Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    96/97 dar buvo naktinis Kaliningradas - Šiauliai - Ryga. Važiuodavo iš Kaliningrado penktadieniais, iš Rygos šeštadieniais. Lietuvą pravažiuodavo į Rygą šeštadienio naktį, į Kaliningradą - sekmadienio naktį.

    Comment


      Vyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Vyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
        Reikia tikėtis, kad taip ir bus. Bet buvo juk atveju, kai suremontuodavo kokį nors stoties pastatą, bet keleivinių traukinių ta stotis nebesulaudavo.. Obeliai, berods, pirmas pavyzdys atėjęs atmintin.

        Comment


          Na dar Joniškis 2008 m.

          Comment


            Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
            Vyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
            Įdomi informacija.
            Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.

            Comment


              Rekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar tada, kai buvo atnaujintas dyzeliukų važiavimas. keleivinį panaikino, o rekonstrukcija vyksta pagal tą projektą. Rimkų stotyje jau yra nauji peronai.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Rekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar tada, kai buvo atnaujintas dyzeliukų važiavimas. keleivinį panaikino, o rekonstrukcija vyksta pagal tą projektą. Rimkų stotyje jau yra nauji peronai.
                Na tada įdomiai išeina. Rekonstruoja galima sakyti be reikalo ir apgaudinėjama yra ES. Nes keleivinių peronu rekonstravimo tikslas manau yra pagerinti sąlygas keleiviams vykstantiems keleiviniais traukiniais.. O tokių kaip suprantu nebe nusimato, tai ar tokia rekonstrukcija nėra pinigų švaistymas?

                Comment


                  Peronas yra iš dalies ir pėsčiųjų takas, tai nevisai be reikalo.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Parašė edvva Rodyti pranešimą
                    Įdomi informacija.
                    Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.
                    Sulaukiau atsakymo į savo el. laišką. Įdomi LG pozicija. Atsakymas čia:

                    Comment


                      Didžiausią akmenį reiktų mesti į susisiekimo ministeriją, kad visos šalies mastu nesutvarko bent jau dubliavimosi problemos, bet tai nebuvo šio reiso pagrindinė problema.
                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                      Comment


                        Nekaltinciau savivaldybes, visu pirma patys LG turi rupintis linijos patrauklumu

                        Comment


                          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                          Didžiausią akmenį reiktų mesti į susisiekimo ministeriją, kad visos šalies mastu nesutvarko bent jau dubliavimosi problemos, bet tai nebuvo šio reiso pagrindinė problema.
                          Tai tęsis tol kol ši problema (maršrutų dubliavimas) nebus išspręsra valstybiniu mastu.
                          Gaila, kad neparašyta kiek dotacijų konkrečiam mašrutui išlaikyti skiria savivaldybės.

                          Comment


                            Parašė edvva Rodyti pranešimą
                            Sulaukiau atsakymo į savo el. laišką. Įdomi LG pozicija. Atsakymas čia:
                            Atvaizdas
                            Įdomu, ką LG įtraukia į maršruto eksploatavimo sąnaudas?

                            Comment


                              Parašė nagi Rodyti pranešimą
                              Įdomu, ką LG įtraukia į maršruto eksploatavimo sąnaudas?
                              Kuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
                              Jei ką pamiršau pridėkite.

                              Comment


                                Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                Kuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
                                Jei ką pamiršau pridėkite.
                                Pačio riedmens eksploatacija (atskaitymai remontui).

                                Comment


                                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                  Kuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
                                  Jei ką pamiršau pridėkite.
                                  O peronų, stočių pastatų rekonstrukcija įtraukiama į keleivių vežimo sąnaudas?

                                  Comment


                                    Geležinkelio stotis APK metais:


                                    ebay.de
                                    Paskutinis taisė Eimantas; 2013.07.09, 22:08.
                                    robertas

                                    Comment


                                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                      Kuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
                                      Jei ką pamiršau pridėkite.
                                      Pagal ką nustatomas infrastruktūros mokestis? Aš manau, kad ties šia vieta gali būti išpučiami keleivių vežimo nuostoliai. Keleivinis traukinys ne taip smarkiai gadina kelią. Ir jeigu tuo metu, kai ruožas būtų ir taip nepanaudojamas pravažiuoja keleivinis traukinys ir susimoka už infrastruktūrą, tai tiesiog didina ruožo pelningumą ar mažina nuostolingumą. O statistikoj jis gaunasi labai nuostolingas, nes išlaiko infrastruktūrą. Tačiau bendroj sumoj, kai nustos keleivinis traukinys važiuot tam tikru ruožu, tuomet išnyks keleivių vežimo nuostoliai, tačiau labai sumažės ir ruožo pajamos už infrastruktūrą. Manau dar galėtų būti vedama tokia statistika: keleivinio traukinio maršruto balansas neįvertinus infrastruktūros mokesčio. Ir keleivių salių nuoma. Jeigu ne nuomos, tai iš dalies sumažės tos salės išlaikymo kaina, nes mažiau reiks prižiūrėt, bet atlaisvinta ta salė kažkokių kitų pajamų neduos. Norėčiau, kad pataisytų mane kažkas geriau nusimanantis, nes čia rėmiausi tik savo nuomone, pastebėjimais.

                                      Comment


                                        Linkėjimai iš Stoniškių. Geležinkelio stotis. 1899 m.

                                        ebay.de

                                        Comment


                                          Šiek tiek papildau šių metų nuotraukomis

                                          AR2-02 Pagėgių stotyje



                                          Kaip žinia, kad pasiekti sieną, reikia pravažiuoti keletą tiltų, kurie skirti apsisaugoti nuo polaidžių ir potvynių. Vaizdas iš kabinos, nepykite už kokybę



                                          Sekantis



                                          Ir tiltas link sienos



                                          ir siena



                                          Kitos foto - jau kitoje temoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X