Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Usėnų geležinkelio stotis,apie 1923 -1939 m. išleisto atviruko fragmentas



    Usėnai pradėjo augti kai vietovę 1875 m. perkirto geležinkelis, o kaime iškilo geležinkelio stotis. Usėnai labai nukentėjo 1944 m. spalio mėnesį vykusio mūšio tarp Raudonosios armijos ir Vokietijos kariuomenės dalinių metu. Kartu sudegė daug senųjų kaimo pastatų ir geležinkelio stotis.
    Informacija ir nuotrauka iš knygos Šiaurės Skalva 2007

    Comment


      Raritetas.

      Comment


        Įdomu kuris čia stoties galas. Prie pervažos ir dabar stovi tipinis namukas, bet be tokio priekinio didelio priestato. Kadangi nuotraukoje semaforai, tai gal šis stovėjo arčiau Veižo upelio, arba atvirkščiai, Stoniškių pusėje.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Galbūt Usėnų geležinkelio stotis stovi toje pačioje vietoje, prieš karą darytame žemėlapyje jos vieta beveik atitinka dabartinę.



          Šaltinis: http://wiki-de.genealogy.net/M%C3%A4dewald

          Comment


            Dienraščio puslapiuose - Klaipėdos parko istorija

            Pirmąja grėsme parko suskaidymui ir kartu dalies sunaikinimui tapo geležinkelis. Nes jo nutiesimo planuose buvo ne tik Klaipėdos sujungimas su Tilže ir Rytų geležinkeliu (Karaliaučius-Eitkūnai, nutiestu 1860 m.), bet ir su Rusija per Kretingą. Geležinkelio susisiekimu Klaipėdoje susirūpinta tuo pat metu, kai buvo pradėtas tiesti Rytų geležinkelis iš Karaliaučiaus į Eitkūnus. Jau 1859 m. kovo 19 d. Atstovų rūmų posėdyje apie šią problemą buvo aiškiai pasakytos dvi tuo metu skirtingos nuomonės: viena, kad Klaipėda be geležinkelio bus tik menkas žvejų kaimas, o kita, kad Klaipėdai geležinkelis nebus naudingas, nes pagrindiniai kroviniai į uostą atplukdomi vandeniu - Nemunu žemyn. Net ir J.Zembrickis pabrėžė:
            http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...torija-763514/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Už 99 mln. Lt atnaujins geležinkelio linija Klaipėda–Pagėgiai

              Tik man vis įdomu kaip ten su tais keleiviniais bus...ar atnaujins eismą iki Pagėgių?

              Comment


                Parašė copper Rodyti pranešimą
                Už 99 mln. Lt atnaujins geležinkelio linija Klaipėda–Pagėgiai

                Tik man vis įdomu kaip ten su tais keleiviniais bus...ar atnaujins eismą iki Pagėgių?
                Padarys kokį "variantą" kaip pvz. Kaunas - Šiauliai - penktadieniais ir sekmadieniais, ir girsis, kad vat maršrutas atstatytas.

                Comment


                  Į Pagėgius tikrai nedaris. Tik iki Šilutės. Pagėgiuose dabar visa stotis aptverta ir yra muitinės zona. Pašaliniams vaikščioti draudžiama. Netgi gyventojai nebeteko praėjimo per kelius ir turi vaikščioti aplink per M. Jankaus g. pervažą ar stoties galą nuo Sovetsko pusės.

                  Beje, už dienos kitos bus naujas fotoreportažas iš Šilutės - Pagėgių.
                  Paskutinis taisė Al1; 2012.07.25, 23:07.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Į Pagėgius tikrai nedaris. Tik iki Šilutės. Pagėgiuose dabar visa stotis aptverta ir yra muitinės zona. Pašaliniams vaikščioti draudžiama. Netgi gyventojai nebeteko praėjimo per kelius ir turi vaikščioti aplink per M. Jankaus g. pervažą ar stoties galą nuo Sovetsko pusės.
                    Kenoje taip yra ir muitinė ir pasieniečiai, bet vietinis keleivinis susisiekimas yra. Kaip tik bus proga paskelbti studiją, konkursą, įsisavinti...

                    Comment


                      Vienintelis potencialus maršrutas yra į Šilutę. Bet jis turi būti greitas ir patogiu laiku. O iš Pagėgių nebus keleivių, jau nekalbant apie visas likusias stoteles.

