Žada, kad stos ir Dituvoje ir Laistuose. Bet gal vėliau. Įdomu, kodėl ne iš karto?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDarbo dienomis 17.45 yra per anksti. Arba reikia šitą pavėlinti bent iki 18, arba leisti dar vieną porą darbo d. 20.50 per vėlai.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąNe sarkazmas. Bus 730ml. Informacija tiek iš viešų, tiek iš privačių šaltinių.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąFoto iš Vakarų ekspreso. Būsimas grafikas (nuo spalio 1d.(?))
Nežinau kaip skirstomi traukiniai, bet turiu pastebėjimą, kad penktadieniais (gal ir šeštadieniais) Klaipėda-Šilutė 20:50-21:44 galėtų būti sujungtas su Vilnius-Klaipėda 16:45-20:32, padarant Vilnius-Šilutė 16:45-21:27. Kelionė truktų 4 val. 42 min. Per tiek laiko joks autobusas nenuveža. Atitinkamai ir sekmadieniais Šilutė-Klaipėda 16:30-17:24 su Klaipėda-Vilnius 17:55-21:52.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąVažiuoja 620M ir RA2. Keleivių mizernai, bent jau kol kas.
Comment
-
Šiandien teko važiuoti maršrutu Klaipėda-Šilutė-Klaipėda.
Maršrutą aptarnauja traukiniai Pesa 620M (brigada iš Klaipėdos) ir RA2 (brigada iš Radviliškio). Pesa važiuoja didžiąja dalimi reisų (06:25, 08:45, 14:45, 17:45 iš Klaipėdos), RA2 tik vienu - darbo dienomis 05:25, savaitgaliais 20:50 iš Klaipėdos.
Keleivių skaičius kol kas ne itin džiuginantis, bet LG sako, kad startas sėkmingas. Savaitgaliais keliauja daug keleivių, užimtumas kai kuriais reisais siekia arti 100 proc., tačiau darbo dienomis situacija liūdnoka. Itin nustebino tai, kad kol kas labai vangiai naudojamasi traukiniu rytais važiuojant į Klaipėdą - prieš 8 val. atvykstantis traukinys atveža iki 10 keleivių.
Taip pat traukiniai veža orą rytiniuose reisuose 5:25 ir 6:25 iš Klaipėdos. Taip ir nesupratau, kodėl penktadieniais ir šeštadieniais du traukiniai gali likti nakvoti Šilutėje, o kitomis dienomis ne.
Kaip ir minėjau, žymiai daugiau keleivių savaitgaliais ar popietiniuose reisuose. Itin daug šeimų su mažais vaikais, kurie traukinį renkasi kaip pramogą.
Šiandienos, penktadienio statistika, jei kam įdomu.
14:45 Klaipėda-Šilutė - ~20 keleivių
16:00 Šilutė-Klaipėda 25-30 keleivių
17:45 Klaipėda-Šilutė 30-35 keleiviai
Stotelėse įlipo/išlipo vos vienas kitas keleivis. Kol kas beveik visi yra iš/į Šilutę.
Pesa 620M-022, atvykusi į Šilutę:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąŠiandien teko važiuoti maršrutu Klaipėda-Šilutė-Klaipėda.
(...)
Keleivių skaičius kol kas ne itin džiuginantis, bet LG sako, kad startas sėkmingas. Savaitgaliais keliauja daug keleivių, užimtumas kai kuriais reisais siekia arti 100 proc., tačiau darbo dienomis situacija liūdnoka. Itin nustebino tai, kad kol kas labai vangiai naudojamasi traukiniu rytais važiuojant į Klaipėdą - prieš 8 val. atvykstantis traukinys atveža iki 10 keleivių.Paskutinis taisė Romas; 2018.10.13, 11:50. Priežastis: Nebūtina cituoti prieš tai buvusio pranešimo ištisai
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąKita vertus nereikia norėti, kad jau po poros savaičių visi vėl sugrįžtų į traukinį. Reiktų padaryti galbūt patogias jungtis Šilutė-Klaipėda-Vilnius ir atvirkščiai
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąpora savaiciu., bet reklama, apie numatoma traukinio paleidimo pasklido gerokai seniau...
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąGerokai seniau - tai pora savaičių iki atidarymo. Nei atidarymo dieną, nei dieną prieš jį, nei savaitę po - nė žodžio apie tokį traukinį. Reklamos per mažai.
Comment
-
Šilutės ir aplinkinių kaimų gyventojai manau žinojo/žino, netiek tų naujienų Lietuvos provincijoj.. O ką jūs siūlot, taškyt didelius pinigus reklamai? Kiek žmonių reikalingas tas traukinys? Visokius darbininkus į Klaipėda surenka tarnybiniai autobusai. Dar gal vietiniai pakomentuos, bet galbūt iš/į Šilutę daugelis maršrutiniais autobusais važiuojančių išlipa/įlipa ne stotyje?
Comment
-
Vienas iš faktorių - traukinys neretai kainuoja brangiau nei autobusas. Bilietas kainuoja 4 €. (LG dirbtinai užkėlė kainą lyginant su bilietų kainomis panašiais atstumais kitomis kryptimis. Pvz. Klaipėda-Plungė yra >10 km tolimesnis atstumas, tačiau bilieto kaina tėra 3,60 Eur.), o rajonų vežėjai veža už 3,50-3,80. Plius Šilutės AP važiuoja pro Klaipėdą Šilutės plentu, daug kas išlipa pietiniuose rajonuose, Bazės st. netoli Akropolio, nereikia atskirai važiuoti iš stoties.
Kautra, Klaipėdos AP, Marijampolės AP prašo daugiau - po 4-4,20 €. Jie nuveža per panašų laiką kaip traukinys, tačiau turi žymiai patogesnes sėdynes, wi-fi, ko traukinyje nėra.
Keleivių smarkiai padaugėtų, jei traukinys vėl stotų Gružeikių, Dituvos stotelėse. Jos yra sodų bendrijose, kuriose gyvena nemažai naujakurių, vasarą važinėja labai daug sodininkų, o VT iki ten nėra patogus, tad traukinys turėtų pranašumą. Tačiau ten reikėtų tvarkyti peronus, įrengti paviljonus, ko LG nesiėmė.
Comment
Comment