Parašė Mazgelis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Pasakysiu dar didesnę naujieną. Dabartinė stotis buvo pastatyta pokaryje naujoje vietoje, keliais šimtais metrų paslenkant link Latvijos. Senoji stotis buvo tiesiai Stoties g. gale (žr. www.maps.lt). Gatvės pavadinimas tai išliko... Beje, žiūrint į ortofotonuotrauką, matyti, kad kai kurie pastatai išlikę. Deja, stoties pastatas neišliko.
Toje (senoje) vietoje stotis pavaizduota ir 1950 m. topografiniame žemėlapyje.
Vadinasi ir pokaryje vandens bokštus statė galbūt pagal senus projektus...
Comment
-
Ne, dabartinis bokštas yra prie dabartinės stoties. Juk matosi pagal šešėlį, krentantį šiaurės vakarų kryptimi. Taigi, bokštas pastatytas kartu su nauja stotimi. T.y. tarybiniais metais.
O senoji stotis gi aiškiai matosi, kad buvo Stoties g. Išlikę daug pastatų, kurie sutampa su tarpukario schema. O joje bokštas iš viso kitoje geležinkelio pusėje.
Stotis perkelta tikriausiai tam, kad pailginti kelyną ir išvengti ilginimo kreivėje. Be to kairiau senosios stoties yra upelis ir pralaida. Iškart už ortofotonuotraukos ribų. www.maps.lt galima pasižiūrėti.
Obelių stotis apie 1938 m. Stotis medinė, kaip ir visos statytos tiesiant šį geležinkelį.
Pagal ortofotonuotrauką atrodo, kad netgi pamatai gerai išlikę... O tas pastatas nuotraukos kairėje už stoties ir dabar yra.Paskutinis taisė Al1; 2011.08.04, 15:44.
Comment
-
Čia aš klausiu tam atvejui, jei iki Panevėžio eitų europinė vėžė. Tiesioginis susisiekimas su Maskva ir Sankt Peterburgu atvertų labai daug galimybių pasipelnyti iš prekių transporto tarp rytų ir vakarų Panevėžys galėtų atsigauti vien iš transporto logistikos!You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
Comment