Kaloteje lyg viskas aiskiau.. ten berods tera tas dviaukstis namas ir lauko pastoge..tiesiog mazesnese stotyse vietoj rumu statydavo tik gelezinkelieciu nama.. man tik keista, kad Bajoru senose foto figuruoja buten tas 'kabakas'.. jei jis nebuvo keleiviu namu, tada kodel toks demesys..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Tas triaukštis tikrai nebuvo keleiviams skirtas. Būtų durys į peroną. Vargu, kad vietoj kurio nors iš langų, būta durų. O pro šonines duris į peroną pas vokiečius nebuvo įprasta išeiti... Vokiečiai statė tvarkingai ir į detales kreipė dėmesį. Durų anga būtų visai kitokia nei langų, taip pat ir puošyba būtų atitinkama...
Comment
-
tai vat apie ka ir mastau bet man tada gana biednoki ju keleiviu 'rumai'.. itartinai biednoki.. o dar subalamutino vienu tyrimu autore.. ji raso "Didesnėse stotyse turėjo būti restoranas su bufetu ir virtuve, kuris privalėjo sietis su keleivių laukiamosiomis salėmis. " - cia kaip ir aisku Bajoru atveju..bet dar pries tai raso: "Stoties pastate, kuris paprastai būdavo kelių aukštų, privalėjo būti viena ar kelios laukiamosios salės keleiviams, bilietų kasa, patalpa bagažui ir jo apmokestinimui. Antrajame rūmų aukšte buvo rekomenduojama įrengti gyvenamąsias patalpas".. tai taip iseina, kad tas bufetas tera bufetas, o raudonmuris stotis plius darbininku namas kose.. norisi nesutikti su ja, juolab, kad transportui apsisukti aikste greiciausiai buvo priesai ta 'bufeta', t.y. stoties pagrindini pastata (kaip reikalaudavo)..
Comment
-
Magistralinėse linijose visa tai ir buvo. Tačiau tarp Tilžės ir Klaipėdos restoranai (greičiau užkandinės) buvo tik Stoniškiuose ir Šilutėje. Pagėgiuose nebuvo, nes šalia Tilžė. O linija iki Bajorų tebuvo tik atšaka, atlikusi priemiesčio susisiekimo funkciją ir smulkių vietos krovinių gabenimą. Dar buvo eksporto ir importo krovinių. Na tikrai ne kažin kiek daugiau nei Klaipėdos siaurasis geležinkelis gabeno. O jo atšakos taip pat buvo beveik iki pats sienos su Rusija.
Jeigu būtų buvęs poreikis, t.y. Rusija būtų nutiesusi geležinkelį iki Bajorų, tai tikėtina, kad linijai tapus magistraline, stočių pastatai galėjo būti perstatyti. Nors Pirmojo pasaulinio karo metais liniją iki Liepojos nutiesė patys vokiečiai, bet stočių neperstatinėjo, nes tam nebuvo resursų. Darbėnų ir Skuodo, Kretingos (per Antrąjį pasaulinį berods sugriauta) stotys buvo pastatytos tarpukaryje. O vokiečiai buvo pastatę medinius nedidelius pastatėlius, panašius į barakus...Paskutinis taisė Al1; 2011.08.04, 15:33.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠilutėje nėra. Tiksliau šalia stoties depas ir integruotas bokštas.Parašė Mazgelis Rodyti pranešimątai kad Priekuleje visai kitoks.. staciakampio plano jei nemaisau.. o kad Klaipedoje toks panasus buvo, sprendziu tik is tos klasikines nuotraukos..kur nugriautas..
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąApskritai turėjau galvoje, kad yra, vienokios ar kitokios formos ar konstrukcijos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Pagėgiai-Šilutė
1. Pagėgių geležinkelio stotis.
2. Pagėgių geležinkelio stotyje. Link Stoniškių.
3. Stoniškių geležinkelio stoties naujasis pastatas.
4. Nepalyginamai gražesnis senasis stoties pastatas.
5. Šilutės geležinkelio stotyje.
Pagėgiuose stovėjo M62K-1481, o Šilutėje laukė išvykimo ČME3-6337ME.
Tai tiek naudojamų stočių ruože Pagėgiai-Šilutė.
Comment
-
Šilutė-Priekulė
1. Buvusi Kukorų geležinkelio stotis, vėliau - stotelė, o nuo 2011-05-31 Klaipėda-Šilutė-Klaipėda nutraukimo praradusi ir stotelės vardą.
2. Vilkyčių geležinkelio stotis. Vienintelė veikianti stotis Šilutės-Rimkų ruože.
3. Vilkyčių geležinkelio stotyje.
4. Priekulės geležinkelio stoties likimas toks pat kaip Kukorių - prarado stoties statusą, o dabar nebestoja ir traukiniai.
5. Priekulės geležinkelio stotyje.
Comment
-
Priekulė-Laistai
1. Priekulės geležinkelio stotyje.
2. Buvusi Dituvos stotelė. Nepraėjus nei 3 mėnesiams po Klaipėda-Šilutė-Klaipėda traukinio uždarymo geležinkeliečiai demontavo viską. Žinoma, nes kitaip demontuotų metalo vagys. Tačiau įdomiausia, kad pavyzdžiui Gaižiūnų-Palemono ruože stotelių ženklai palikti, nors ten keleiviniai traukiniai seniai bevažiavę.
3. Gružeikių geležinkelio stotelė išsaugojo savo vardaženklį.
4. Gružeikių geležinkelio stotelėje. Link Klaipėdos.
5. Laistų geležinkelio stotelė.
Tai tiek. Visos fotografijos darytos 2011-08-24.
Kaip aplankius visus Lietuvos naudojamus geležinkelio ruožus, šis nustebino savo apleistumu.
Comment
Comment