Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
Buvusių tvarkaraščių temoje http://www.miestai.net/forumas/showt...?t=8214&page=9
patalpinau keleibvinio traukinio maskva-Vitebskas-Daugpilis-Klaipėda-Kaliningradas 1976-1977m. tvarkaraštį. Įdomi situacija man susidarė Eglainės stotyje (kiek žinau, tai pirma stotis įvažiavus nuo Rokiškio į latviją).
1 val. 50 min. (naktį) iš Eglainės išvykdavo traukinys į Maskvą, o 2 val. 07 min. atvykdavo traukinys iš Maskvos. Vadinasi,~1:58-1:59 h. lenkdavosi keleiviniai traukiniai Maskva-Kaliningradas ir Kaliningradas-Maskva. Kur lenkdavosi? Aišku, kad tuoj už Eglainės link Daugpilio, o kur tiksliau - nežinau (tarp Panavėžio ir Daugpilio traukiniu važiuoti neteko, nors vis planuodavau kelionę traukiniais aplink Lietuvą). Todėl būtų įdomu sužinoti, ar ten ~5-7 km nuo Eglainės link Daugpilio yra (buvo) kita stotis (bent pralanka su anktaisiais bėgiais), tarpstotyje už Eglainės yra (ar buvo) dveji bėgiai?Paskutinis taisė Vitas; 2012.08.20, 16:49.
Comment
-
Panemunėlio geležinkelio stotis
Foto 2012.04
Panemunėlio stotis statyta pagal tą patį tipinį projektą, kaip ir Skapiškio stotis.
Tik jos likimas dabar kur kas liūdnesnis
Buvusi stotis nuo gyvenvietės pusės
Paminklinė lenta "1873 m. per Panemunėlį nutiestas geležinkelis"
Kada stotis uždaryta ir išardyti kiti bėgiai, jokioje lentoje neparašyta
Comment
-
Panemunėlio geležinkelio stotis
Stotis nuo geležinkelio pusės
Teliko vienintėliai bėgiai.
Vaizdas į Rokiškio pusę
Vaizdas į Kupiškio pusę.
Kadangi traukiniai čia beveik nevažinėja, vietinis jaunimas ant bėgių šildosi prieš saulutę
Dabar Panemunėlis jau nebe stotis, o pusstotė ar stotelė.
Retorinis klausimas. Kaip tuomet teisingai vadintųsi Panemunėlio geležinkelio stoties gyvenvietė?Paskutinis taisė Romas; 2012.08.19, 22:56.
Comment
-
Linkaičiai - Panevėžys.
Stovint toje vietoje, kur atitolsta keliai į Kaišiadoris ir į Daugpilį. Linkaičių link.
Ten pat, į priešingą pusę, Šeduvos link.
Ties pervaža Linkaičių miške. Šeduvos link.
Linkaičių link.
Vokiečiai Pirmojo pasaulinio karo metais įrengė Puipių stotį Puipių kaime. Caro laikais galbūt tik pusstotė buvo. Nei caro laikų žemėlapiuose, nei tvarkaraščiuose tokios stoties ar stotelės kol kas neaptikau.
Maždaug čia būta Puipių stoties. Vaizdas Šeduvos link.
Kiek paėjus, maždaug ten, kur buvo rytinis stoties galas. Vaizdas Linkaičių link.
Tiltas per Vakoniškį prie Šeduvos pervažos.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.19, 10:42.
Comment
-
Šeduva.
Vakarinėje kelyno dalyje. Vaizdas stoties pastatų link.
Ten pat, vaizdas atgal, Linkaičių link.
Sandėlis.
Stoties pastatas. Reikia paminėti, kad tiesiant liniją Radviliškis - Kalkūnai, visi stočių ir kiti pastatai buvo mediniai. Tik kiek vėliau dalis gyvenamųjų namų ir kitų pastatų buvo pastatyti iš plytų. Todėl senųjų medinių pastatų išliko nedaug. Dalis išlikusių, aišku, gali būti ir vėlesnio laikotarpio, ne geležinkelio tiesimo metu statytų.
