Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kitoje vietoje kioska pastate?

    Comment


      Kad jau seniai toje pačioje vietoje stovi, tik dirba gal iki 16 val.

      Comment


        O as apie ta, kuris cia buvo:

        Comment


          Tai tą gal prieš 5 metus, ar panašiai (jau tiksliai ir neprisiminsiu), į tą vietą, kur aš pažymėjau, perkėlė.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Kada sudege? O gal per kara sugriove? Dabartine Panevezio stotis statyta apie 1975 - 80 m. Stilius isduoda. Gal klystu?
            Išsiaiškinau, jog senoji stotis buvo sovietų nugriauta. Buvo vadinamasis atsinaujinimo laikotarpis.

            Comment


              Augančiam miestui medinė XIX a. stotis nederėjo... Be to kartu vyko ir siaurojo geležinkelio pilnas perkėlimas į vieną pusę.

              Comment


                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                Išsiaiškinau, jog senoji stotis buvo sovietų nugriauta. Buvo vadinamasis atsinaujinimo laikotarpis.
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Augančiam miestui medinė XIX a. stotis nederėjo... Be to kartu vyko ir siaurojo geležinkelio pilnas perkėlimas į vieną pusę.
                Tai kurie čia bus metai? Ar tie 1975m., anksčiau ar vėliau?
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Senoji Panevėžio geležinkelio stotis CCCR laikais.



                  Nuotrauka.

                  Comment


                    Parašė Optimizuoti – vadinasi, sunaikinti?
                    http://www.panbalsas.lt/naujienos/mi...si_sunaikinti_



                    Raimonda MIKUČIONYTĖ

                    Geležinkelininkai, susitikę su savivaldybių, patenkančių į maršruto Šiauliai–Rokiškis zoną, vadovais aiškino, esą maršrutas nuostolingas. Rajono vicemerui Vytautui Rapolui Gritėnui negaila, jeigu maršrutą panaikintų.

                    Atsižvelgdama į ekonomines sąlygas ir būtinybę užtikrinti žmonėms patogų susisiekimą, bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ vadovybė kartu su šalies savivaldybėmis ieško būdų optimizuoti keleivių vežimą vietiniais maršrutais, ypač nuostolingais.

                    Susitiko su vadovais

                    Vienas būdų tai padaryti – juos panaikinti arba sumažinti reisų tais maršrutais, kuriais važinėja mažiausiai keleivių.
                    Į tokių nuostolingų maršrutų sąrašą patenka maršrutas Šiauliai–Rokiškis.
                    Vakar rajono ir miesto savivaldybėse apsilankė bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Rinkodaros skyriaus viršininkas Andrius Petrušis ir to paties skyriaus vadybininkas Martynas Tarvydas.
                    Abiejų savivaldybių vadovams paaiškinta, koks nuostolingas tarp Šiaulių ir Rokiškio kursuojantis traukinys.

                    Atsiklaus žmonių

                    Po susitikimo su geležinkelininkais rajono mero pavaduotojas Vytautas Rapolas Gritėnas „Panevėžio balsui“ prisipažino, kad kalbėta apie tris geležinkelio stoteles, pro kurias dukart per dieną maršrutu Šiauliai–Rokiškis pravažiuoja traukinys.
                    „Viena stotelė yra Gustonyse, kita – Karsakiškyje, o trečia – Bygailiuose. Geležinkelininkai teigė, kad rajono žmonės nesinaudoja traukiniu ir minėtose stotelėse įlipa vos vienas keleivis.“
                    Be to, V. R. Gritėnas iš geležinkelio atstovų sakė išgirdęs, jog per metus „Lietuvos geležinkeliai“, veždami keleivius, patiria nemenkų nuostolių. „Nors ir nepasakė tiksliai, kokia žala patiriama maršrute Šauliai–Rokiškis“, – patikslino vicemeras.
                    Pasiteiravus, kaip bus pasielgta su nuostolingu maršrutu, V. R. Gritėnas ramiai aiškino, jog geležinkelininkai dar neketina imtis drastiškų priemonių – naikinti maršrutą. Tačiau planuoja imtis veiksmų, kad sumažintų nuostolius. Pirmiausia bus atliktos žmonių apklausos, ar minėtas maršrutas reikalingas. Bus siūloma keisti traukinių važiavimo grafiką, sumažinti rajone stotelių.“

                    Bėdos nebūtų?

