Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Šiandien tokia įdomi mintis kilo, kaip galima būtų grąžinti Šilutę į keleivinį eismą.

    Pakankamai senai nemažai studentų važinėja autobusų reisais Šilutė - Vilnius. Jie užima apie 6val. kelio.

    Peržiūrėjęs tvarkaraštį Vilnius - Klaipėdą, pagalvojau, o kas, jei paleisti kokį kartą per dieną maršrutą Klaipėda - Šilutė - Tauragė - Šiauliai - Vilnius ? Kiek galėtų užtrukti toks reisas? Jo kainą padarius konkurencinga galima būtų keleivius vežti į dar kelis miestus: Šilutę, Tauragę, Pagėgius. Galbūt tai ir nėra patys didžiausi keleivių srautų centrai, bet galėtų būti įdomus maršrutas.

    Tarkim, jis lėtesnis, bet ir pigesnis dvigubai nei ekspresas Klaipėda - (per Kretingą) - Šiauliai - Vilnius. Kitas (lėtasis) važiuoja Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai - Tauragė - Šiauliai - Vilnius. Ką manote apie tokį variantą ?
    Kadanors bus. Pagėgiai - Radviliškis nėra jokio keleivinio eismo. Daug lėšų reikėtų.
    Dabar reiktų siekti Šilutė - Kretinga per Klaipėdą. Šioje ašyje daug žmonių į darbus važiuoja. PS autobusas ar tai 4:55 ar 5 val.

    Comment


      Parašė statyba Rodyti pranešimą
      Tarkim, jis lėtesnis, bet ir pigesnis dvigubai nei ekspresas Klaipėda - (per Kretingą) - Šiauliai - Vilnius. Kitas (lėtasis) važiuoja Klaipėda - Šilutė - Pagėgiai - Tauragė - Šiauliai - Vilnius. Ką manote apie tokį variantą ?
      Bet šitas traukinys turėtų du kartus pakeisti važiavimo kryptį (Pagėgiuose ir Šiauliuose), o tai nėra gana praktiška... Manau kad tikrai geriau būtų traukiniai Šilutė - Kretinga arba Šilutė - Klaipėdą, suderinta su Klaipėda - Vilnius traukiniais.

      Comment


        Na nežinau ar kas nors važiuos traukiniu Šilutė - Vilnius per Šiaulius. Kam tas važinėjimasis ratais kvadratais? Dabar svarbus yra kelionės laikas. Truksta naujų geležinkelių atkarpų, nes tinklas jau pasenęs. Kaip jau Fulgur kitoje temoje minėjo maršrutą Kaunas - Klaipėda per Šiaulius. Ar tikrai važiuos juo keleiviai, jei jis truks 45 min ilgiau, nei autobusas? Esamuoju geležinkeliu truktų maždaug kelionė tiek pat kiek Kaišiadorys - Klaipėda, t. y. 3 h 30 min. Greičiausis autobusas nuvažiuoja per 2 h 35 min. Nutiesus geležinkelio atkarpą Kaunas - Šakiai - Jurbarkas - Tauragė - Šilutė atstumas taptų apie 100 km trumpesnis. Jei atkarpą elektrifikuoti, galima paleisti traukinį Vilnius - Kaunas - Klaipėda. O kur dar Minskas - Klaipėda, kuris dar daugiau keleivių surinktų. Ir dabar jau joks autobusas nebebus konkurentu. Be to smarkiai pagerės susisiekimas pietvakarių Lietuvos gyventojams. Šios arterijos smarkiai truksta.

        Kita problema yra maršrutų galiniai punktai. Dabar daugama baigiasi praktiškai "niekur". Todėl keleiviai yra tik "vienos atšakos puseje". Marcinkonys, Varėna, Turmantas, Stasylos, Šilutė, Rokiškis - visa tai yra maži miesteliai, kur yra mažai potencialių keleivių. Reikia tęsti maršrutus toliau: pvz. Gardinas, Daugpilis, Lyda. Tada maršrutas jungia du didmiesčius ir tarpmiestį tarp jų - visur yra keleiviai.

        Ką manote?

