Kada Panemunėlyje susprigdino? Gal per karą? Dabar tikrai nėra reikalo sprogdinti, nebent būklė visiškai avarinė. Visgi paprasčiau nugriauti nei sprogdinti.
Kam išvis ardyti Obelių stotį? Sunku patikėti, kad keleiviniai traukiniai į Daugpilį NIEKADA nebevažiuos. O pats stoties pastatas, jeigu LG nebereikalingas, gali būti panaudotas pagal kitą paskirtį, nes kaip suprantu iš nuotraukų, dabar nenaudojamas. Dauguma nebenaudojamų stočių paverstos gyvenamaisiais daugiabučiais. Jeigu Obeliuose nėra gyvenamojo ploto trūkumo, galima čia įrengti sandėlį (labai patogu, nes prie pat geležinkelis) arba kokių menininkų dirbtuves.
Panevėžys. 5-asis pagal dydį Lietuvos miestas. 111 tūkst. gyventojų. Šiomis dienomis iš šio miesto plačiuoju geležinkeliu galima pasiekti Šiaulius, Rokiškį. Du maršrutai Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai per parą. Stotyje taip pat dar yra siaurojo geležinkelio transportas. Tačiau stotyje ramu. Mažai geležinkelio veiksmo čionais.
Karsakiškis ir Bygailiai. Fotografijų nėra. Tačiau nelabai ką ten ir fotografuoti - peronas ir ženklas. Panašiai kaip pora vėliau minimų stotelių.
Subačius. Geležinkelio stotis. Kažkadaise buvo dyzelinių traukinių kapinės.
Radžiūnai. Geležinkelio stotelė, buvusi stotis. Dabar telikę tik peronas ir ženklas su suoleliu...
Kupiškis. Geležinkelio stotis. Stotis yra miestelio pakraštyje.
Skapiškis. Geležinkelio stotis.
Panemunėlis. Buvusi stotis, dabar jau tik stotelė. Likęs stoties pastatas, sandėlis parduotas, buvo vandens bokštas, tačiau jį susprogdino. Pati stotelė yra Panemunėlio geležinkelio stoties gyvenvietėje.
Tindžiuliai. Stotelė yra Panemunėlio gyvenvietėje.
Rokiškis. Paskutinė stotis Radviliškio-Daugpilio linijoje Lietuvos teritorijoje. Paskutinė keleivinių traukinių stotis jau nuo 2001 metų.
O ir tokie autobusai beatvažiuoja į ją
Visos aukščiau minėtos fotografijos darytos 2010-10-08
Kada Panemunėlyje susprigdino? Gal per karą? Dabar tikrai nėra reikalo sprogdinti, nebent būklė visiškai avarinė. Visgi paprasčiau nugriauti nei sprogdinti.
Na man šitaip pasakojo buvęs šios stoties viršininkas. Gal kiek perdėjo
Subačiaus stotis statyta tarybiniais laikais ir yra tipinė. Tokia pati yra Turmante, Dūkšte. Obeliuose. Kupiškio, Skapiškio, Panemunėlio, taip pat daug stočių tarp Kretingos ir Kužių yra tarpukario statybos ir taip pat statytos pagal tipinio projekto kelis variantus.
Tai matyt turėjo omenyje karo metą.
Griauti kol kas niekas nesiruošia. Gal paskelbs, kad nuomoja ar parduoda. Be to pastato būklė tokia, kad griauti dar nėra reikalo. Kai pastato būklė taps pavojinga žmonėms, tada ir nugriaus.
Laimingas žmogus esi, jog gali į kaimą atvažiuoti traukiniu Aš deja jau nebegaliu - nuimti ne tik visi reisai Šeštokai - Alytus, bet ir vakarinis Kaunas - Šeštokai, kuriuo keliaudavau ir dar 20km mindavau dviračiu...
