Liūdna
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
Kam išvis ardyti Obelių stotį? Sunku patikėti, kad keleiviniai traukiniai į Daugpilį NIEKADA nebevažiuos. O pats stoties pastatas, jeigu LG nebereikalingas, gali būti panaudotas pagal kitą paskirtį, nes kaip suprantu iš nuotraukų, dabar nenaudojamas. Dauguma nebenaudojamų stočių paverstos gyvenamaisiais daugiabučiais. Jeigu Obeliuose nėra gyvenamojo ploto trūkumo, galima čia įrengti sandėlį (labai patogu, nes prie pat geležinkelis) arba kokių menininkų dirbtuves.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Kelionė Panevėžys-Rokiškis
Panevėžys. 5-asis pagal dydį Lietuvos miestas. 111 tūkst. gyventojų. Šiomis dienomis iš šio miesto plačiuoju geležinkeliu galima pasiekti Šiaulius, Rokiškį. Du maršrutai Šiauliai-Rokiškis-Šiauliai per parą. Stotyje taip pat dar yra siaurojo geležinkelio transportas. Tačiau stotyje ramu. Mažai geležinkelio veiksmo čionais.
Karsakiškis ir Bygailiai. Fotografijų nėra. Tačiau nelabai ką ten ir fotografuoti - peronas ir ženklas. Panašiai kaip pora vėliau minimų stotelių.
Subačius. Geležinkelio stotis. Kažkadaise buvo dyzelinių traukinių kapinės.
Radžiūnai. Geležinkelio stotelė, buvusi stotis. Dabar telikę tik peronas ir ženklas su suoleliu...
Kupiškis. Geležinkelio stotis. Stotis yra miestelio pakraštyje.
Skapiškis. Geležinkelio stotis.
Panemunėlis. Buvusi stotis, dabar jau tik stotelė. Likęs stoties pastatas, sandėlis parduotas, buvo vandens bokštas, tačiau jį susprogdino. Pati stotelė yra Panemunėlio geležinkelio stoties gyvenvietėje.
Tindžiuliai. Stotelė yra Panemunėlio gyvenvietėje.
Rokiškis. Paskutinė stotis Radviliškio-Daugpilio linijoje Lietuvos teritorijoje. Paskutinė keleivinių traukinių stotis jau nuo 2001 metų.
O ir tokie autobusai beatvažiuoja į ją
Visos aukščiau minėtos fotografijos darytos 2010-10-08Paskutinis taisė copper; 2010.10.09, 15:14.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKada Panemunėlyje susprigdino? Gal per karą? Dabar tikrai nėra reikalo sprogdinti, nebent būklė visiškai avarinė. Visgi paprasčiau nugriauti nei sprogdinti.
Comment
-
Parašė Brutalas Rodyti pranešimąRadžiūnai - mano kaimo stotelė
Comment
-
Įdomu pasidarė, koks gi vis dėl to tas srautas traukinių per Panevėžį link Daugpilio, kadangi dirbantis esu, nėra kada pasidomėti. Apie 3-4h ryte, kai jau būnu darbe, dažnai girdžiu kaip pravažiuoja netrumpas ešelonas, bet dieną, jei aišku būnu Panevėžį, tai traukinių eismas atrodo visiškai menkas. Gal kas galit pakomentuot kurie žino kaip viskas vyksta? Ar bent vienas krovininis sąstatas pasiekia Daugpilį? Šiaip ir pats pasidomėčiau, bet va su laiku prastai ir manau gel. stotyje nuėjus pas budintį, tai turbūt durneliu palaikys ir pasiūlys eit ant trijų raidžių
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąĮdomu pasidarė, koks gi vis dėl to tas srautas traukinių per Panevėžį link Daugpilio, kadangi dirbantis esu, nėra kada pasidomėti. Apie 3-4h ryte, kai jau būnu darbe, dažnai girdžiu kaip pravažiuoja netrumpas ešelonas, bet dieną, jei aišku būnu Panevėžį, tai traukinių eismas atrodo visiškai menkas. Gal kas galit pakomentuot kurie žino kaip viskas vyksta? Ar bent vienas krovininis sąstatas pasiekia Daugpilį? Šiaip ir pats pasidomėčiau, bet va su laiku prastai ir manau gel. stotyje nuėjus pas budintį, tai turbūt durneliu palaikys ir pasiūlys eit ant trijų raidžių
Retai lankausi Panevėžyje, tačiau jau porą kartų prieš rytinį dyzeliuką iš Šiaulių pravažiuoja prekinis sąstatas Radviliškio pusėn. Vakare apie 17 val būna sąstatas nuo Radviliškio ir rinktinis iš Rokiškio. Tiek ten to judėjimo, manau kad 6 prekiniai per dieną yra daugiausia, ką galima pamatyti.Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2010.11.22, 00:05.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJau porą kartų prieš rytinį dyzeliuką iš Šiaulių pravažiuoja prekinis sąstatas Radviliškio pusėn. Vakare apie 17 val būna sąstatas nuo Radviliškio ir rinktinis iš Rokiškio. Tiek ten to judėjimo, manau kad 6 prekiniai per dieną yra daugiausia, ką galima pamatyti.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Subačiuje kuro bazė dar tebėra. Ji didžiausia Lietuvoje. Joje saugoma apie 70% Lietuvos kuro atsargų. Tarybiniais metais tai buvo labai slaptas objektas. Net kaimas, kuriame pastatyta bazė, buvo išbrauktas iš žemėlapių. Dabar iš tos bazės kurą vežasi aplinkinių rajonų degalinės. Joms taip daug labiau apsimoka, nei gabentis iš Mažeikių. Realiai važiuojant dieną pro Subačių matosi antras bėgių kelias į bazę. Jis nusuka į miškelį. Bet kiek būnu Subačiuje, tai gal tik porą karų esu matęs cisternas stotyje. Visus kitus kartus cisternos turbūt buvo vežamos į Daugpilį. Maždaug iki 1995 cisternomis galėjo būti vežamos dujos į Kupiškio dujų pilstymo stotį.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąDėkui Wycka ir Vytautai, o Daugpilį pasiekia bent vienas sąstatas? Ar visas krovinių srautas į Daugpili rieda per Vilnių, Turmantą?
Comment
-
Šį rytą, po mano paskutiniosios žinutės važiavau į darbą ir buvo pervaža uždaryta Smėlynės g. tai pralėkė "emka", neįžiūrėjau numerio, link Daugpilio su automobilių vagonais, gaila ir tų nesuskaičiavau, tamsu buvo ir greit skuodė jis Bet netrumpas sąstatas buvo Čia turbūt rusam, o gal kazachams gabeno mašinėles
P.S tai buvo maždaug apie 04:10 ryto.
Comment
-
Per para yra numatyti trys ar keturi traukiniai i Daugpili, bet dazniausiai
vaziuoja po du -diena ir nakti, retokai bet buna ir keturi.
Tik va is Daugpilio dazniausiai nera ka vezti - suskystintos dujos i Sovietska
arba mineralai i silainius buna kas tris keturis reisus , o siaip rezervu namo .Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
Comment