Tarpukaryje statytas. Rekonstruotas prieš maždaug dešimtmetį.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis
Collapse
X
-
Kadangi prieš porą metų beveik utopiška laikytą mintį pratęsti Turmanto maršrutą iki Daugpilio LG jau beveik įgyvendino, tai gal nebaisiai daug kainuotų pratęsti ir Rokiškio savaitgalinį traukinį iki Daugpilio, bent jau vasaromis? Manau tikrai pagyvintų šitą maršrutą, nes kitaip laiko klausimas kada uždarys. Gal vasarą būtų norinčių važiuoti iš Daugpilio į LT pajūrį su persėdimu Šiauliuose, arba iš LT papoilsiauti prie Daugpilio ežerų...
Comment
-
Neaišku, kiek ilgai pratemps Daugpilio maršrutas ir ar po metų o gal dar anksčiau jis nebus užrauktas. O Radviliškio - Daugpilio ruožas ir tarybiniais laikais nebuvo gausus traukiniais. Važiuodavo tolimojo susisiekimo traukiniai į Klaipėdą, Kaliningradą. Ir 2-3 poros dyzelinių į Daugpilį. Bet tada buvo kiti laikai ir kita šalis.
Comment
-
Keleivinių buvo nedaug. Pavyzdžiui, 1936 m. nuo rudens buvo 3 poros traukinių ruože Radviliškis - Obeliai. Viena vidinė, kitos dvi - tarptautinės iš Berlyno į Maskvą per Daugpilį ir į Daugpilį. Tarptautiniai vagonai, aišku, važiavo prikabinti prie vietinių pagreitintų traukinių, taip kad viduje Lietuvos tais traukiniais buvo galima važiuoti, bet jie stodavo tik didesnėse stotyse.
Taip pat buvo Radviliškis - Panevėžys viena pora ir traukinys Obeliai - Noreikiai.Paskutinis taisė Al1; 2017.10.30, 18:58.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO koks siuo metu yra prekiniu traukiniu srautas?
Comment
-
Informacija dėl keleivinio traukinio maršruto Šiauliai – Daugpilis tvarkaraščio pakeitimo
AB „Lietuvos geležinkeliai“ keleivių vežimo direkcija spalio mėnesio pabaigoje tvirtins naują tvarkaraštį maršrutu Šiauliai – Rokiškis.
Siūloma, kad keleivinis traukinys Šiauliai – Rokiškis važiuotų kiekvieną savaitės dieną tiek darbo dienomis, tiek savaitgaliais. Traukinys iš Rokiškio išvyktų 5 val. ryto ir Šiauliuose būtų 7 val. 30 min. Iš Šiaulių į Rokiškį traukinys išvyktų 17 val. 30 min. ir Rokiškyje būtų 20 val.
Tokiu būdu būtų sudaryta galimybė kiekvieną dieną traukiniu pasiekti Kupiškį, Panevėžį, Radviliškį, Šiaulius ir tą pačią dieną grįžti atgal į Rokiškį.
Comment
-
Parašė mrmiao Rodyti pranešimą
Šiauliai-Daugpilis? Aš kažką praleidau?
Comment
-
https://ltglink.lt/svarbus-pranesima...vezys-rokiskis
Nuo šių metų liepos 1 d. laikinai trumpinamas traukinių maršrutas Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys – Rokiškis. Šis sprendimas priimtas įvertinus Rusijos karo Ukrainoje ir agresoriams įvestų tarptautinių sankcijų poveikį dalies traukinių techninei priežiūrai reikalingų atsarginių dalių tiekimu bei išanalizavus keleivių srautus.
Nuo liepos mėnesio traukiniai kursuos maršrutu Šiauliai – Radviliškis – Panevėžys. Lietuvos transporto saugos administracijos (LTSA) teigimu, susisiekimas maršruto atkarpa iki Rokiškio bus užtikrinamas autobusais. Likusiame maršruto ruože, kaip ir kituose maršrutuose Lietuvoje, traukinių reisai po liepos 1 d. bus vykdomi įprastai.
Comment
-
Daug metų bandė šį maršrutą sutrumpinti iki Panevėžio. Bet vis pasipriešindavo Rokiškio valdžia. Dabar pagaliau pavyko. Pasiteisinimas, kad trūksta atsarginių dalių, skamba juokingai. Tada reikia visus maršrutus, aptarnaujamus „Pesomis“, trumpinti arba naikinti...
Maži keleivių srautai buvo dėl nepatogaus tvarkaraščio. Per visą šio maršruto gyvavimo laikotarpį niekaip nesuderino su traukiniu vykstančiu į/iš Klaipėdą. Jei kartais į Klaipėdą dar buvo galima nuvykti, tai grįžti jau nebe.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąDaug metų bandė šį maršrutą sutrumpinti iki Panevėžio. Bet vis pasipriešindavo Rokiškio valdžia. Dabar pagaliau pavyko. Pasiteisinimas, kad trūksta atsarginių dalių, skamba juokingai. Tada reikia visus maršrutus, aptarnaujamus „Pesomis“, trumpinti arba naikinti...
Maži keleivių srautai buvo dėl nepatogaus tvarkaraščio. Per visą šio maršruto gyvavimo laikotarpį niekaip nesuderino su traukiniu vykstančiu į/iš Klaipėdą. Jei kartais į Klaipėdą dar buvo galima nuvykti, tai grįžti jau nebe.
Comment
-
Nice. Darnus judumas, žalumas ir viską į šiukšlių dėžę, nes karas. Įdomu, kad karas ir infliacija, pavyzdžiui, nesutrukdė SM didinti leistiną greitį A1 iki 130km/h ir taip sukurti papildomą paskatą didinti taršą, triukšmą ir, žinoma, išleisti daugiau lėšų degalamas. Visokie kvaili ir biedni olandai mažina greitį autostradode iki 100km/h, o mes didiname ir dar naikiname geležinkelio maršrutus.
- 8 patinka
Comment
Comment