Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Radviliškis - Rokiškis - Daugpilis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tada dar kažko nesurantu. Traukinys paryčiais išvažiuoja iš Rokiškio į Šiaulius. Tai kur jis nakvoja? O gal Rokiškyje yra kažkoks depas?
    Depo nera, jis tiesiog nakvoja rokisky, ryte isvyksta i siaulius, o is siauliu po pusvalandzio vyksta i radviliski....

    Comment


      #42
      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
      Depo nera, jis tiesiog nakvoja rokisky, ryte isvyksta i siaulius, o is siauliu po pusvalandzio vyksta i radviliski....
      Tada kodėl maršrutą Klaipėda - Radviliškis pratęsus iki Klaipėda - Rokiškis traukinys negalėtų pernakvoti tam pačiam Rokiškyje arba Klaipėdoje?
      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        #43
        Parašė Wycka Rodyti pranešimą
        Tada kodėl maršrutą Klaipėda - Radviliškis pratęsus iki Klaipėda - Rokiškis traukinys negalėtų pernakvoti tam pačiam Rokiškyje arba Klaipėdoje?
        Cia logiska, bet cia ne musu mintims... cia LG nustato viska, o jiems kitaip atrodo...


        be to traukiniui juk ir kura, ir tepalus pildyt reik, gal jiem kuro pritruktu... nzn

        Comment


          #44
          Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
          Cia logiska, bet cia ne musu mintims... cia LG nustato viska, o jiems kitaip atrodo...


          be to traukiniui juk ir kura, ir tepalus pildyt reik, gal jiem kuro pritruktu... nzn
          Gal nelabai į temą, bet kažkur skaičiau, kad tarybiniai lokomotyvai turi du bakus po dvi tonas dyzelio. Keturių vagonų traukinys nuo Rokiškio iki Klaipėdos sunaudotų iki 150l kuro (aišku, neįskaičiuojant šildymo - kondicionavimo, apšvietimo, sustojimų ir t.t.), tad sklidino kuro bakų užpildymo tikrai turėtų pakakti...
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #45
            Na taip, turetu uztekt... bet tada gal kitu priezasciu yra? be to juk ir masinistui reikia iseiginiu, o jei jis taip vaziuotu, tai reiketu daryt papildomu reisu, nes jam reiktu ir klaipedoj nakvot, ir rokisky.... reiktu daryt naujus reisus nuo klaipedos i radvilisky ir nuo rokiskio i radvilisky.


            Bet cia tik mano durna galva mastant...

            Comment


              #46
              Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
              Na taip, turetu uztekt... bet tada gal kitu priezasciu yra? be to juk ir masinistui reikia iseiginiu, o jei jis taip vaziuotu, tai reiketu daryt papildomu reisu, nes jam reiktu ir klaipedoj nakvot, ir rokisky.... reiktu daryt naujus reisus nuo klaipedos i radvilisky ir nuo rokiskio i radvilisky.


              Bet cia tik mano durna galva mastant...
              Jei traukinys važiuotų iš Klaipėdos į Roikiškį, mašinistai tikriausiai keistųsi Radviliškyje. Dar nelabai seniai buvo dyzelinių traukinių maršrutas Kaunas-Klaipėda, tai Radviliškyje ir keisdavosi. Tasip pat mašinistai keisdavosi ir naktiniame traukinyje Vilnius-Klaipėda. Nesikeičia dabar greituosiuose. Tikriausiai dėl palyginti tos neilgos reiso trukmės.

              Comment


                #47
                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Jei traukinys važiuotų iš Klaipėdos į Roikiškį, mašinistai tikriausiai keistųsi Radviliškyje. Dar nelabai seniai buvo dyzelinių traukinių maršrutas Kaunas-Klaipėda, tai Radviliškyje ir keisdavosi. Tasip pat mašinistai keisdavosi ir naktiniame traukinyje Vilnius-Klaipėda. Nesikeičia dabar greituosiuose. Tikriausiai dėl palyginti tos neilgos reiso trukmės.
                Daug juk darbo keistis masinistams, rekia juk ir ataskaitas rasyt ir t.t......

