Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Nice. Darnus judumas, žalumas ir viską į šiukšlių dėžę, nes karas. Įdomu, kad karas ir infliacija, pavyzdžiui, nesutrukdė SM didinti leistiną greitį A1 iki 130km/h ir taip sukurti papildomą paskatą didinti taršą, triukšmą ir, žinoma, išleisti daugiau lėšų degalamas. Visokie kvaili ir biedni olandai mažina greitį autostradode iki 100km/h, o mes didiname ir dar naikiname geležinkelio maršrutus.
    Įdomu, daug Europos šalių, kur bėgių skaičius ne tik nedidėtų, bet dar ir mažėtų? Prieš 2 metus mačiau ardomus bėgius šalia Darbėnų, tai šokas buvo, ką daro LG. Nuo to laiko, kai pasikeitė vadovybė prieš 6 metus, panašu keleivių vežimas tik žlugdomas, uždaromi tarptautiniai maršrutai, nebeperkama naujų traukinių, ardomi esami bėgiai, gal irgi dėl korupcijos prastumt metalą.
    Paskutinis taisė Lettered; 2022.06.14, 17:18.
    Flickr

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Nice. Darnus judumas, žalumas ir viską į šiukšlių dėžę, nes karas. Įdomu, kad karas ir infliacija, pavyzdžiui, nesutrukdė SM didinti leistiną greitį A1 iki 130km/h ir taip sukurti papildomą paskatą didinti taršą, triukšmą ir, žinoma, išleisti daugiau lėšų degalamas. Visokie kvaili ir biedni olandai mažina greitį autostradode iki 100km/h, o mes didiname ir dar naikiname geležinkelio maršrutus.
      Sena, gera taktika:
      1. Sukuri nekonkurencingą tvarkaraštį ir ignoruoji priekaištus
      2. Srautai nukrenta tai uždarai maršrutą

      Šiuo atveju, panašu, srautai nebuvo nukritę iki lygio, galinčio pateisinti uždarymą, tai sugalvojo šiaip kažkokią nesąmonę.

      Comment


        Parašė Perfect Rodyti pranešimą

        Ar ne rusiški RA2 aptarnaudavo šį maršrutą?
        RA2 jau keletą metų neteko matyti šiame maršrute.

        Taip pat reikia nepamiršti, kaip LG suremontavo Obelių stotį, kuria po metų uždarė, kaip nereikalingą. Labai „racionaliai“ panaudoti pinigai. Jau daug metų pas mus net neslepiama, kad keleivių vežimas - per prievartą paskirta funkcija. Viskas buvo orientuota į krovinius iš vienos krypties. Kai ta kryptis užsidarė, tai pasimatė, kaip geležinkelių valdžia „moka“ ieškoti kitų pajamų šaltinių ir kokios jos kompetencijos. Todėl, manau, naivu tikėtis keleivinių traukinių padėties pagerėjimo...

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą

          Ar ne rusiški RA2 aptarnaudavo šį maršrutą?
          Visi RA2 stovi patvoryje.

          Comment


            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

            Visi RA2 stovi patvoryje.
            Ne visi. Ra2 prieš keletą dienų vyko maršrutu Radviliškis- Klaipėda, 5:50.

            Comment


              Reiškia vieną dar prikėlė. Tačiau žinant, kad dalių nebebus, klausimas, ar ilgam. Kiti du tikrai stovi patvoryje Vilniuje.

              Comment


                Ar dar neprireiks iš muziejaus prikelti ir į keliones paleisti medinuką D1 ?

                Comment


                  Dalių nėra. Neprikels. Greičiau dar labiau apkarpys maršrutus iki elektrifikacijos pabaigos.

                  Comment


                    O elektrifikacija bus? Latvija irgi planavo grandiozinę elektrifikaciją, viskas jau buvo paruošta, iki darbų pradžios buvo likę nedaug. Ir nutraukė dar 2020 m. Pinigai irgi buvo iš ES fondų. Taip kad dabar vien tik ekologija ir darni plėtra kažin ar pateisins lėšų skyrimą.
                    Paskutinis taisė Al1; 2022.07.04, 16:47.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      O elektrifikacija bus? Latvija irgi planavo grandiozinę elektrifikaciją, viskas jau buvo paruošta, iki darbų pradžios buvo likę nedaug. Ir nutraukė dar 2020 m. Pinigai irgi buvo iš ES fondų. Taip kad dabar vien tik ekologija ir darnia plėtra kažin ar pateisins lėšų skyrimą.
                      Sako, kad LR Vyriausybė skyrė reikiamus pinigus elektrifikacijai. Be jų elektrifikacijos projektą būtų stabdę.