        Comment


          Net tarybiniais laikais, kai buvo daug traukinių, deja, ruožai Pagėgiai - Šiauliai buvo antraeiliai. Kursavo 2-3 priemiestiniai dyzeliniai traukiniai ir važiuodavo keli tolimojo susisiekimo traukiniai į Kaliningradą. Viskas. Analogiškai, jau prieš kelias dienas buvo diskutuota apie Radviliškis - Daugpilis ruožą, ypač nuo Panevėžio į Daugpilį. Tai šiais laikais ir dar tiek metų nesant tose linijose keleivinių traukinių, susigrąžinti keleivius neįmanoma. Be to reikia milžiniškų investicijų į infrastruktūrą, konkrečiai į stotis ir stoteles. Stotelės iš viso apleistos ir likvidutos linijoje Šilutė - Pagėgiai - Šiauliai, o stotyse taip pat išardyti peronai, išskyrus pirmą, dalis stočių irgi uždaryta.
          Baltarusija 2015 metais buvo paleisdusi traukinį Gardinas - Lyda - Vilnius. Ilgai išsilaikė? Sienos skiria, nes ir ES atveju, deja, ir susisiekime su Latvija potencialą turi tik maršrutas į Rygą, o ne Daugpilį.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Net tarybiniais laikais, kai buvo daug traukinių, deja, ruožai Pagėgiai - Šiauliai buvo antraeiliai. Kursavo 2-3 priemiestiniai dyzeliniai traukiniai ir važiuodavo keli tolimojo susisiekimo traukiniai į Kaliningradą. Viskas. (...).
            Kad keleivinių traukinių tur būt nekursavo nė tiek...
            Kaliningradas-Černiachovskas-Ryga ir Kaliningradas-Poioeskas-Ryga abu važinėjo kas antrą naktį, tai Lietuvoje gavosi kaip vienas traukinys.
            Sovietmečiu buvo "dyzeliukas" Šiauliai-Černiachovskas, kažkada sutrumpintas iki Sovietsko, o 1993 metais sutrumpintas iki Pagėgių. Priemiestinis jis nebuvo (maršrutas viršijo lemtingą 150 km). Priemiestinis iš Šiaulių pora kartų per dieną važiavo maršrutu Šiauliai-Jonaitiškiai-Radviliškis (tik šia kryptimi) ruožui reikšmės daug nedavė. Tikras priemiestinis buvo Klaipėda-Pagėgiai-Tauragė.
            Praėjusią vasarą teko paturistauti Raseinių ir Kelmės rajonuose... Buvau prie Lyduvėnų tilto, buvau Šienlaukyje, Šiluvoje, Tytuvėnuose. Pakalbinti atskiri gyventojai sutinka, kad traukinys Šiauliai-Pagėgiai keleivių neturėjo, tačiau įvardija priežastį - važinėjo negeru laiku (rytą į Pagėgius, popiet - atgal į Šiaulius). Pagelžkelės gyventojų, ypač buvusių geležinkelininkų, nuomone - rytais turėjo važiuoti į Šiaulius, popiet - iš Šiaulių.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą

              Kad keleivinių traukinių tur būt nekursavo nė tiek...
              Kaliningradas-Černiachovskas-Ryga ir Kaliningradas-Poioeskas-Ryga abu važinėjo kas antrą naktį, tai Lietuvoje gavosi kaip vienas traukinys.
              Sovietmečiu buvo "dyzeliukas" Šiauliai-Černiachovskas, kažkada sutrumpintas iki Sovietsko, o 1993 metais sutrumpintas iki Pagėgių. Priemiestinis jis nebuvo (maršrutas viršijo lemtingą 150 km). Priemiestinis iš Šiaulių pora kartų per dieną važiavo maršrutu Šiauliai-Jonaitiškiai-Radviliškis (tik šia kryptimi) ruožui reikšmės daug nedavė. Tikras priemiestinis buvo Klaipėda-Pagėgiai-Tauragė.
              Praėjusią vasarą teko paturistauti Raseinių ir Kelmės rajonuose... Buvau prie Lyduvėnų tilto, buvau Šienlaukyje, Šiluvoje, Tytuvėnuose. Pakalbinti atskiri gyventojai sutinka, kad traukinys Šiauliai-Pagėgiai keleivių neturėjo, tačiau įvardija priežastį - važinėjo negeru laiku (rytą į Pagėgius, popiet - atgal į Šiaulius). Pagelžkelės gyventojų, ypač buvusių geležinkelininkų, nuomone - rytais turėjo važiuoti į Šiaulius, popiet - iš Šiaulių.
              Buvo vietiniai dyzeliniai, bent pora porų, rytinė ir vakarinė. Dar buvo pagreitinti dyzeliniai į Kaliningrado sritį ar Daugpilį. Na ir tolimojo susisiekimo į Kaliningradą, bet įvairiais metais buvo įvairūs variantai, kažko labai pastovaus nebuvo. O žmonės prisimena tai, kas buvo paskutiniais traukinių važinėjimo tomis linijomis metais, t.y. jau po kokių 1995 ar dar vėlesniais metais.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                (...) Be to kai kurie tolimojo susisiekimo traukiniai tam tikruose ruožuose stoja stambesnėse stotyse ir stotelėse, tokiu būdu atlikdami priemiestinio funkcijas (Lenkijoje taip pat tokie traukiniai yra). Kaina bendrame vagone, sėdimame vagone ar plackarte maža, nors šiek tiek didesnė nei grynai priemiestiniame.
                Lietuvoje iki 1993 m tokiu tur būt buvo aplink dalį Lietuvos važiavęs Maskva-Kaliningradas per Daugpilį, Šioaulius, Klaipėdą, Pagėgius. Kartą tokiu važiavau iš Klaipėdos į Sovietską, tai daugiau važiuoti nenorėjau: po kelio remonto prekiniams greičio apribojimai jau buvo pasibaigę, o tam "maskviniam", matyt, reikėjo sulaukti naujo tvarkaraščio, tai ir delsė su 40 km/h, o sustojimai buvo Rimkai, Priekulė (stoties statuso neturėjo), Vilkyčiai, Kukorai (vėl ne stotis), Šilutė, Stoniškiai, Pagėgiai, Sovietskas.
                Iš įprastine kryptimi važiuodavusių "maskvinių" vienas Kaune būdavo apie 4 h ryto, tai į rytinės pamainos darbus juo važiuodavo iš Vilkaviškio, Pilviškių, Kazlų Rūdos. Dar labiau priemiestiniam prilygo su garvežiu iki 1979 metų važiuodavęs Vitebskas-Vilnius. Tarp Pabradės ir Krulevšiznos stotis buvo viena kita, o sustojimų šiam traukiniui ten buvo apstu. Ir "Naktinė Klaipėda" vakare iš Vilniaus buvo palankus važiuoti į Panerius, Lentvarį, prieš Klaipėdą į darbus juo važiuojančių būdavo nuo Kūlupėnų.

                Comment


                  Su Kaliningradas - Maskva esu važiavęs vieną kartą vėlų 1984 metų rudenį iš Šilutės į Klaipėdą. Iš Šilutės traukinys išvyko kažkur apie 1 val. su trupučiu nakties, bet bilietų kasa kaip nekeista šiais laikais tuomet Šilutėje dirbo.

                  Comment


                    Kas čia per nesąmonė?
                    Iš Kaliningrado planuoja paleisti traukinius į Gdanską ir Klaipėdą.
                    https://www.newkaliningrad.ru/news/b...=briefs#page_1

                    Comment


                      Į Gdanską tai dar logiška ir suprantama. Bet į Klaipėdą - nesąmonė. Kas važiuos? Jei net autobusas nėra užpildomas, nors važiuoja trumpiausiu keliu per Nidą.

                      Comment


                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą

                        По его словам, речь идет о периоде новогодних праздников.
                        Taip, testiniu režimu traukiniai važiuos šventiniu laikotarpiu, bet, jei eksperimentas pasiseks, visai įmanoma, kad ateityje paleis ir nuolatinį maršrutą. Ir vargu ar bus tiesioginis traukinys Klaipėda-Kaliningradas, greičiausiai LG veš tik iki Sovietsko ar Pagėgių, o ten bus persėdimas į RŽD traukinį. Maršrutas tikrai perspektyvus ir įdomus, gal iki pat Kaliningrado daug važiuojančių iš Lietuvos ir nebūtų (daugiausia - rusai, važiuojantys apsipirkti į Klaipėdą ar mūsų pajūrį vasarą), bet aš visapusiškai palaikau tokį bandymą jau vien dėl to, kad tokio maršruto dėka bus atgaivintas susisiekimas traukiniais Klaipėdos-Šilutės-Pagėgių ruože.

                        Straipsnis lietuvių kalba:
                        Atidarys traukinių maršrutą Kaliningradas – Klaipėda?


                        Kaliningrado (Rusijos federacija) internetinis portalas kaliningrad. ru praneša, kad po naujųjų metų bus bandomi du nauji tarptautiniai traukinių maršrutai: Kaliningradas – Gdynė ir Kaliningradas – Klaipėda.