Įdomu pasidarė, koks gi vis dėl to tas srautas traukinių per Panevėžį link Daugpilio, kadangi dirbantis esu, nėra kada pasidomėti. Apie 3-4h ryte, kai jau būnu darbe, dažnai girdžiu kaip pravažiuoja netrumpas ešelonas, bet dieną, jei aišku būnu Panevėžį, tai traukinių eismas atrodo visiškai menkas. Gal kas galit pakomentuot kurie žino kaip viskas vyksta? Ar bent vienas krovininis sąstatas pasiekia Daugpilį? Šiaip ir pats pasidomėčiau, bet va su laiku prastai ir manau gel. stotyje nuėjus pas budintį, tai turbūt durneliu palaikys ir pasiūlys eit ant trijų raidžių
Įdomu pasidarė, koks gi vis dėl to tas srautas traukinių per Panevėžį link Daugpilio, kadangi dirbantis esu, nėra kada pasidomėti. Apie 3-4h ryte, kai jau būnu darbe, dažnai girdžiu kaip pravažiuoja netrumpas ešelonas, bet dieną, jei aišku būnu Panevėžį, tai traukinių eismas atrodo visiškai menkas. Gal kas galit pakomentuot kurie žino kaip viskas vyksta? Ar bent vienas krovininis sąstatas pasiekia Daugpilį? Šiaip ir pats pasidomėčiau, bet va su laiku prastai ir manau gel. stotyje nuėjus pas budintį, tai turbūt durneliu palaikys ir pasiūlys eit ant trijų raidžių
Šiaip stoties viršininkas Panevėžyje gan malonus žmogus. Kažkada nuėjau paklausinėti į kur veža dyzelinius traukinius pjaustyti, tai užsišnekėjom.
Retai lankausi Panevėžyje, tačiau jau porą kartų prieš rytinį dyzeliuką iš Šiaulių pravažiuoja prekinis sąstatas Radviliškio pusėn. Vakare apie 17 val būna sąstatas nuo Radviliškio ir rinktinis iš Rokiškio. Tiek ten to judėjimo, manau kad 6 prekiniai per dieną yra daugiausia, ką galima pamatyti.
Jau porą kartų prieš rytinį dyzeliuką iš Šiaulių pravažiuoja prekinis sąstatas Radviliškio pusėn. Vakare apie 17 val būna sąstatas nuo Radviliškio ir rinktinis iš Rokiškio. Tiek ten to judėjimo, manau kad 6 prekiniai per dieną yra daugiausia, ką galima pamatyti.
Pirma mano legali darbovietė, dar studijų metais, buvo Panevėžyje, prie pat geležinkelio stoties. Tai buvo 1999m.-2001m. Dirbti tekdavo ir dieną, ir naktį, todėl nebuvo sudėtinga mintinai išmokti keleivinių traukinių grafikus. Tačiau tuo metu atkreipiau dėmesį (dabar man tai toli gražu nebekelia nuostabos), kad naktimis labai suintensyvėja prekinių traukinių eismas, ypač cisternų sąstatų. Netrukus išsiaiškinau, kad Subačiuje buvo (o gal ir tebėra) kuro bazė, tai matyt traukiniai važiuodavo iš Mažeikių į Subačių ir atgal.
Subačiuje kuro bazė dar tebėra. Ji didžiausia Lietuvoje. Joje saugoma apie 70% Lietuvos kuro atsargų. Tarybiniais metais tai buvo labai slaptas objektas. Net kaimas, kuriame pastatyta bazė, buvo išbrauktas iš žemėlapių. Dabar iš tos bazės kurą vežasi aplinkinių rajonų degalinės. Joms taip daug labiau apsimoka, nei gabentis iš Mažeikių. Realiai važiuojant dieną pro Subačių matosi antras bėgių kelias į bazę. Jis nusuka į miškelį. Bet kiek būnu Subačiuje, tai gal tik porą karų esu matęs cisternas stotyje. Visus kitus kartus cisternos turbūt buvo vežamos į Daugpilį. Maždaug iki 1995 cisternomis galėjo būti vežamos dujos į Kupiškio dujų pilstymo stotį.
Šį rytą, po mano paskutiniosios žinutės važiavau į darbą ir buvo pervaža uždaryta Smėlynės g. tai pralėkė "emka", neįžiūrėjau numerio, link Daugpilio su automobilių vagonais, gaila ir tų nesuskaičiavau, tamsu buvo ir greit skuodė jis Bet netrumpas sąstatas buvo Čia turbūt rusam, o gal kazachams gabeno mašinėles
Per para yra numatyti trys ar keturi traukiniai i Daugpili, bet dazniausiai
vaziuoja po du -diena ir nakti, retokai bet buna ir keturi.
Tik va is Daugpilio dazniausiai nera ka vezti - suskystintos dujos i Sovietska
arba mineralai i silainius buna kas tris keturis reisus , o siaip rezervu namo .
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Tai viskas aišku, dar ne taip baisiai numiręs šis ruožas nuo Radviliškio link Rokiškio. Dar vienas klausimėlis: Panevėžio GS turi tik vieną "emką" ar dar kokį TEM ar ČME?
Comment