Belaukiant pirmo išvažiavimo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąKaip tik šiuo metu važiuoju bandomuoju Sovetskas-Klaipėda. Iš viso važiuoja apie 25 suaugusieji 2 klasėje ir maždaug iki 10 žm. 1 klasėje.
Šilutėje reisas gavo nemažai populiarumo vietos fb grupėje, kur postas su keletu Pesos nuotraukų sulaukė arti 400 like ir 300 komentarų, o tai Šilutės mastu daug. Ypač susidomėjusios jaunos šeimos su vaikais. Stotyje įlipo arti 30 žmonių. Būtų kur kas daugiau, bet koją pakišo nepatogus grafikas ir oras.
- 1 patinka
Comment
-
Šiandien, Klaipėda - Sovetskas, 730ML-007. Penktadienį važiavo 003.
Pravažiuoja Stoniškius.
Ten pat, Pagėgių link.
Pagėgiuose tam, kad patektų į 1 kelią, turi pakeisti važiavimo kryptį. Traukinys nuvažiavo į pietinį kelyno galą ir pakeitė važiavimo kryptį.
3 kelyje stovėjo du ER20CF šilumvežiai su akmens anglies sąstatu ir laukė išvykimo į Kaliningrado sritį.
730ML-007 pirmajame Pagėgių stoties kelyje.
Prieš užvažiuojant ant tilto per Nemuną.
Dar Lietuvoje.
Maždaug ties viduriu Nemuno, ties pakeliama tilto sekcija.
- 5 patinka
Comment
-
Iki Šilutės, deja. Čia LG nesąmonę padarė. Reikėjo leisti važiuoti bent iki Pagėgių. Tada keleivių būtų buvę kur kas daugiau. Po 2 val. būtų buvę galima grįžti atgal į Klaipėdą, pavaikščiojus po Pagėgius. Aišku, esant geram orui, kaip šiandien. Penktadienį tai buvo blogas oras.
O ko ten nespėti? Pagėgiuose stovi apie valandą. Nuo Stoniškių iki Pagėgių neskubant su mašina apie 10 min. Traukinys važiuoja 12 min. O iki tilto irgi netoli, apie 5-7 min. neskubant.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gytonsas Rodyti pranešimąAtvažiavo į ŠilutęSenoji Klaipėda
F.Nietzsche - "There are no facts, only interpretations."
Comment
-
Parašė UMBAS Rodyti pranešimą
O, ir save radau Iš forumo 3 buvom?
Comment
-
Stoniškiai. Bendras vaizdas nuo pervažos pusės. 4 kelias išardytas. 3-ojo irgi tas pats laukia. Pabėgiai supuvę, daug kur išsukti varžtai iš bėgių sujungimų. Pirmojo kelio būklė irgi prasta. Traukinių prasilenkimui nenaudojama. Bet matosi, kad kartais įvažiuoja kokios drezinos ar kita kelininkų technika.
Dabartinis geležinkelio stoties eismo valdymo pastatas.
Vaizdas Pagėgių pusėn.
Iš aikštės pusės.
Buvusi kasos patalpa pro langą iš perono pusės.
Vaizdas pro langą iš priešingos pusės. Stoties salė ir kasos langelis.
Pakhauzas.
Vaizdas pervažos link.
Stoties vaizdas nuo pervažos.
Pervaža (vaizdas Pagėgių link).
Paskutinis taisė Al1; 2018.01.08, 21:08.
- 3 patinka
Comment
-
Dar kuro perpylimo punktas, kreivė link automobilių kelio į Juknaičių pusę.Paskutinis taisė Eimantas; 2018.01.10, 23:59.
Comment
-
Dar kelios nuotraukos iš Pagėgių stoties.
Buvęs depo pastatas.
Vaizdas stoties pastato link pro tvorą, kuri juosia visą stotį.
Stoties pastatas.
Kelias biriems kroviniams iškrauti ir kelininkų technika.
Vagonų traukimo mechanizmas. Kaip matyti, nenaudojamas. Vagonai tame kelyje, kuriame stovi traukimo mechanizmas, yra nenaudojami.
- 4 patinka
Comment
Comment