                        Portalo duomenimis, kol kas jie bus tik bandomieji, reisus ketina organizuoti Kaliningrado priemiestinė keleivių kompanija. Pirmąsias keliones numatoma testuoti Rusijos moksleivių žiemos atostogų metu.

                        Sausio 5-ąją ir sausio 7- ąją numatoma paleisti bandomąjį maršrutą Kaliningradas – Klaipėda, kuris vyks per Sovetską (Tilžę) ir Pagėgius. Tilžėje, portalo duomenimis, numatomas persėdimas į Lietuvos vežėjo traukinį.

                        Pranešama, kad iš Kaliningrado traukinys išvyks sausio 5 – ąją, 12.25 val. Į Tilžę traukinys atvyks 14.05 val., o iš jos išvyks 15.20 val. Pagėgiuose traukinys bus 16.12 val, o į Klaipėdą atvyks 17. 27 val. Kaip minėta, Tilžėje numatomas keleivių persėdimas.

                        Nurodoma, kad kelionė iš Kaliningrado į Sovetską (Tilžę) kainuos 214 rublių, nuo Tilžės iki Klaipėdos – 17 eurų.

                        Atgal traukinys išvykti turėtų sausio 7 d. Iš Klaipėdos išvykimo laikas – 12.25 val., į Kaliningradą traukinys atvyks 17.20 val.

                        Antrąją Kalėdų dieną „Atvirai Klaipėdai“ susisiekus bendruoju „Lietuvos geležinkelių“ telefonu su operatore, ji teigė informacijos apie naująjį tarptautinį traukinių maršrutą, deja, neturinti ir todėl jos patvirtinti negalinti.

                        Su kitais „Lietuvos geležinkelių“ atstovais per šventes susisiekti nepavyko. Informaciją patikslinsime, vos tik pavyks sužinoti ką nors daugiau.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Tokie dalykai per kelias dienas nesprendžiami. Žodžiu, feikinės naujienos.

                          Comment


                            Pagal aprašymą važiuos PESA 730ML. Labai įdomu, jei stos ir Šilutėje ir bus galimybė važiuoti iš Klaipėdos į Šilutę.

                            Comment


                              „Lietuvos geležinkeliai“ pristatė naują maršrutą

                              Pirmąjį 2018-ųjų savaitgalį, sausio 5-7 dienomis, „Lietuvos geležinkeliai“ išbandys naują traukinių maršrutą Klaipėda-Sovetskas-Klaipėda, kviečiantį turistus iš Lietuvos atrasti buvusią Mažosios Lietuvos sostinę - Tilžę.

                              Sovetske, Tilžėje, yra daug lankytinų vietų, susijusių su Lietuvos kultūra bei istorija. Vieni įdomiausių - Nobelio premijai pristatyto lietuvių dramaturgo, filosofo Vydūno namas-muziejus bei 416 metrų ilgio Karalienės Luizos tiltas, per kurį spaudos draudimo metais iš tuo metu Vokietijai priklausiusios Tilžės knygnešiai slapta gabeno aname Nemuno krante spausdintą lietuvišką literatūrą. Turistus taip pat traukia Lietuvių parapijos bažnyčia, Kryžiuočių ordino kirchė.

                              Kaip teigia „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys, reguliarus maršrutas galėtų būti patrauklus keliautojams iš Lietuvos, ieškantiems pramogų savaitgaliais, taip pat paskatintų atvykstamąjį turizmą į Lietuvos pajūrį.

                              Kitais metais „Lietuvos geležinkeliai“ pristatys ne vieną naują tarptautinį maršrutą - vešime keleivius į Daugpilį, o Klaipėdos regiono gyventojams pasiūlysime savaitgalinę pramogą - atrasti Mažąją Lietuvą. Keliaujantiems į užsienį traukiniai yra itin patraukli transporto priemonė ne tik dėl komforto, bet ir todėl, kad nereikia stovėti spūstyse prie pasienio patikros punktų“, - pasakoja L. Baužys.

                              Ekonominės klasės bilietas maršrutu Klaipėda-Sovetskas kainuos 15 eurų, verslo klasės - 20 eurų. Į verslo klasės bilieto kainą įskaičiuoti užkandžiai ir gėrimai. Ekonominės klasės keleiviai jų visos kelionės metu įsigyti galės už papildomą mokestį.