                      Comment


                        Iki Pagėgių galėtų būti penktadieniais sekmadieniais ar panašiai. O toks stoties aptvėrimas tikrai kaip pinigų išmetimas į balą, galai juk atviri. Eini ir praeini. Bereikalingi nepatogumai gyventojams ir šiaip kalėjimas prie gražaus miestelio centro.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Kameros įrengtos. Toli nenueisi. Apsauga prisistatys. Į peroną galima išeiti pro vartelius šalia stoties pastato. Nors jie su kodine spyna, bet kai buvau, buvo atidaryti. Tačiau ilgai perone nepasišlaistysi. Apsaugos budrumo nebandžiau.

                          Comment


                            O yra ten apsauga? Nesu matęs. Dienomis yra muitininkai ir turbūt pasieniečiai, bet anksčiau jiems pašaliniai neįdomūs buvo, gal ir dabar taip.
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              Turėtų būti. Netikrinau budrumo... Kai buvo neaptverta ir vaikščiojo žmonės, tai apsauga kiekvieno gi nesužiūrės. Dabar aptverta ir įėjimas su leidimais. Tai pamatę pašalinius, gali prieiti. Ir tikriausiai prieis, tuo labiau, jei jie ten žioplinės ar fotografuos.

                              Comment


                                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                Iki Pagėgių galėtų būti penktadieniais sekmadieniais ar panašiai. O toks stoties aptvėrimas tikrai kaip pinigų išmetimas į balą, galai juk atviri. Eini ir praeini. Bereikalingi nepatogumai gyventojams ir šiaip kalėjimas prie gražaus miestelio centro.
                                tikrai geras variantas. Analogiskai tarkim Siauliai-Panevezys, kuris savaitgali pratesiamas iki Rokiskio.

                                Kasdien butu Klaipeda-Silute, o savaitgaliais iki Pagegiu ar net Taurages.

                                Variantas kitas: savaitgali paleisti vienpusi reisa

                                Klaipeda-Silute-Pagegiai-Taurage-Radviliskis.

                                Tereiktu priderinti grafika taip, jog atvykes ir is tarpiniu stoteliu nuo Silutes iki Taurages ir Radviliskio keleivius surinkes traukinukas Radviliskyje butu pries atvykstant Vilnius-Klaipeda ir Klaipeda-Vilnius. Ten tie keleiviai galetu persesti i Vilniaus ir, galbut, Siauliu kryptis.

                                Is Vilnius-Klaipeda ir Klaipeda-Vilnius atvykusius keleivius tas pats traukinukas galetu "ismetyti" grizdamas atgal po Taurages, Pagegius ir kitas stoteles, kad ir likdamas nakvoti Siluteje.
                                Ryte - Silute-Klaipeda, priderintas prie magistralinio Klaipeda-Vilnius.

                                Zinoma, pagrindiniai faktoriai tokiame reise:

                                1.) kelione Klaipeda-Silute-Klaipeda neturetu trukti ilgiau nei 1 valanda. Tam galima panaikinti kai kuriuos sustojimus, budavusius iki siol, paliekant galbut sodus ir dar koki viena. Jei bus greiciau uz autobusus, o kaina jau ir taip zemesne, tai tikrai keleiviai rinksis traukini;

                                2.) Pratesiant reisia iki Pagegiu-Taurages-Radviliskio gal net pakaktu 4 sustojimu: Pagegiai, Taurage, (galbut Vidukle ir Tytuvenai) ir Radviliskis.

                                Bent jau studiju metu manau dauguma studentu tikrai rinktusi toki marsruta, o jei dar jis priderintas ir (bent siek tiek) pareklamuotas - nera prolemu.

                                Zinoma, cia tik svajuko drambliones, taciau kaip ne karta jau sakiau, jei man kas suteiktu galimybe bent kazkiek prisideti prie keleiviu vezimo...

                                Comment


                                  Iki Rokiškio traukiniai kursavo nuolat be pertrūkio, yra stambių stočių. O į Pagėgius jau daug metų nebevažiuoja, keleivių būtų nebent Stoniškiuose, Usėnuose, Žirgyne ar Juknaičiuose. Bet vis tiek tie miesteliai nepalyginami savo dydžiu su Panevėžio - Rokiškio linijos miestais. Niekas kampais į Pagėgius ar Šilutę iį Vilniaus ar į Vilnių nevažiuos, kai daug greičiau ir pigiau galima autobusu, kurių dargi ne vienas per dieną važiuoja. O tarpinėse stotelėse bent jau nuo Jonaitiškio iki Pagėgių keleivių nebus, nes ir stočių belikę tik Jonaitiškis (skylė, kur niekas nevažiuos), Tytuvėnai (galbūt vienas kitas, bet toli nuo miesto), Viduklė (vienas kitas, nors autobusu paprasčiau, greičiau ir daug kartų per dieną važiuoja), Tauragė (stotis miesto pakraštyje, jokio normalaus susisiekimo nėra, gatvė ir ta duobė ant duobės). Visos kitos stotelės ir stotys panaikintos, peronų nebėra ar nebebus greitu laiku.

