96/97 dar buvo naktinis Kaliningradas - Šiauliai - Ryga. Važiuodavo iš Kaliningrado penktadieniais, iš Rygos šeštadieniais. Lietuvą pravažiuodavo į Rygą šeštadienio naktį, į Kaliningradą - sekmadienio naktį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Tilžė-Pagėgiai-Klaipėda
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąVyksta Šilutės keleivių laukiamosios salės rekonstrukcija. Gal dyzeliuką paleis kai baigs ruožo rekonstrukcijos darbus.
Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąRekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar tada, kai buvo atnaujintas dyzeliukų važiavimas. keleivinį panaikino, o rekonstrukcija vyksta pagal tą projektą. Rimkų stotyje jau yra nauji peronai.
Comment
-
Parašė edvva Rodyti pranešimąĮdomi informacija.
Aš savo ruožtu buvau parašęs el. laišką į LG apie keleivinio planus, tačiau atsakymo nesulaukiau. Tad situacija dviprasmiška ir neaiški, o neaiški todėl, kad prie šios info prisideda ir tai, kad gegužės 21 d., vietiniame Šilutės laikraštyje "Šilutės naujienos" buvo išspausdintas ES projektų viešinimo straipsnis apie rekonstruojamą traukinių ruožą tarp Klaipėdos ir Pagėgių. Straipsnyje minima ir apie Vilkyčių stoties keleivių perono rekonstrukciją. Taip pat rašoma, kad po rekonstrukcijos ruože, keleiviniai traukiniai galės važiuoti iki 120 km/h greičiu. Tačiau iš straipsnio neina suprasti ar kursuos keleiviniai traukiniai į Šilutę. To ir paklausiau laiške, bet atsakymo negavau, tad mėginsiu skambinti.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąDidžiausią akmenį reiktų mesti į susisiekimo ministeriją, kad visos šalies mastu nesutvarko bent jau dubliavimosi problemos, bet tai nebuvo šio reiso pagrindinė problema.
Gaila, kad neparašyta kiek dotacijų konkrečiam mašrutui išlaikyti skiria savivaldybės.
Comment
-
Parašė edvva Rodyti pranešimąSulaukiau atsakymo į savo el. laišką. Įdomi LG pozicija. Atsakymas čia:
Atvaizdas
Comment
-
Parašė nagi Rodyti pranešimąĮdomu, ką LG įtraukia į maršruto eksploatavimo sąnaudas?
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKuras, atlyginimai, infrastruktūros mokestis (bėgiai ir keleivinių salių nuoma) kitiems LG padaliniams.
Jei ką pamiršau pridėkite.
Comment
Comment