Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Asmeniskai as zinojau, kad kovo men jau kalbama apie rudeni pradesianti kursuoti Klaipeda- saltute traukini. O ar kada nors LG masiskai populiarino savo paslauga mieste ant reklamu plakatais, bukletais> aisku , kad ne.
    Nereikia jokių plakatų ir bukletų. Užtektų atidarymo dieną vietinėje spaudoje išspausdinti straipsnius, paskelbti naujieną internete, facebooke. Viskas. Toliau ši žinia keliautų iš lūpų į lūpas.

    Kovo mėnesį buvo nevykęs piaras apie traukinio paleidimą vasarą, tad apie kokį rudenį gali eiti kalba? Net kai rugsėjį paskelbė apie atnaujinamą maršrutą, internete informacijos buvo minimaliai - tvarkaraštį turėjau perfotografuoti iš Vakarų ekspreso. Vėliau JOKIOS reklamos ir informacijos naujienų tinklalapiuose nebuvo skelbiama.

    Comment


      Vieninėje spaudoje tikriausiai apie traukinių paleidimą rašė. Ne tiek jau daug naujienų yra provincijoje, kad apie tai nerašytų. Bet viena, kai rašo vietiniai žurnalistai, kas kita, kai pats LG užsakytų straipsnį ir dar su grafiku. Ne vien tik kaip reklamą pateikti grafiką, bet ir straipsniuką prie jo.

      Comment


        Netekdami krovinių, geležinkelininkai vilios keleivius

        Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...omment-4548780
        Klaipėdos–Šilutės geležinkelio linijoje planuojama pastatyti penkis peronus. Jie būtų statomi Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ), Dituvoje, Priekulėje, Gručeikių ir Kukorų vietovėse. Numatomi nedideli 70 metrų ilgio peronai. Konkrečios keleivių laukimo vietos dar detalizuojamos. Klaipėdos LEZ peronas būtų prie Lypkių gatvės. Dituvoje naują peroną planuojama statyti tarp dabartinės keleivių išlaipinimo vietos ir kelio į Dituvos sodus. Priekulėje naujas peronas būtų įrengtas ties Turgaus gatve, arčiau miestelio centro. Dabar peronas yra užmiestyje, daugeliui gyventojų nepatogioje vietoje. Nauji peronai Gručeikiuose ir Kukoruose būtų statomi rekonstruojant šiuo metu naudojamus senuosius peronus.
        Tai bus šiuolaikiški geležinkelio peronai su pėsčiųjų takais, pandusais, suolais, šiukšliadėžėmis, informaciniais ženklais, stendais ir kita įranga.

        Comment


          Tai bus šiuolaikiški geležinkelio peronai su pėsčiųjų takais, pandusais, suolais, šiukšliadėžėmis, informaciniais ženklais, stendais ir kita įranga.
          Oho, geležinkelių peronai pasieks net 1960 vakarų europos lygį!

          O jeigu be ironijos tai puiku kad pagaliau pradės rūpinti keleiviu pervežimu kas ir turėtu būti pagrindinis valstybinio viešojo transporto uždavinys.

          Comment


            „Gali būti, kad ateityje ši Klaipėdos-Šilutės linija bus ir elektrifikuota. Šiuo metu Lietuvos geležinkelių elektrifikavimo tempai yra vieni prasčiausių Europos Sąjungoje.
            https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ent-4548780“

            Vertinant dabartinius elektrifikavimo tempus gal kokiais 2040-aisiais turėsime, turbūt labai optimistinėmis prognozėmis 2035-aisiais.
            Aišku, džiugu, kad bent jau idėja yra.
            Paskutinis taisė Romas; 2022.02.21, 16:57. Priežastis: Pridėta nuoroda, kad būtų aišku, apie kokią linmiją eina kalba

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              Oho, geležinkelių peronai pasieks net 1960 vakarų europos lygį!

              O jeigu be ironijos tai puiku kad pagaliau pradės rūpinti keleiviu pervežimu kas ir turėtu būti pagrindinis valstybinio viešojo transporto uždavinys.
              Ir labai puiku, kad bus keičiamos sutojimų vietos. Dabartinės Priekulės ir Dituvos sustojimų vietos švelniai tariant nepatogios. Plius, atsiras labai reikalingas sustojimas prie LEZo. Reikia tikėtis, kad KVT nemiegos ir sugebės pajungti naują sustojimą.

              Comment


                Usėnai, kažkur 80-ųjų pabaiga, galbūt 90-ųjų pradžia...
                Iš AdM archyvų.

                Comment


                  Priekulė. Iš miesto pusės pakabintas vokiškas stoties pavadinimas gotikiniu šriftu.



                  Traukinys į Klaipėdą.



                  Seni stoties pavadinimo užrašai dažais ant stoties pastato sienos. Kontrastą specialiai padidinau, kad geriau matytųsi. Viršuje matosi vokiškas užrašas. Apačioje buvo lietuviškas ir rusiškas, iš pastarojo geriausiai likę Лит. Ж. Д.

                  Comment


                    Atskiros temos nėra, Klaipėdos miesto ir uosto geležinkeliams tai irgi nelabai tinka. Kadangi atšaka nuo Rimkų, tai Draugystė - Perkėla (buvęs tarpstotis), dabar visur viena Draugystės stotis, nuotraukas talpinu šioje temoje.

                    Draugystės stotis. Čia toks stoties pastatas, apjungtas kartu su depu.



                    Ekologiškas žaisliukas - akumuliatorinis elektrovežis, naudojamas vagonų stumdymui, keičiant aširačius ar vežimėlius.

                    ​​

                    Draugystės stoties kelynas nuo Taikos pr. viaduko.



                    Nuo ten pat, tik į priešingą pusę. Tiesiai ir kairiau - privažiuojamieji keliai į uostą. Dešinysis kelias link buv. Perkėlos stoties. Dabar tai Draugystės stoties dalis.



                    Kiek kitu rakursu.



                    2M62M-0677.




                    Comment


                      Judu link Perkėlos. Priekyje pervaža tarp Kairių ir Perkėlos gatvių.



                      Ten pat, vaizdas atgal, Draugystės link.



                      Tiltas per Klaipėdos (Karaliaus Vilhelmo) kanalą.



                      Tiltas per kanalą, vaizdas Perkėlos link.



                      Pirmasis buv. Perkėlos stoties iešmas.



                      Geležinkelis suka į dešinę.


                      Comment


                        Vaizdas nuo pervažos į buvusios jūrų perkėlos Klaipėda - Mukranas pusę. Perkėla uždaryta (užkonservuota) 2016 m. Atidaryta buvo 1986 m. spalį.



                        Toliau vaizdai nuo to prieš tai esančioje nuotraukoje matomo sąstatų apžiūros tilto. Vaizdas atgal, t.y. Draugystės link. Buv. Perkėlos stoties kelynas.



                        Kairysis kelias veda į metalo laužo supirkimo aikštelę.



                        Vaizdas jūrų perkėlos link. Tai jau istorija. Dabar perkėlos su visa jos infrastruktūra (išskyrus gal tik krantines) jau nėra. Pernai, 2023 m. ji nugriauta.



                        Su priartinimu.



                        Kiek dešiniau.



                        Kiek kairiau.



                        2023 m. griovimo proceso metu. Keliai jau išardyti, nugriauta dalis administracinio pastato ir estakados.



                        Paskutinis taisė Al1; 2024.09.26, 22:20.

                        Comment

                        Working...
                        X