...Tačiau įdomiausia, kad pavyzdžiui Gaižiūnų-Palemono ruože stotelių ženklai palikti, nors ten keleiviniai traukiniai seniai bevažiavę...
Kaunas-Šiauliai-Kaunas jau metus važinėja, pati daug kartu važiavau... ir greičiau nei su autobusu, ir daug pigiau, ir patogiau... ir net gi mini filmuka turiu pro traukinio langa:
Kapitaliai tvarko visą ruožą nuo Radviliškio iki Pagėgių, tai paskui turbūt eilė ir šiam. Arkiniai tiltai per Šyšą ir Smeltalę jau sutvarkyti, rašė, kad netrukus tvarkys metalinius per Veiviržą ir Perkasą (Piktvardę). Po tiltų turbūt ateis eilė ir gardelei bei visai sankasai, nes krovininių turėtų ženkliai padaugėti pajungus tiesioginį kelią į Draugystės geležinkelio stotį.
Nepykit, jei tai kvailas klausimas, bet gal priminsite, kada paskutinį kartą Radviliškio-Pagėgių ir Pagėgių-Šilutės ruožais važinėjo keleiviniai traukiniai (jeigu važinėjo)? Ir kokie tai maršrutai buvo?
Parašė Mørtã
Kaunas-Šiauliai-Kaunas jau metus važinėja, pati daug kartu važiavau... ir greičiau nei su autobusu, ir daug pigiau, ir patogiau... ir net gi mini filmuka turiu pro traukinio langa:
Nepykit, jei tai kvailas klausimas, bet gal priminsite, kada paskutinį kartą Radviliškio-Pagėgių ir Pagėgių-Šilutės ruožais važinėjo keleiviniai traukiniai (jeigu važinėjo)? Ir kokie tai maršrutai buvo?
Pagal turimą 2005 metų tvarkaraštį tai važinėjo Klaipėda-Pagėgiai-Klaipėda penktadieniais ir sekmadieniais. Kada jį sutrumpino iki Klaipėda-Šilutė-Klaipėda nežinau.
Gal, pasibaigus krizei, maršrutą Klaipėda-Šilutė planuojama atnaujinti? Nors vargu..
Kodėl gi ne? Jam puikiausiai tiktų motrisė PESA620. O tikra konkurencija su autobusais vyktų tik tada, kai traukinys šį atstumą sugebėtų nuvažiuoti bent per 60 minučių.
Prisiminimas iš vaikystės - turėjau senelius kaime Telšių rajone ir labai dažnai važiuodavau medinuku...
Kiek pamenu - 1978-1983 m. buvo stoginė ant tų stulpų. Kuriais metais vienas iš jų dingo - nežinia. Aukščiau - #112 poste esančioje foto kuo puikiausiai matosi
Comment