geras...
zmogau, jei matai elektrini traukini vaziuojant i Klaipeda, tai zinok - jam sakes. jis vaziuoja jau nebesava eiga, o jo galine stotele - metalo lauzas.
O, kaip tik šiandien vieną išgirdau:
Syki, vienas mašinistas, tada dar būdamas padejėju buvo paprašytas mašinisto pakeisti alyvą. Kelis kartus paklaustas, ar žino, kaip tai daryti, atsakė žinąs. Iš tiesų, schemose jis tai matęs.
Visgi, kad būt tikram, kelis kartus paklausė mašinisto, ar tas kranelis alyvai skirtas. Atidarė. Po kurio laiko, dar patikslino. Tas. Po kurio laiko jau mašinistas klausė, ar vis dar laša. Padejėjas sakė: laša laša. Sutrumpinus istorija: nupilta 1.5 t.
Kuro.
geras...
zmogau, jei matai elektrini traukini vaziuojant i Klaipeda, tai zinok - jam sakes. jis vaziuoja jau nebesava eiga, o jo galine stotele - metalo lauzas.
Būna visko. Be to, iš dalies, tas asmuo teisus. Traukinys taigi diesel-electric.
Beje, kartą man kaimynas 10 minučių įrodinėjo, kad Vilniuje tramvajumi važiavęs. Truputi žodį jaunuolis supainiojo.
2006-2007 metais LG buvo didelis padejeju trukumas,
buvo priimami visokio plauko talentai, kurie pradzioje dubleriais vaziavo.
silumveziuose kabinoje yra rankinis stabdis (rasit nuotraukose),
tai va traukiniui pajudejus, pries kreive dubleriui buvo liepta
pasukti silumvezi sukant ta stabdi - na dubleris ir suko, o traukinys sekmingai vaziavo
per kreive
vyrai daug smagaus juoko turejo
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
as ta ir turejau omeny,bet nebuvau tikras ar toks variklis jame sumontuotas kaip ir 2TE116... Rygoj teko aplandziot viena 2TE116, tai variklis tikrai "monstras", paleidimo metu atrodo kad zemes drebejimas ir tornado vienu metu
pirmam kartui ir 2M62 uzteko. is Klaipedos i Radviliski vykau galinej kabinoj. kelionej kelis kartus uzgeso galine sekcija. pries Radviliski padejejas atejo ir paprase rankena kazkokia palaikyti, kol stoti pravaziuosim, nenorejo pasirodyt, kad silumvezis netvarkingas. sake vilnieciai perdave neperspeje,tai knisos iki Klaipedos, knisos ir Radviliskin gryzdami. na ka, nuejau as tos rankenos laikyt, o padejejas nuskubejo "peremycku" statyt. kai uzsivede motoras ir pagavo apsukas, garbes zodis, vos susilaikiau nemetes velniop tos rankenos ir nesokes lauk is silumvezio (greitis tesieke apie 30-40km/h). tai paskui per visa Radviliski ir pravaziavom taip: as prie motoro, padejejas prie elektros
nesupratau, per kur, bet purskaliojo tepalas, nes drabuziai nuo motoro puses smulkiais alyvos laseliais nuseti buvo. paleido mane pirmam parke, pasivaiksciojau grizdamas iki stoties, sirdele nuraminau, kojos drebet nustojo
kompiuteristu zargone tai butu "džamperis" - ne drabuzis, o metalinis daiktas (gali buti laidas, atsuktuvas, moneta, savarzele - priklauso nuo situacijos ir aplinkybiu) sujungiantis 2 ar daugiau kontaktu. jis statomas norint ijungti, apeiti ar isjungti kokia nors elektros grandine.
P.S. savarzeliu silumvezyje nestato - akimirksniu isgaruotu.
P.P.S. pavyzdys: sventine lempuciu girlianda. perdege viena lempute. kad sviestu vel, reikia apeiti ta sudegusia lempute - gali prisukt laideli ant abieju lemputes kontaktu - tai ir bus "peremyčka".
del to, kad pirma karta gyvenime variklio skyriuj pabuvojau uzvedant varikli. veliau ne syki teko pabut, tai jau ne tas ispudis...
Gal nori dar nauju pojuciu pajaust? D1 atsitok prie elektros kameros ir lauk kol sudirbs kompresoriaus oro reguliatorius... afigieni pojuciai kai kazka darai elektros kameroj,zinia kad sudirbs tas voztuvas ir sudirba visada netiketai kazkaip pora sekundziu net persigasti to garso ...... per pusantru metu vis priprast negaliu...
kompiuteristu zargone tai butu "džamperis" - ne drabuzis, o metalinis daiktas (gali buti laidas, atsuktuvas, moneta, savarzele - priklauso nuo situacijos ir aplinkybiu) sujungiantis 2 ar daugiau kontaktu. jis statomas norint ijungti, apeiti ar isjungti kokia nors elektros grandine.