                      Comment


                        Visos procedūros ir konkursai prasidėjo prieš kelis metus, o kainos per tą laiką išaugo. Ar skyrė tai, ką planavo prieš kelis metus, ar atsižvelgė į ženkliai išaugusias kainas?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Visos procedūros ir konkursai prasidėjo prieš kelis metus, o kainos per tą laiką išaugo. Ar skyrė tai, ką planavo prieš kelis metus, ar atsižvelgė į ženkliai išaugusias kainas?
                          Sutartys su rangovais pasirašytos kada? Sutartyse buvo fiksuota kaina. Rangovai turėjo visas galimybes padaryti užsakymus visoms reikiamoms medžiagoms dar iki infliacijos šuolio. Vienintelis dalykas, kuris gali išauginti kainą - papildomi neplanuoti darbai. Jeigu teisingai pamenu, elektrifikacijos projektas yra įgyvendinamas kartu perkant projektavimo ir rangos darbus iš vieno tiekėjo, tad čia kažkokių didelių siurprizų neturėtų būti.
                          Paskutinis taisė Perfect; 2024.06.14, 10:12.

                          Comment


                            Sutarčių pasirašymas dar nereiškia darbų pradžios. Kaip rodo praktika, iki realių darbų pradžios gali praeiti metai ar du. Ir joks rangovas per tą laiką nieko nepirks, jei pagal sutartį realią darbų pradžią skelbia užsakovas. O ji gali būti numatyta, tarkim, dar po metų. Be to niekas nesupirks visų medžiagų ir įrangos, negavęs bent dalies apmokėjimo. Ir aplamai neįmanomas visų medžiagų supirkimas iš anksto, nes jas reikia kažkur sandėliuoti. Šiais laikais visa prekyba vyksta nuo ratų, ilgo sandėliavimo niekas nedaro. Be to geležinkelio tiesimui nieko ilgai neprisandėliuosi - nebent kontaktinį laidą, atramas ir kitą armatūrą. Bet tam reikia apyvartinių lėšų ir, kaip minėjau, joks rangovas nemarinuos lėšų porą metų, nes tai vieni nuostoliai + sandėliavimas. Be to yra gendančios medžiagos, kaip kad betonas ir jo ir gi niekas iš anksto nepirks, pirks tada, kai bus liejimo darbai. Apie kurą iš viso nekalbu. Visokie subrangovai irgi nedarys sau į nuostolį, o ir jie nėra durni, iš anksto nepasirašinės ilgalaikių kontraktų fiksuotom kainom.
                            Paskutinis taisė Al1; 2022.07.06, 18:50.

                            Comment


                              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                              Visi RA2 stovi patvoryje.
                              Klaipėdos maršrute pastebėjau jau dvi dirbančias ra-2.

                              Comment


                                Rokiškio Sirena 2022.08.31
                                Prašymas susimokėti sukėlė aistras dėl traukinio maršruto „Šiauliai–Rokiškis"
                                Praėjusią savaitę Rokiškio rajono savivaldybė gavo „Lietuvos geležinkelių“ raštą, kad kelioms savivaldybėms, tarp jų – ir mūsų, per kurias eina traukinio maršrutas „Šiauliai–Rokiškis–Šiauliai“ kasmet reikės „susimesti“ po apvalią sumą, kad šis reisas būtų išlaikytas. Rokiškio savivaldybė ketina dengti prašomas išlaidas, kitos – atsisako tai daryti, o „Lietuvos geležinkeliai“ dar tikisi susitarti gražiuoju su šių savivaldybių vadovais.

                                https://rokiskiosirena.lt/naujiena/a...kis-siauliai-2

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Rokiškio Sirena 2022.08.31
                                  Prašymas susimokėti sukėlė aistras dėl traukinio maršruto „Šiauliai–Rokiškis"
                                  Siūlau kritiškai vertinti tokius šaltinius kaip Rokiškio sirena
                                  Kupiškio rajono savivaldybės naujienos: Kupiškėnų mintys

                                  Comment


                                    Tarpukario traukinio katastrofa, fotografuota Vinckuro, Rokiškis. Greičiausiai ši katastrofa įvyko netoli Rokiškio. Gal kas turi kokios nors informacijos apie šį įvykį.
                                    Click image for larger version

Name:	20220420_145604.jpg
Views:	946
Size:	115,6 kB
ID:	2040098 Click image for larger version

Name:	20220420_145456.jpg
Views:	938
Size:	121,9 kB
ID:	2040099 Click image for larger version

Name:	20220420_145733.jpg
Views:	933
Size:	175,1 kB
ID:	2040100

                                    Comment


                                      Pasiteiravau LTG Link dėl maršruto Šiauliai-Panevėžys-Rokiškis atnaujinimo, tai, jų teigimu, maršrutą realu atnaujinti ne anksčiau nei 2026 m., kada riedmenų parką papildys nauji Štadleriai.

                                      Comment


                                        Įdomu vasaros savaitgaliais: penkt., šešt., sekm. rytinis ir vakarinis maršrutai Šiauliai-Daugpilis priderinti prie Klaipėdos traukinio ar neturėtų populiarumo?

                                        Comment


                                          „Pajūrio ekspreso“ nori ir Aukštaitijos gyventojai.

                                          Plačiau – https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...os-gyventojai/

                                          Comment

                                          Working...
                                          X