1435 mm kelias eis lygiagrečiai esamam. Jokių apylankų nebus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1435 mm kelias eis lygiagrečiai esamam. Jokių apylankų nebus.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Plačiau apie Rail
Šalies geležinkeliams modernizuoti šiemet ketinama panaudoti 343 mln. litų ES paramos
Modernizuojant Lietuvos geležinkelių infrastruktūrą ir eismo valdymą, šiais metais planuojama investuoti 343 mln. litų Europos Sąjungos struktūrinės paramos
Comment
-
“Lietuvos geležinkeliai” spręs, kur tiesti “Rail Baltica” atkarpą nuo Kauno iki Latvijos
http://www.gelsistemos.lt/lietuvos-g...-iki-latvijos/
Comment
-
/\ dar vienas raundas tusciu kalbu?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Būtent. Tegul pradžioje nutiesia iki Kauno, pradeda vežti krovinius ir keleivius su perkrovimu ir perlaipinimu ir tik tuomet po kelių metų pradeda žiūrėti, ar verta tiesti 1435 mm ar neverta. Kas dėl keleivių vežimo, tai jokia 1435 mm nereikalinga. Daug pigiau būtų nusipirkti Talgo traukinius ir vėžės keitimo įrangą, kurią būtų galima sumontuoti Kaune.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBūtent. Tegul pradžioje nutiesia iki Kauno, pradeda vežti krovinius ir keleivius su perkrovimu ir perlaipinimu ir tik tuomet po kelių metų pradeda žiūrėti, ar verta tiesti 1435 mm ar neverta. Kas dėl keleivių vežimo, tai jokia 1435 mm nereikalinga. Daug pigiau būtų nusipirkti Talgo traukinius ir vėžės keitimo įrangą, kurią būtų galima sumontuoti Kaune.
oi, atsiprasau, juk "atkatu" nebus tada.... - neapsimoka...
Comment
-
Keleiviniams - taip. Bet krovinius visgi geriau perkrauti Kaune. Jei tai būtų kalba tik apie geležinkeliu gabenamus krovinius, tuomet nesvarbu kur jie bus perkraunami. Turint omenyje, kad terminalas būtų intermodalinis ir dalis krovinių būtų perkraunama į sunkvežimius, geležinkelis turi būti iki Kauno. Čia tai aktualu tik Lietuvos kroviniams. Tranzitu į Latviją ar Estiją ar netgi Rusiją gabenamiems kroviniams tai neturi reikšmės.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąTa pati galima ir Mockavoje padaryti - kam reikia raust viska iki Kauno...
oi, atsiprasau, juk "atkatu" nebus tada.... - neapsimoka...
Vokietijos „Cargo Beamer“ ir „Achemos grupė“ pradeda Mockavos terminalo statybas
Comment
-
Ir gerai. Negi manote, kad tokiems srautams, kurie dabar gabenami automobiliais, vieno geležinkelio terminalo pakaks? Galiausiai terminalai skirtingiems kroviniams irgi reikalingi. LG renigia projektą (jau paskelbė konkursą) birių krovinių terminalui Šeštokuose trikampyje tarp stoties ir geležinkelio linijų į Alytų bei Kazlų Rūdą.
Comment
-
LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą rekonstruoti geležinkelio ruožą nuo sienos su Lenkija iki Mockavos.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116771
Taip pat paskelbė pakartotinį konkursą rangos darbams ruože Marijampolė - Kazlų Rūda.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116666
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą rekonstruoti geležinkelio ruožą nuo sienos su Lenkija iki Mockavos.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116771
Taip pat paskelbė pakartotinį konkursą rangos darbams ruože Marijampolė - Kazlų Rūda.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=116666
Comment
-
Gal galite kas nors paaiškinti kam reikalingas tas terminalas Mockavoje, jei yra planuojama siaura vėžė iki pat Talino, ar bent iki Kauno? Čia kažkoks laikinas sprendimas, ar aš kažko nesuprantu?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąGal galite kas nors paaiškinti kam reikalingas tas terminalas Mockavoje, jei yra planuojama siaura vėžė iki pat Talino, ar bent iki Kauno? Čia kažkoks laikinas sprendimas, ar aš kažko nesuprantu?
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąRekonstruos taip pat, kaip Sestokai - Mockava, kur greitis nuo 50 km/h padidejo iki 60 km/h ))))) ?
Comment
-
Ten kalba, kad bus perkeliami vagonai nuo vienos vėžės ant kitos. Jei nuo Mockavos eis siaura vėžė iki Kauno, ar tai reiškia, kad jie perkelinės tuos vagonus ant šalia europinės vėžės einančios rusiškos vėžės?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąTen kalba, kad bus perkeliami vagonai nuo vienos vėžės ant kitos. Jei nuo Mockavos eis siaura vėžė iki Kauno, ar tai reiškia, kad jie perkelinės tuos vagonus ant šalia europinės vėžės einančios rusiškos vėžės?
Comment
Comment