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą

                                    1.) kelione Klaipeda-Silute-Klaipeda neturetu trukti ilgiau nei 1 valanda. Tam galima panaikinti kai kuriuos sustojimus, budavusius iki siol, paliekant galbut sodus ir dar koki viena. Jei bus greiciau uz autobusus, o kaina jau ir taip zemesne, tai tikrai keleiviai rinksis traukini;
                                    Rekonstravus ruuožą ir paleidus šiuolaikinius dyzeliukus, kelionė truktų tikrai trumpiau nei autobusu ir greičiau nei per valandą. Nes dar važinėjant ir D1 apgailėtinos būklės ruožu (tik Rimkai-Klaipėda iki 100 km/h) kelionė truko trumpiau nei autobusu. Bet nebuvo normalaus grafiko, ir nulis reklamos.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Iki Rokiškio traukiniai kursavo nuolat be pertrūkio, yra stambių stočių. O į Pagėgius jau daug metų nebevažiuoja, keleivių būtų nebent Stoniškiuose, Usėnuose, Žirgyne ar Juknaičiuose. Bet vis tiek tie miesteliai nepalyginami savo dydžiu su Panevėžio - Rokiškio linijos miestais. Niekas kampais į Pagėgius ar Šilutę iį Vilniaus ar į Vilnių nevažiuos, kai daug greičiau ir pigiau galima autobusu, kurių dargi ne vienas per dieną važiuoja. O tarpinėse stotelėse bent jau nuo Jonaitiškio iki Pagėgių keleivių nebus, nes ir stočių belikę tik Jonaitiškis (skylė, kur niekas nevažiuos), Tytuvėnai (galbūt vienas kitas, bet toli nuo miesto), Viduklė (vienas kitas, nors autobusu paprasčiau, greičiau ir daug kartų per dieną važiuoja), Tauragė (stotis miesto pakraštyje, jokio normalaus susisiekimo nėra, gatvė ir ta duobė ant duobės). Visos kitos stotelės ir stotys panaikintos, peronų nebėra ar nebebus greitu laiku.
                                      Stociu priemiestyje ar miesto pakrastyje (kaip kad Taurageje) yra ir ne vienas: Jonava, Kedainiai, galu gale tas pats Visaginas ar Rokiskis - bet ten problemu nekyla, nes miesto mikroautobusai prisiderina prie traukiniu atvykimo ir isvykimo grafiku. Nemanau, jog Taurage galetu but kazkuo prastesne.

                                      Del kainos, jog autobusu pigiau: nagi butu idomu suzinoti, koks reisas autobusu pigiau, nei traukiniu)) Lietuvoje tokiu - vienetai. + galima padaryt akcijine nuolaida, jei is Taurages tarkim vaziuoji i Radviliski ir po to Klaipeda / Vilniu - kaip kad yra Vilnius-Kaunas-Sestokai.

                                      Nera nieko neimanomo, tera tik poreikis siek tiek idirbio ir pastangu, kas, deja LG keleiviu vezimo atzvilgiu yra svetima...

                                      Comment


                                        Jonavoje susiekimas su stotimi, deja, nėra idealus, autobusų grafikas suderintas tik su kai kuriais iš traukinių, o vėlavimo atveju iš stoties į miestą autobusas nelaukia. Tauragėje gatvė į stotį blogesnė nei rajoninis žvyrkelis. Autobusų parkas neleis ten autobuso vien dėl to. Be to ir atiduoti toli vykstančius keleivius geležinkeliui AP nenorės. Mikrobų Tauragėje nėra. Todėl LG nieko net ir nesiruošia daryti Šilutės - Pagėgių - Tauragės - Radviliškio (Šiaulių) ruože. Nebent pasistengs bent jau iš Klaipėdos į Šilutę paleisti automotrises normaliu tvarkaraščiu ir normaliu greičiu (kas po rekonstrukcijos bus įmanoma). Bet tam reikia automotrisę nuolat bazuoti Klaipėdoje. Vienos kažin ar pakas, nes gedimo atveju nebus kuo pakeisti. Nebent šilumvežiu tempti vagoną. Bet ir jį reikia laikyti Klaipėdoje, prižiūrėti, žiemai paruošti.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Vienos kažin ar pakas, nes gedimo atveju nebus kuo pakeisti. Nebent šilumvežiu tempti vagoną. Bet ir jį reikia laikyti Klaipėdoje, prižiūrėti, žiemai paruošti.
                                          Vilnius - Klaipėda vagonų juk kažkiek laiko Klaipėdoje?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X