                Comment


                  #48
                  Klaipėda - Rokiškis

                  Gerbiamieji, čia jūs gerokai prifantazavot. Atstumas Klaipėda-Rokiškis geležinkeliu yra 323 km. Dabar Šiauliai-Rokiškis (159km )maršrutu važinėja D1, kiek laiko užtrunka kelionė ? Beveik 3 valandas. Vidutinis greitis 50km/val. O Šiauliai-Klaipėda 164 km, dar 3 valandos. Taigi visa kelionė daugiau negu 6 valandos. Ir visa tai su baisiuoju D1 ? Ne jau geriau nereikia !!! Maršrutas Kaipėda-Rokiškis būtų perspektyvus tik tuo atveju jeigu juo važinėtų traukiniai neblogesni nei Vilnius-Klaipėda ir tokiu pačiu greičiu. Priešingu atveju nėra net ką tuščiai kalbėti, D1 - jau praėjusio šimtmečio atgyvena. Tokio ilgio maršrutui jis tikrai netinka.

                  Comment


                    #49
                    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
                    Gerbiamieji, čia jūs gerokai prifantazavot. Atstumas Klaipėda-Rokiškis geležinkeliu yra 323 km. Dabar Šiauliai-Rokiškis (159km )maršrutu važinėja D1, kiek laiko užtrunka kelionė ? Beveik 3 valandas. Vidutinis greitis 50km/val. O Šiauliai-Klaipėda 164 km, dar 3 valandos. Taigi visa kelionė daugiau negu 6 valandos. Ir visa tai su baisiuoju D1 ? Ne jau geriau nereikia !!! Maršrutas Kaipėda-Rokiškis būtų perspektyvus tik tuo atveju jeigu juo važinėtų traukiniai neblogesni nei Vilnius-Klaipėda ir tokiu pačiu greičiu. Priešingu atveju nėra net ką tuščiai kalbėti, D1 - jau praėjusio šimtmečio atgyvena. Tokio ilgio maršrutui jis tikrai netinka.
                    O tai gal tu geriau siulai vaziuot 8h autobusu? kuriame nei i tualeta nenueisi, nei parukysi, ir dar supykins.... bent man yra autobuslige todel ir nevazineju autobusais

                    Comment


                      #50
                      Kad neprailgtu ilga kelione, reikia geros kompanijos ir trupucio alaus!!
                      Be to, galima butu paderint grafikus, kad nors ir persedant, be ilgo laukimo, galima butu pasiekti rokiskenui pajuri.



                      Asmeniskai as tematau viena keleivinio vagono pliusa pries medinuka - yra rukymo vieta.
                      Medinuko pliusai - laisve pasirinkt, kur sedet, daug lengviau ilipt ir islipt (pabandykit su turistine kuprine isiropst i Greitojo traukinio vagona!).
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        #51
                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                        Kad neprailgtu ilga kelione, reikia geros kompanijos ir trupucio alaus!!
                        Be to, galima butu paderint grafikus, kad nors ir persedant, be ilgo laukimo, galima butu pasiekti rokiskenui pajuri.



                        Asmeniskai as tematau viena keleivinio vagono pliusa pries medinuka - yra rukymo vieta.
                        Medinuko pliusai - laisve pasirinkt, kur sedet, daug lengviau ilipt ir islipt (pabandykit su turistine kuprine isiropst i Greitojo traukinio vagona!).
                        Nuvaziuot i pajuri yra patogu, laukt tereikia puse valandos, bet grizt...........

