atliko?
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Perstatytas jis gal buvo gerokai anksčiau, nei apšiltintas? Remontavo patys geležinkeliečiai. Paprastai - užbetonavo išbyrėjusių plytų vietoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X