Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš Skapiškio stotį yra tiltelis per bevardį upelį.



    Skapiškio stoties vakarinis kelyno galas.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Už pervažos, sandėliai.





    Už sandėlių, vaizdas stoties pastatų link.



    Tipinis tarpukario stoties pastatas.



    Peronas.



    Šulinys šalia stoties pastato.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.03.22, 12:17.

    Comment




      Nuo perono rytinio stoties galo link.



      Kiek paėjus pirmyn. Tolumoje kairėje matosi depas.



      Vaizdas vakarų pusėn.



      Einu link depo. Kairėje geležinkelio pusėje yra geležinkeliečių gyvenamieji namai, statyti tarpukaryje. Klausimas, ar negalėjo vienas iš jų būti Skapiškio - Suvainiškio siaurojo geležinkelio stotimi? Ar visgi stotis buvo bendra?



      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.22, 12:11.

      Comment


        Einu rytinio kelyno galo link.



        Vaizdas atgal.



        Rytinis kelyno galas.



        Nuo stoties kelyno depo pastato link.



        Į depą veda atskiras kelias, einantis lygiagrečiai, bet kiek toliau nuo stoties kelyno.



        Ten pat, vaizdas atgal.



        Viduriniai vartai skirti siaurojo geležinkelio garvežiams.





        Iš priešingo pastato galo.

        Paskutinis taisė Al1; 2015.03.22, 12:16.

        Comment


          Kita stotelė - Kepuriškis. Jos būta net trijose vietose. Jos būta už 2,9 km nuo Skapiškio.

          Maždaug čia. Vaizdas Rokiškio link.



          Kiek paėjus į priekį, vaizdas atgal, Skapiškio link. Maždaug čia būta Kepuriškio.



          Pagal tarybinių laikų žemėlapius ir Pirmojo pasaulinio karo laikų tvarkaraštį jos būta ir maždaug už 7,1 km nuo Skapiškio, t.y. keli šimtai metrų į Skapiškio pusę nuo paskutinės stotelės vietos. Ten aš nėjau, vis tiek nieko neišlikę.

          Paskutinė Kepuriškio stotelė. Vaizdas Rokiškio link. Kepuriškio stotelėje jau daug metų kaip nestojo traukiniai. Deja, pernai rudenį peronas buvo išardytas.





          Atokiau nuo perono stovi stotelės paviljonas ir tualetas.



          Iš arti. Taip toli nuo perono (apie 50 m) paviljono nėra nei vienoje stotelėje.



          Stotelės vaizdas nuo pervažos.



          Ties pervaža, Rokiškio link.

          Paskutinis taisė Al1; 2015.03.22, 12:30.

          Comment


            Keli šimtai metrų už pervažos ties buvusia Kepuriškio stotele yra tiltelis per Ešerinį.





            Ties tilteliu, vaizdas Rokiškio link.



            Pabaiga.

            Comment


              Vis susimąstau, koks tokių stočių kaip Skapiškio tikslas? Užpilti garvežius vandeniu, traukinių prasilenkimui? Nes šiaip jau tas kelynas atrodo nelogiškai. Šalimais nėra jokių pramonės objektų kuriuos ta stotis aptarnautų. Ir tokių stočių gana daug.

              Comment


                Kai tiesė geležinkelį stotys buvo statomos tokiose vietose grynai technologiniais tikslais. Prie kai kurių išaugo miestai ir nemaži, atsirado pramonė. O aplink kitas tik kaimai teužaugo. Deja, Skapiškis ateityje gali būti kandidatu į likvidaciją. Eismas neintensyvus, prasilenkimui užtektų ir Rokiškio, Kupiškio, kur pramonė yra, geležinkelį ji naudoja ir stočių panaikinimas negresia.