                    Beje, apklausai, ar reikalingas maršrutas Šiauliai–Rokiškis, būtinas anketas parengs geležinkelininkai, o rajono Savivaldybei teks vietoje atlikti gyventojų apklausą.
                    Į klausimą, ar, jo nuomone, minėtas maršrutas reikalingas ir ar išbandė jį pats, rajono mero pavaduotojas atsakė tiesiai šviesiai: „Man tai jis nereikalingas: bėdos nebūtų, jeigu ir visai nevažiuotų. Man tik gražu žiūrėti į važiuojantį traukinį, nes gyvenu netoli geležinkelio, kuriuo ir važiuoja traukiniai iš Šiaulių į Rokiškį.“
                    Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ darbuotojai tuo pačiu klausimu bendravo ir su miesto Savivaldybės administracijos direktore Kristina Vareikiene. Jos pakalbinti vakar nepavyko, tačiau ir susitikime su geležinkelininkais dalyvavusi Ryšių su visuomene skyriaus vedėja Irma Gritėnienė tepatvirtino, jog maršruto reikalingumas spręsis atlikus gyventojų apklausą.
                    „Lietuvos geležinkeliai“ parengs klausimus ir atsiųs mums. Juos skelbsime Savivaldybės interneto svetainėje ir taip išsiaiškinsime, reikalingas ar ne minėtas maršrutas“, – kalbėjo po susitikimo su geležinkelininkais I. Gritėnienė.

                    Vidurkis – vienas žmogus

                    Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ Rinkodaros skyriaus viršininkas A. Petrušis patvirtino, kad maršrutas Šiauliai–Rokiškis – nuostolingas, tačiau tuojau pat pridūrė, esą keleivių vežimas traukiniais nuostolingas visoje Europoje.
                    „Galima būtų išvardyti vos kelis maršrutus, kuriais riedantys ir keleivius vežantys traukiniai neneša nuostolių. Lietuvoje tokių maršrutų nėra, – aiškino A. Petrušis. – Bendrovė per metus patiria 160 milijonų litų nuostolių, veždama keleivius vietiniais traukiniais. Taip pat ir maršrutu Šiauliai–Rokiškis.“
                    A. Petrušis ramino: minėtus miestus jungiantis traukinio maršrutas naikinamas nebus.
                    „Vis dėlto bendrovė – socialinių paslaugų teikėja, tad imtis tokių drastiškų priemonių negalime, nors už suteiktas socialines paslaugas iš valstybės biudžeto gauname ne per daugiausia pinigų. Valstybė kompensuoja tik mažą dėl keleivių vežimo patiriamų nuostolių dalį, didžiąją dalį bendrovė priversta kompensuoti krovinių gabenimo pajamomis. Todėl būtina mažinti keleivių vežimo sąnaudas, peržiūrėti traukinių maršrutų ir stotelių aptarnavimą“, – aiškino bendrovės Rinkodaros skyriaus viršininkas.
                    Anot jo, bus peržiūrėtas ir maršrutas Šiauliai–Rokiškis. „Kokių priemonių imsimės mažinti nuostolius, paaiškės atlikus gyventojų apklausą. Dabar tik galiu pasakyti, kad vidutiniškai per dieną šituo maršrutu Panevėžio rajone pasinaudoja vienas žmogus, o traukinys per dieną iki Rokiškio važiuoja du kartus ir tiek pat grįžta atgal į Šiaulius. Apklausos anketas ketiname išplatinti rudenį, kai žmonės grįš iš atostogų“, – pažadėjo A. Petrušis.
                    Aš asmeniškai būčiau kelis kartus pasinaudojęs LG paslaugomis keliaujant iš Panevėžio į Radviliškį ir atgal, tik va traukinio tvarkaraštis prastai suderintas su traukiniais Vilnius-Klaipėda ir Klaipėda-Vilnius ir norint iš Panevėžio su persėdimu nukeliauti į Klaipėdą ar grįžti iš jos tenka laukti ilgiau nei valandą laiko. Būtent dėl šios priežasties teko ieškoti kitų būdų nukakti iki Radviliškio ir ten prisijungti prie kompanijos, važiuojančios iš Vilniaus

                    Suderinus tvarkaraščius galima būtų reklamuoti keliones į Klaipėdą, kad ir į tą pačią jūros šventę, manau panevėžiečiai užpildytų kelis vagonus. O pabandę vieną kartą - važiuotų ir daugiau.

                    Taip pat galima suorganizuoti šventę vaikams. Dar iki šiol prisimenu savo pirmąją kelionę traukiniu prieš pirmąją klasę, o ir dabar matau kokį įspūdį vaikams palieka pirmoji kelionė traukiniu. Tik mažai tėvų žino apie tokią pramogą savo atžaloms.

                    Bendradarbiaujant su Turizmo informacijos centru galima parengti kelionę dviračiais, o nuvykti ir parvykti traukiniu. Kiek žinau tokia kelionė iš Vilniaus bei Kauno į Neries regioninį parką su kaupu pateisino visus lūkesčius, gal panašus projektas pasiteisintų ir šalia Panevėžio?