P.S. savarzeliu silumvezyje nestato - akimirksniu isgaruotu.
P.P.S. pavyzdys: sventine lempuciu girlianda. perdege viena lempute. kad sviestu vel, reikia apeiti ta sudegusia lempute - gali prisukt laideli ant abieju lemputes kontaktu - tai ir bus "peremyčka".
Ziurek kai stasisi ''peremycka'',kad krokodilai rankos nenukastu....
Klaipėdoje - tariamas teroristų išpuolis ir paslėpti srogmenys
Apie pratybas "Klaipėdos konteinerių terminalo" teritorijoje, kurioje dalyvavo ir LG filialo "Klaipėdos geležinkelių infrastruktūra" pagalbinis traukinys:
Panašių nutikimų būta netgi Vilniaus-Kauno geležinkelyje. Šeštadienį (spalio 6 d.) į Kauną iš Vilniaus atvykti 6:37h turėjęs elektrinis traukinys atvyko daugiau kaip valanda vėliau, atgal į Vilnių išvažiuoti pavėlavo be trupučio valandą. Ne ką mažiau vėlavo kitas traukinys - dviaukštis. Kaune jis sustoja 7:35h., bet šeštadienį 8:20h. Jo dar nebuvo...
Kitų traukinių nemačiau. Spėjau sužinoti, kad medžiai ant bėgių buvo nuvirtę kažkur ties Kaišiadorimis... Iš Kazlų Rūdos 6:46 ir iš Kybartų 8:20 traukiniai atvyko laiku. 7:50h išvažiuoti į Kybartus taip pat nepavėlavo, bet išvažiavo ne trivagonis DR1A, o automotrisa PESA. Pasirodo, kelyje iš Vilniaus "įstrigo" ir į Kauną varomas DR1A (kuris tikriausiai būtų važavęs 7:50h į Kybartus)..
Iš temos apie siauruką Panevėžys-Anykščiai-Rubikiai...
Panašių nutikimų būta netgi Vilniaus-Kauno geležinkelyje. Šeštadienį (spalio 6 d.) į Kauną iš Vilniaus atvykti 6:37h turėjęs elektrinis traukinys atvyko daugiau kaip valanda vėliau, atgal į Vilnių išvažiuoti pavėlavo be trupučio valandą. Ne ką mažiau vėlavo kitas traukinys - dviaukštis. Kaune jis sustoja 7:35h., bet šeštadienį 8:20h. Jo dar nebuvo...
Kitų traukinių nemačiau. Spėjau sužinoti, kad medžiai ant bėgių buvo nuvirtę kažkur ties Kaišiadorimis... Iš Kazlų Rūdos 6:46 ir iš Kybartų 8:20 traukiniai atvyko laiku. 7:50h išvažiuoti į Kybartus taip pat nepavėlavo, bet išvažiavo ne trivagonis DR1A, o automotrisa PESA. Pasirodo, kelyje iš Vilniaus "įstrigo" ir į Kauną varomas DR1A (kuris tikriausiai būtų važavęs 7:50h į Kybartus)..
Be to, galiu pridėti, kad spalio 5d. G18 tik pravažiavęs Baisogalos stotį sustojo,nes buvo nuvirtęs medis ant bėgių, tai 40 min. stovėjome vienoje vietoje, kol atlaisvino kelia, tačiau po keliu šimtų metrų vėl sustojom. Taigi, nuo Baisogalos iki pat Kėdainių traukinys pajudėdavo ir vėl stodavo. Aišku keleiviams tai kėlė daug problemų, o ypač vienai porai, kuriai reikėjo spėti į lėktuvą 14 val. tai jie išsikvietė taksą ir važiavo iki pat Vilniaus oro uosto, tačiau jie nespėjo į lėktuvą. Kelionė iš Šiaulių į Vilnių trunka 2val. ir 39 min., bet šį kartą ji truko 5val. ir 25 min.
Neradau temos, kuriai tiktų.
Ponia Rožytė nuolatinė LG keleivė ruože Vilnius - Kaugonys, o kartais ir Kaunas - Kaugonys. Tąkart važiavo iš Kauno. Beje, važiuoja ji už dyką. Tiksliau beveik už dyką.
Comment