                Comment


                  Šiame ruože jau po truputi naikinamos stotys. Budėtojai būna tik, kai reikia pasitikti keleivinius traukinius. Visas eismas nuo 2014 m. valdomas iš centrinio eismo valdymo centro Vilniuje. Kaip matau, nuotraukos iš šio ruožo pakankamai senos. Dabar prie iešmų sudėti „šepečiai“, kad nepripustytų sniego. Visi pagrindinių kelių iešmai šildomi elektra.

                  Skapiškyje esantys darbininkai prižiūri ruožą nuo Latvijos - Lietuvos sienos iki Linkaičių. Elektrikai prižiūri tą patį ruožą, tik jie įsikūrę Subačiuje.

                  Comment


                    Nuotraukos nesenos, praeitos vasaros.

                    Comment


                      Fotoreportažas Kepuriškis - Rokiškis.
                      Kepuriškyje 2015 m. jau nebebuvo perono.



                      Panevėžio link. Dešinėje pusėje buvo peronas.



                      Ten pat, vaizdas Rokiškio link.



                      Ties Šetekšnų pervaža. Rokiškio link.



                      Ten pat, atgal, Panevėžio link.



                      Uždaryta Panemunėlio stotis. Iš perono pusės.





                      Iš gyvenvietės pusės.

                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.24, 20:11.

                      Comment


                        Ties perono galo Panevėžio link. Kairėje matosi geležinkeliečių gyvenamieji namai.



                        Iš arčiau.



                        Vaizdas atgal, Rokiškio link. Stoties panorama.



                        Einu pirmyn. Pakhauzas ir rampa.



                        Ties pakhauzu, vaizdas Panevėžio link.



                        Pakhauzas iš kito galo.



                        Bendras stoties vaizdas.



                        Ties pakhauzu Rokiškio link.



                        Pravažiavo ER20CF-013 su krovininiu sąstatu ir 2TE116. Tikriausiai LDz nuomojamas iš "Baltijas Tranzīta serviss". Kam jis buvo varomas į Lietuvą, neaišku.

                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.24, 20:41.

                        Comment


                          Ties Panemunėlio stoties pervaža. Vaizdas Rokiškio link.



                          Vaizdas Panemunėlio stoties link.



                          Einu geležinkeliu iki tiltelio per Valkupį. Kiek paėjus už pervažos. Vaizdas Panemunėlio link. Naujas geležinkelio ženklas - tylus švilpukas.



                          Dar kiek paėjus, vaizdas Rokiškio link.



                          Dar kiek paėjus. Vaizdas Panemunėlio link. Geležinkeliečių gyvenamasis namas. Nors atrodo apleistas ir su išdaužytais langais, bet visgi, atrodo, kad viename gale gyvenama.



                          Dar kiek paėjus. Vaizdas Panemunėlio stoties link.



                          Ir pagaliau tiltelis per Valkupį. Vaizdas Rokiškio link.



                          Paskutinis taisė Al1; 2016.05.24, 20:25.

                          Comment


                            Tiltelis per Nemunėlį Panemunelio miestelyje.





                            Panemunėlio stoties link.



                            Panemunėlio stoties link.





                            Ties tiltu, pervažos link.



                            Ties pervaža yra Tindžiulių stotelė. Peronas buvo vos prieš dieną ar kelias išasfaltuotas.



                            Tipiniai pastatai prie pervažos.



                            Ties perono galu Rokiškio link.



                            Nuo perono galo pervažos link. Prieš kelis metus šalia stotelės stovėjo siaurojo geležinkelio dengtas vagonas.

                            Paskutinis taisė Al1; 2016.05.24, 20:29.

                            Comment


                              Stotelė Panemunėlio miestelyje atsirado palyginti ne taip seniai (jei neklystu, po 1990 m.). Anksčiau ji buvo ties kita pervaža Rokiškio kryptimi. Ten buvo (tikriausiai) perkrova iš Sacharos durpyno siaurojo geležinkelio į platųjį. Iš Sacharos durpyno tikriausiai buvo ir dengtas vagonas, stovėjęs dabartinėje Tindžiulių stotelėje.