Nuo perono Linkaičių link.
Sandėlis ir rampa.
Ties sandėliu Panevėžio link. Privažiuojamieji keliai į elevatorius yra iš abiejų geležinkelio pusių.
Gyvenamieji namai prie stoties.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.18, 21:40.
Comment
-
Ties Labos pervaža. Labos link.
Šeduvos link.
Tiltelis per Sakalupį Laboje.
Ties tilteliu Labos link.
Ten pat, pervažos link.
Labos stotelė.
Pastačius geležinkelį, Laba buvo pilnavertė stotis. Dabar iš tų laikų beveik nieko neliko.
Gyvenamasis namas prie stotelės.
Peronas Panevėžio link.
Geležinkelio sandėlis. Jei kažko nepainioju, Laboje buvo kažkoks mūrinis sandėliukas su pastatymo data - berods 1898 ar pan. Dabar jo jau nėra.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.19, 10:43.
Comment
-
Pralaida per Kurį.
Labučių stotelė. Ties kelio Nr. 3414 pervaža.
Ties pervaža Panevėžio link.
Pervaža ir namas prie jos.
Ties kelio Nr. 3422 pervaža, Panevėžio link. Tarpukaryje čia buvo Dapšionių stotelė.
Ties pervaža, Šeduvos link.
Tiltelis per Šakynę.
Tarybiniais metais pokaryje Dapšionių stotelė buvo perkelta maždaug 1,5 km Panevėžio link iš senosios vietos (prie pervažos). Maždaug čia; Panevėžio link.
Vėliau buvo pastatyta nauja Dapšionių stotis. Dar apie 300 metrų paslinkta nuo pokarinės stotelės Panevėžio link. Į visišką užkampį, tolyn nuo aplinkinių kaimų. Stotis kartais minima kaip Beinorava. Stotis buvo veikianti, bet jau prie Lietuvos ją uždarė.
Dabar pastate gyvena žmonės (pastate iš karto buvo suplanuoti du butai), o stoties dalis nenaudojama.
Stoties pastatas tipinis. Toks pats Gustonyse. Tęsinys bus.Paskutinis taisė Al1; 2013.07.19, 13:27.
Comment
-
Dar kiek paėjus.
Dar kiek paėjus. Vaizdas vakarų pusėn. Tam, kad vagonai būtų paduoti įmonėms, turi būti pakeista jų judėjimo kryptis. Tam ir naudojamas šie keliai. O tolumoje aklikelis.
Vaizdas į priešingą pusę, sandėlių link.
Kiek paėjus arčiau.
Grįžau atgal į stoties kelyną. Prie naujai pastatyto elevatoriaus veda yra nauja geležinkelio atšaka. Ji geriau matosi vienoje nuotraukoje aukščiau.
Dar kiek paėjus Gustonių stoties pastatų link. Žvilgsnis kairėn. Tolumoje matosi paaukšintas kelias. Prieš kelis metus toje pramoninėje zonoje buvo ir savas manevrinis TGM23 ar TGK2. Dabar jau gerai nebepamenu.
Comment
-
Gustonyse yra išlikę mediniai stoties pastatai.
Kuriame iš jų buvo stotis, o kuris buvo gyvenamasis namas? Šis?
Ar šis?
Sandėlis.
Galbūt labiau tikėtina, kad stoties pastatu buvo namas, kurio kairėje yra sandėlis?
Stoties kelynas rytų kryptimi (Panevėžio link.) Tolumoje matosi peronai ir ten yra naujas stoties pastatas.
Dabartinis stoties pastatas. Tipinis, toks pats buvusios Dapšionių stoties. LG buvo paskelbtas konkursas pastato rekonstrukcijai. Taip kad greitai jis gali pasikeisti.
Nuo perono Panevėžio link.
Paskutinis taisė Al1; 2013.07.19, 13:50.
Comment
Comment