                    Žodžiu kai yra noras galima sugalvoti daug įvairių gerų dalykų Pasakiau savo mintis straipsnyje minimam „Lietuvos geležinkeliai“ Rinkodaros skyriaus viršininkui A. Petrušiui, ar bus iš to kokia nors nauda - parodys laikas
                    Visos forumo temos apie Panevėžį:
                    http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                    Comment


                      Jie teigia ir teigia, kad maršrutas nuostolingas. Baisu skaityt tokius straipsnius. Mažas pvz. sekmadieniais vakarinis traukinys iš Kupiškio į Panevežį atvyksta sausąkimšas. O kur dar uogautojai ir grybautojai iš Bigailių. Nesinori trauktis fotoaparato ir fotografuoti pilno traukinio, bet žmonės juo tikrai važiuoja. Jei net įlipus Radžiūnuose ir važiuojant į Panevėžį vakariniu traukiniu, jau nebebūna vietos atsisėsti ir kartais tenka stovėti iki Panevėžio.

                      Comment


                        Lietuvos Geležinkeliuose su keleivių vežimu yra totalus chaosas. Kaip galima leisti 2 kartus per dieną traukinį ir nepriderinti prie Vilnius - Klaipėda grafiko? Man ima atrodyti kad šie nuostoliai yra dirbtinai išpūsti.

                        Comment


                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                          Lietuvos Geležinkeliuose su keleivių vežimu yra totalus chaosas. Kaip galima leisti 2 kartus per dieną traukinį ir nepriderinti prie Vilnius - Klaipėda grafiko? Man ima atrodyti kad šie nuostoliai yra dirbtinai išpūsti.
                          Jau seniai seniai aišku, kad dirbtinai išpūsti. Keleivių statistika neatitinka realybės. Ir traukinių tvarkaraščiai specialiai keičiami, kad tik mažiau keleivių važiuotų.

                          Comment


                            Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                            Lietuvos Geležinkeliuose su keleivių vežimu yra totalus chaosas. Kaip galima leisti 2 kartus per dieną traukinį ir nepriderinti prie Vilnius - Klaipėda grafiko? Man ima atrodyti kad šie nuostoliai yra dirbtinai išpūsti.
                            Kaip man paaiškino LG atstovas, keleivinių traukinių tvarkaraščiai turi būti derinami su krovininiais, nes vietomis nėra kaip prasilenkti, yra tik 1 bėgiai. Žinia krovininiai duoda daug daugiau $ nei keleiviniai, todėl prioritetas ir keliauja paskui pinigus. Nors tikrai norint manau čia daug kur būtų galima pataisyti padėtį
                            Visos forumo temos apie Panevėžį:
                            http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                            Comment


                              Parašė TAUchix Rodyti pranešimą
                              Kaip man paaiškino LG atstovas, keleivinių traukinių tvarkaraščiai turi būti derinami su krovininiais, nes vietomis nėra kaip prasilenkti, yra tik 1 bėgiai. Žinia krovininiai duoda daug daugiau $ nei keleiviniai, todėl prioritetas ir keliauja paskui pinigus. Nors tikrai norint manau čia daug kur būtų galima pataisyti padėtį
                              Kitas LG atstovas sakė, kad sudarant tvarkaraščius pirmiausia nubraižomi keleivinių traukinių "siūlai" ir tik po to bandoma įterpti prekinius į laisvas vietas.

                              Comment


                                Sudalyvaukite apklausoje:
                                Ar keliaujate traukinių maršrutu Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis?
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Važiuočiau,jeigu jis važiuotu ne iki Rokiškio,o kaip seniau - iki Daugpilio, ir dažnai
                                  "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                  Comment


                                    41 proc. dalyvių balsavo, kad traukiniais nevažinėja.

                                    Comment


                                      Aišku, apklausos statistinis reikšmingumas abejotinas, bet vis tiek - 59% žmonių, kurie naudojasi traukiniais Panevėžyje, nors jais mažai kur nuvažiuosi, yra labai labai nemažai

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        41 proc. dalyvių balsavo, kad traukiniais nevažinėja.
                                        Nesistebiu. Juk balsavo daugiausia panevėžiečiai (jau klausimyno formuluotė rodo, kad skirta tik jiems), o iš Panevėžio traukiniu tiesiogiai nuvažiuosi tik į Šiaulius, Radviliškį, Šeduvą, Subačių, Kupiškį ir Rokiškį. Siauruko reisai ne reguliarūs. Nėra susisiekimo traukiniu su trimis didžiausiais Lietuvos miestais. Tad labai didelė žmonių dalis naudojasi autobusais arba asmeniniais automobiliais.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Obelių geležinkelio stotis

                                          Jau ne tik uždaryta, bet jau ir išardyta Obelių geležinkelio stotis.

                                          1. Stoties pastato vaizdas nuo miestelio pusės


                                          2. Stoties pastato vaizdas nuo perono pusės


                                          3. Dar nesusprogdintas vandens bokštas (Panemunėlio geležinkelio stotyje susprogdino)


                                          4. Išardytas stoties kelynas (žvelgiant link Daugpilio pusės)


                                          5. Išardytas stoties kelynas (žvelgiant link Rokiškio pusės)


                                          Foto darytos 2010-10-08

                                          Comment

                                          Working...
                                          X