                              Ties pervaža. Durpyno link.



                              Panemunėlio miestelio link. Pirmojo Pasaulinio karo metais už 5,9 km nuo Panemunėlio stoties buvo Sėdžiūnų stotelė ar pralanka. Pagal kilometražą visgi atrodo, kad ji buvo būtent ties šia pervaža, Panemunėlio miestelio krypties pusėje.



                              Rokiškio link.



                              Pirmojo Pasaulinio karo metais 4,7 km atstumu nuo Rokiškio buvo Akmenių stotelė ar pralanka. Nieko neišlikę.

                              Ties Pagrandžių buvusia pervaža, Rokiškio link. Tolumoje matosi Rokiškio viadukas per geležinkelį.



                              Tęsinys bus.
                              Paskutinis taisė Al1; 2016.05.24, 20:42.

                              Comment


                                Labai laukiu, nes senokai teko vaziuoti i Rokiskio puse

                                Comment


                                  Rokiškio stoties vakarinis kelyno galas.



                                  Kiek paėjus į kairė, nuo privažiuojamojo kelio vakarų link.



                                  Grįžus atgal, vaizdas į priešingą pusę, stoties link.



                                  Kiek paėjus pirmyn, stoties link. Priekyje matosi pėsčiųjų perėja.



                                  Pėsčiųjų perėja įrengta pervažos vietoje. Už geležinkelio į pietus - Žemaitės g.



                                  Ties perėja į vakarus.



                                  Paėjus kairėn už stovinčių vagonų yra privažiuojamieji keliais. Nuotraukos su Rokiškio miesto privažiuojamaisiais keliais bus temoje apie mažesnių miestų privažiuojamuosius kelius.



                                  Vaizdas į priešingą pusę, Daugpilio link. Už stovinčių vagonų yra kelias, rampa ir sandėliai.

                                  Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 20:16.

                                  Comment


                                    /\Ačiū už temos atnauijinimą.
                                    Visada malonu matyti Al1 fotoreportažus.

                                    Comment


                                      Ties pėsčiųjų perėja kiek atsitraukus nuo geležinkelio. Vaizdas stoties pastato link. Didelė aikštė. Dar apie 2010 m. dešinėje būta pakhauzo.



                                      Einu stoties pastato link.



                                      Vaizdas atgal.



                                      Ten pat, vaizdas miesto autobusų stotelės link. Jei neklystu, šiame aikštės gale kažkada tai būta autobusų stoties. Vėliau, po 1980-82 m. ji buvo pastatyta dabartinės vietoje, o užpernai nugriauta ir pastatyta nauja.





                                      Stoties pastatas.



                                      Vaizdas buvusios metalo laužo supirkimo aikštelės link. Buvo ir ožinis (ar tiltinis) kranas. Aikštelė buvo kitoje bėgių pusėje prieš stoties pastatą.



                                      Vaizdas nuo perono einant rytinio jo galo link.



                                      Rytinio kelyno galo link.



                                      Grįžtu peronu kiek atgal. Vaizdas Panevėžio link.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 20:30.

                                      Comment


                                        Stoties pastatas kitu rakursu.



                                        Pereinu į kitą kelių pusę ties stoties pastatu. Vaizdas Panevėžio link.



                                        Ten pat, į priešingą pusę.



                                        Einu rytinio kelyno galo link. Vaizdas atgal.



                                        Dar kiek paėjus, vaizdas pirmyn, Daugpilio link. Kairėn suka privažiuojamasis kelias į pramoninį rajoną. Nuotraukos bus vėliau temoje apie privažiuojamuosius kelius.



                                        Ten pat. Vaizdas atgal.



                                        Pabaiga.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 20:30.

                                        Comment


                                          O stoties pastatas kada statytas? Perstatytas/rekonstruotas?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X