                              Šiuolaikiški traukiniai pritaikyti ilgesnėms kelionėms: keleiviai turi galimybes patogiai įkrauti mobiliuosius įrenginius, vežtis didesnį bagažą, vežimėlius ar dviračius specialiai tam įrengtuose laikikliuose, o kelionės metu - naudotis nemokamu bevieliu internetu.

                              Atvykę į Sovetską lietuviai, persėdę į kitą traukinį, galės pasiekti Kaliningradą. Pirmieji reisai yra bandomieji ir nuo jų rezultatų priklausys, ar ateityje atsiras reguliarūs maršrutai.
                              Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=76772631
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Jau leidžia pirkti bilietus. Galioja nuolaidos, pvz. 30 proc. moksleiviams.

                                Comment


                                  Deja, LG sėdi lochai, kitaip nepavadinsi. Kodėl nėra tarifinio sustojimo Pagėgiuose? Iki Pagėgių laisvai galėtų, bent jau traukinys oro nevežiotų.
                                  Gal LG mano, kad dauguma Lietuvos piliečių turi Rusijos vizas ir važiuos iki Sovetsko? O jei neturi, tai, pirma, pasidaryti iki sausio 5 ar 7 nėra jokių šansų, nes Rusijoje ilgosios išeiginės. Jei traukinys važiuos ir kada nors vėliau, tai vien tik Rusijos viza kiek kainuoja. Pabandyk su šeima nuvažiuoti į Kaliningrado sritį... Geriau jau į Latviją nuvažiuos Klaipėdiečiai...

                                  Comment


                                    Iš Klaipėdos iki Pagėgių jokių vizų nereikia. Iš karto atkertama galimybė važiuoti iki Pagėgių ir prarandami keleiviai. O tai reiškia, kad gali atsitikti taip, jog traukinys veš orą, jei kaliningradiečiai nesusidomės maršrutu, o Lietuvos piliečiai, kurių dauguma neturi Rusijos vizų, yra apriboti tik Šilute. Ir koks čia gaunasi Mažosios Lietuvos pažinimas, kurį pateikia LG?

                                    Kadangi tomis dienomis vienas dyzelinis traukinys 740ML važiuos į Kaliningrado sritį, tai Vilniaus - Klaipėdos maršrute tikriausiai bus paleisti vagonai su šilumvežiu. O gal leis 630M?

                                    Comment


                                      Kol kas sistemoje įvestos tos pačios Pesos tam savaitgaliui. Teoriškai atvykimas iš Sovietsko į Klaipėdą 17:30 val., o ekspresas į Vilnių - 17:55 val., tai gal ir tas pats traukinys sekmadienį važiuos.

                                      O iš komentarų šilutiškiai labai džiaugiasi traukiniu, bent porą dienų į metus bus galimybė keliauti kitaip.

                                      Comment


                                        Kaip tik šiuo metu važiuoju bandomuoju Sovetskas-Klaipėda. Iš viso važiuoja apie 25 suaugusieji 2 klasėje ir maždaug iki 10 žm. 1 klasėje.
                                        Šilutėje reisas gavo nemažai populiarumo vietos fb grupėje, kur postas su keletu Pesos nuotraukų sulaukė arti 400 like ir 300 komentarų, o tai Šilutės mastu daug. Ypač susidomėjusios jaunos šeimos su vaikais. Stotyje įlipo arti 30 žmonių. Būtų kur kas daugiau, bet koją pakišo nepatogus grafikas ir oras.

                                        Comment


                                          Parašė dtb Rodyti pranešimą
                                          Kaip tik šiuo metu važiuoju bandomuoju Sovetskas-Klaipėda. Iš viso važiuoja apie 25 suaugusieji 2 klasėje ir maždaug iki 10 žm. 1 klasėje.
                                          Šilutėje reisas gavo nemažai populiarumo vietos fb grupėje, kur postas su keletu Pesos nuotraukų sulaukė arti 400 like ir 300 komentarų, o tai Šilutės mastu daug. Ypač susidomėjusios jaunos šeimos su vaikais. Stotyje įlipo arti 30 žmonių. Būtų kur kas daugiau, bet koją pakišo nepatogus grafikas ir oras.
                                          Man irgi teko važiuoti, bet nepagalvojau, kad iš mūsų forumo važiuos. Dabar žadu nuotraukas įkelti iš šio traukinio.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X