Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Buvo jau kažkada anksčiau įdėta, bet pakartoti nepakenks.



    Achema terminalą planavo jau seniai.
    Lubys visiems aiškino, kad Rail Balticos europinės vėžės Lietuvai nereikia.
    Butkevičiui būnant susisiekimo ministru Rail Baltica iš vietos praktiškai nepajudėjo.
    Per ketverius Masiulio buvimo susisiekimo ministru metus Rail Baltica gerokai pasistūmėjo į priekį.
    Tuo metu Achema savo terminalo planus tiesiog buvo pristabdžius.
    Sugrįžo Butkevičius - atsigavo Achema su savo planais.
    Ar tai gali reikšti tolesnį Rail Baltica vilkinimą? Ar jie rįžtūsi investuoti žinodami kad per kelis ateinančius metus atsiras viešas logistikos cenras Kaune?

    Comment


      Pirmieji pradėję darbą, jie gali daug laimėti. Be to, net ir nutiesus 1435 mm vėžę iki Kauno, terminalo statybos darbai Kaune būtų vilkinami. Galiausiai, net ir 1435 mm vėžės tiesimas gali būti užvilkintas ir tam yra pagrindas - neįvykę konkursai, kai kainos buvo užkeltos. Aišku, geležinkelį visgi ties, bet viskas strigs. Dėl to, kad kainos užkeltos, gali būti nutiesti bėgiai, pavyzdžiui, tik iki Kazlų Rūdos ir pasibaigs visos planuotos lėšos. O paskui viskas neribotam laikui sustos...

      Comment


        Vėl prasidės kova su Kaunu. Dieve, kodėl šis miestas, iškovojęs Nepriklausomybę, atlikęs sostinės vaidmenį, vėl bus niekinamas?

        Comment


          Šiaip jau, bijau, kad naujasis susiekimo ministras (Siurprizas, siurprizas - ilgai dirbęs Achemoje) pasistengs, kad Rail Baltica toliau kaip iki Achemos terminalo ir neitų, o rusiškos vėžės toliau jo irgi neliktų, ji taptų krovinių perkrovimo monopolininke...
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Pirmieji pradėję darbą, jie gali daug laimėti. Be to, net ir nutiesus 1435 mm vėžę iki Kauno, terminalo statybos darbai Kaune būtų vilkinami. Galiausiai, net ir 1435 mm vėžės tiesimas gali būti užvilkintas ir tam yra pagrindas - neįvykę konkursai, kai kainos buvo užkeltos. Aišku, geležinkelį visgi ties, bet viskas strigs. Dėl to, kad kainos užkeltos, gali būti nutiesti bėgiai, pavyzdžiui, tik iki Kazlų Rūdos ir pasibaigs visos planuotos lėšos. O paskui viskas neribotam laikui sustos...
            Tai kad terminalas Kaune, greičiausiai, bus pastatytas greičiau nei iki pačio Kauno atkeliaus 1435mm vėžė...

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Šiaip jau, bijau, kad naujasis susiekimo ministras (Siurprizas, siurprizas - ilgai dirbęs Achemoje) pasistengs, kad Rail Baltica toliau kaip iki Achemos terminalo ir neitų, o rusiškos vėžės toliau jo irgi neliktų, ji taptų krovinių perkrovimo monopolininke...
              Kam tada tos visos dabar pradėtos rodyti, net per TV, reklamos su keleiviniais traukiniais? Galbūt Rail Baltica bus nutiesta, tik terminalo nebus Kaune?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Kam tada tos visos dabar pradėtos rodyti, net per TV, reklamos su keleiviniais traukiniais? Galbūt Rail Baltica bus nutiesta, tik terminalo nebus Kaune?
                Kiek žinau (visgi, nesu specialistas) tai tokio tipo terminalas reikalingas ten kur kertasi dvi skirtingos vėžės. Ankstesni planai buvo kol kas europinę vėžę tiesti tik iki Kauno, o toliau galbūt vėliau, o ir išvis neaišku. Todėl Kaune ir buvo reikalingas terminalas perkrauti krovinius nuo rusiškos ant europinės vėžės traukinių.

                Kai toks terminalas pradedamas statyti prieš Kauna (nors europinė vėžė turėtų eiti ir toliau) atrodo keistoka..
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė index Rodyti pranešimą
                  Šiaip jau, bijau, kad naujasis susiekimo ministras (Siurprizas, siurprizas - ilgai dirbęs Achemoje) pasistengs, kad Rail Baltica toliau kaip iki Achemos terminalo ir neitų, o rusiškos vėžės toliau jo irgi neliktų, ji taptų krovinių perkrovimo monopolininke...
                  Šito prieš komentuodamas nežinojau. Dabar akivaizdu kodėl terminalo projektas pradedamas įgyvendinti būtent dabar.

                  Stebėsim kaip viskas vystysis toliau.