                        Comment


                          #52
                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Keturių vagonų traukinys nuo Rokiškio iki Klaipėdos sunaudotų iki 150l kuro
                          Senukai D1 naudoja daugiau. Seno D1 vienas motoras turetu suryti apie apie 60-80/100 km. RA2 vienas variklis naudoja apie 30-35 l/100km. O du - dvigubai daugiau.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Senukai D1 naudoja daugiau. Seno D1 vienas motoras turetu suryti apie apie 60-80/100 km. RA2 vienas variklis naudoja apie 30-35 l/100km. O du - dvigubai daugiau.
                            Taip. sumaišiau D1 duomenis su RA2.
                            Tęsiant temą; jeigu kelionė traukiniu iš Rokiškio į Klaipėdą per ilga, tai galima paleisti greitąjį traukinį, kuris važiuotų Rokiškis - Kupiškis - Panevėžys - Radviliškis - Šiauliai - Telšiai - Plungė - Kretinga - Klaipėda. Nestodamas smulkiose stotelėse, sutaupys apie pusvalandį laiko (gal net daugiau). Kai realiai maršrutu ims važiuoti daugiau keleivinių traukinių nei dabar, atsiras poreikis renovuoti iš pradžių riedmenis, o po to ir bėgius. Neabejoju, kad paleidus šį maršrutą, jis netrukus bus dar pratęstas iki Daugpilio.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #54
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Taip. sumaišiau D1 duomenis su RA2.
                              Tęsiant temą; jeigu kelionė traukiniu iš Rokiškio į Klaipėdą per ilga, tai galima paleisti greitąjį traukinį, kuris važiuotų Rokiškis - Kupiškis - Panevėžys - Radviliškis - Šiauliai - Telšiai - Plungė - Kretinga - Klaipėda. Nestodamas smulkiose stotelėse, sutaupys apie pusvalandį laiko (gal net daugiau). Kai realiai maršrutu ims važiuoti daugiau keleivinių traukinių nei dabar, atsiras poreikis renovuoti iš pradžių riedmenis, o po to ir bėgius. Neabejoju, kad paleidus šį maršrutą, jis netrukus bus dar pratęstas iki Daugpilio.
                              jei traukinys niekur nestos, nieks juo ir nevaziuos

                              Comment


                                #55
                                Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
                                jei traukinys niekur nestos, nieks juo ir nevaziuos
                                Dabartinis Vilnius-Klaipėda irgi "niekur nestoja". O žmonės vis dėlto važiuoja...

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Taip. sumaišiau D1 duomenis su RA2.
                                  Tęsiant temą; jeigu kelionė traukiniu iš Rokiškio į Klaipėdą per ilga, tai galima paleisti greitąjį traukinį, kuris važiuotų Rokiškis - Kupiškis - Panevėžys - Radviliškis - Šiauliai - Telšiai - Plungė - Kretinga - Klaipėda. Nestodamas smulkiose stotelėse, sutaupys apie pusvalandį laiko (gal net daugiau). Kai realiai maršrutu ims važiuoti daugiau keleivinių traukinių nei dabar, atsiras poreikis renovuoti iš pradžių riedmenis, o po to ir bėgius. Neabejoju, kad paleidus šį maršrutą, jis netrukus bus dar pratęstas iki Daugpilio.
                                  Pilnai pritariu. Tik greitasis traukinys pasiteisntų šiame rouže. Ir gal būt iki Daugpilio.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                    Asmeniskai as tematau viena keleivinio vagono pliusa pries medinuka - yra rukymo vieta.
                                    Draudžiama rūkyti.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #58
                                      Nu jei iki Daugpilio, tai gal ir pasiteisintu, nes nuo rokiskio i Daugpili be persedimo nenuvyksi... Bet greitasis... nu nebent jis dar stotu skapisky, subaciuje ir seduvoje, tada GAL ir sulauktu demesio...

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                        manau, kad traukinius, kurie per Lietuvą (300 km) važiuoja 6valandas, vadinti "greitaisiais" yra kažkoks nesusipratimas
                                        O kiek laiko važiuoja autobusas Klaipėda - Rokiškis?
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          O kiek laiko važiuoja autobusas Klaipėda - Rokiškis?
                                          Zarasai - klaipeeda nuo rokiskio isvyksta 8.55, nuvyksta 16.50

                                          Comment

                                          Working...
                                          X