                  Comment


                    Visų pirma, tai nereikia manyti, kad nutiesus RailBalticą, bus reikalingas tik vienas terminalas. Svarbiausia, kad interesų grupės nekaišiotų pagalių. Mockavos terminalas turės savo rinkos dalį. Kauno - savo, galbūt atsiras terminalas ir Marijampolėje. Kauno terminalas turės didelius pranašumus, nes jis bus centre Lietuvos.

                    Comment


                      Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                      Šito prieš komentuodamas nežinojau. Dabar akivaizdu kodėl terminalo projektas pradedamas įgyvendinti būtent dabar.

                      Stebėsim kaip viskas vystysis toliau.
                      Terminalo projektas jau buvo rengiamas vasarą ir kalbama apie jį buvo seniai, tik sutapimas, kad Susisiekimo ministru tapo buvęs žmogus iš Achemos.
                      Terminalui Mockavoj Rangovas jau parinktas, tik užklupusi žiema sutrukdė normaliai pradėti darbus, sankasą ir visą viršutinę konstrukciją planuojama pabaigti iki balandžio mėn., o po to jau vokiečiai imsis įrenginėti visus perkrovimo įrengimus.

                      Comment


                        O kokioj stadijoj LG birių krovinių terminalas? Ir ką ketinama daryti su stovinčiais LG europinės vėžės dengtais vagonais?
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Jei tik trys rangovai geležinkelio atkarpoms Marijampolė-Kazlų rūda ir Kazlų rūda - Kaunas, tai kodėl nepaprašius projektuotojų šias atkarpas sudalintiį daugiau dalių, pvz.6. Tokiu atveju vienos dalies vertė sumažėtų, tai ir reikalavimai rangovui sumažėtų. Sumažėjus reikalavimui padaugėtų rangovų, kas numuštų kainą. Žinoma administravimo kaštai kažkiek padidėtų, bet vis geriau nei tą patį skelbti ir tikėtis stebūklo.

                          Comment


                            Kokie reikalavimai rangovui? Kapitalo dydžio ar atliktų per kelis praėjusius metus darbų apimtys? Visa kita juk turi atitikti reikalavimus.

                            Comment


                              Parašė Shots Rodyti pranešimą
                              Jei tik trys rangovai geležinkelio atkarpoms Marijampolė-Kazlų rūda ir Kazlų rūda - Kaunas, tai kodėl nepaprašius projektuotojų šias atkarpas sudalintiį daugiau dalių, pvz.6. Tokiu atveju vienos dalies vertė sumažėtų, tai ir reikalavimai rangovui sumažėtų. Sumažėjus reikalavimui padaugėtų rangovų, kas numuštų kainą. Žinoma administravimo kaštai kažkiek padidėtų, bet vis geriau nei tą patį skelbti ir tikėtis stebūklo.
                              Už tų tik trijų Rangovų "slepiasi" daug daug subrangovų, tad išskaidymas nieko nepagelbėtų. Kaip tik, dar daugiau išpūstų kainą, dingtų masto ekonomija.
                              Teisingai, stebuklų nebus...

                              Comment


                                Turėjau omenyje ir kapitalo dydžio ir atliktų per kelis praėjusius metus darbų apimtys, nes tai pagrindinis trukdis dalyvauti mažesnėms įmonėms. O dėl masto ekonomija taip turėtų būti, bet šiuo atveju nepasiteisino. Trys rangovai nesunkiai gali susitarti dėl nemažesnės kainos kaip n mln litų. Taigi maža konkurencija gaunasi. Bet kuriuo atveju būtų galima išbandyti sudalinant į daugiau dalių ir gal būt pasiteisintų. Be to iš ryškėtų kuri atkarpa ten taip smarkiai pabrangsta.

                                Comment


                                  Na ką LG paskelbė konkursą rekonstrukcijai Lenkijos siena - Mockava (https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp). Gal bent kuria nors Rail Baltika atkarpos daliai rangos darbus pavyks pagaliau nupirkt!?

                                  Comment


                                    Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                    Na ką LG paskelbė konkursą rekonstrukcijai Lenkijos siena - Mockava (https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp). Gal bent kuria nors Rail Baltika atkarpos daliai rangos darbus pavyks pagaliau nupirkt!?
                                    kazin...

                                    Comment


                                      Paskelbtas vakar dar neskelbtas konkursas rangos darbams ruože "Marijampolė - Šeštokai"

                                      2012/MO-5.12 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Marijampolė - Šeštokai rekonstrukcija. Rangos darbų pirkimas

                                      Comment


                                        o kaip su kitais konkursais? kaip supratau neįvykę dėl pasiūlytos per aukštos kainos.

                                        Comment


                                          Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                                          o kaip su kitais konkursais? kaip supratau neįvykę dėl pasiūlytos per aukštos kainos.
                                          "LT/PL - Mockava" jau prieš porą savaičių paskelbtas, "Marijampolė - Kazlų Rūda" vakar paskelbė. Užstrigo kažkur tik tik "Kazlų Rūda - Kaunas".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X