Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
"Rail Baltica" projektas neįveikia konkursų užtvarų
Ar vėl kalti Rangovai, ar projektai "už vieną litą"?
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimą"Rail Baltica" projektas neįveikia konkursų užtvarų
Ar vėl kalti Rangovai, ar projektai "už vieną litą"?
Comment
-
Parašė Kasnis Rodyti pranešimąNa jo, tamstos nuomone kalti projektuotojai. O rangovai, užsiprašę 13-15 mln. Lt už 1 km geležinkelio rekonstrukcijos yra teisuoliai.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTai vistiek kosminė suma, tiek kainuoja sankasą praplatinti ar greta senos smėlio pripilti?
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimą"Rail Baltica" projektas neįveikia konkursų užtvarų
Ar vėl kalti Rangovai, ar projektai "už vieną litą"?
600 mln litų už 43 kilometrų ilgio geležinkelio ruožą nuo Kazlų Rūdos iki Kauno? Pinigų plovykla, ne daugiau. Šalia esamo geležinkelio kelio, neišperkant žemių, daug neivestuojant į infrastruktūros aplinką – 600 mln litų?
Gi statyba – paprastenė nei paprasta: tiesiai iš žvyrų karjerų savivarčiais vagonais vežamas žvyras, pilamas gretimais sankasos, pora buldozerių ir keletas ekskavatorių ruošia vietą žvyrui išpilti ir jį išlygina, žemių trombavimo mašina trombuoja visą tą masę, o nuo stoties pradedama kloti 1435 mm vėžė. Na, imliau nebent tik reikės naujus tiltus tiesti. O visa kita – „zuikių dainos“.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąAišku, kad rangovai.
600 mln litų už 43 kilometrų ilgio geležinkelio ruožą nuo Kazlų Rūdos iki Kauno? Pinigų plovykla, ne daugiau. Šalia esamo geležinkelio kelio, neišperkant žemių, daug neivestuojant į infrastruktūros aplinką – 600 mln litų?
Gi statyba – paprastenė nei paprasta: tiesiai iš žvyrų karjerų savivarčiais vagonais vežamas žvyras, pilamas gretimais sankasos, pora buldozerių ir keletas ekskavatorių ruošia vietą žvyrui išpilti ir jį išlygina, žemių trombavimo mašina trombuoja visą tą masę, o nuo stoties pradedama kloti 1435 mm vėžė. Na, imliau nebent tik reikės naujus tiltus tiesti. O visa kita – „zuikių dainos“.
Pasikartosiu dar kartą, jei kas nors iš čia esančių forume kažkiek yra susiję su gamyba, tai puikiausi supras ir žinos, su kokiomis problemos šiuo metu susiduria dabartiniai Rangovai rimtuose projektuose dėl įvairių projektuotojų klaidų.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąGi statyba – paprastenė nei paprasta: tiesiai iš žvyrų karjerų savivarčiais vagonais vežamas žvyras, pilamas gretimais sankasos, pora buldozerių ir keletas ekskavatorių ruošia vietą žvyrui išpilti ir jį išlygina, žemių trombavimo mašina trombuoja visą tą masę, o nuo stoties pradedama kloti 1435 mm vėžė. Na, imliau nebent tik reikės naujus tiltus tiesti. O visa kita – „zuikių dainos“.Parašė ead Rodyti pranešimąOho, kaip viskas paprastai. Matyt, nė karto neteko prisiliesti prie sankasos įrengimo, juolabiau geležinkelio tiesimo...
Niekada nebūna taip paprasta, kaip atrodo.
© Edward MurfyI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąOho, kaip viskas paprastai. Matyt, nė karto neteko prisiliesti prie sankasos įrengimo, juolabiau geležinkelio tiesimo...
Pasikartosiu dar kartą, jei kas nors iš čia esančių forume kažkiek yra susiję su gamyba, tai puikiausi supras ir žinos, su kokiomis problemos šiuo metu susiduria dabartiniai Rangovai rimtuose projektuose dėl įvairių projektuotojų klaidų.
Rangovas – nepajėgus? Nėra resursų? Reikės subsubrangovų? Tai kam tada konkurse iš vis dalyvauti?
Rangovai su projektuotojų „klaidomis“ susiduria todėl, kad rangovai, dažniausiai, yra mažai kompetetingi.
Vienintelė problema, kurią sunkiau išspręsti – kelių tiesimo mašinos 1435 mm pločio; reikalinga bazė, reikalinga vieta, kur susirinkti bėgio gardes, jas pasikrauti, atsigabenti į vietą + visokios „atidailinimo“ mašinos. Veikiausiai, teks samdytis iš Lenkijos, nuo tos pusės ir pradėt kloti geležinkelį.
Aš nežinau, kaip ten atrodo tas projektas, bet jei eis grynai pagal esamą geležinkelį ir dabar esamas vienkelis po statybų bus traktuojamas kaip dvikelis, tai rangovams tik gero pagalio reikia, kad mažiau inkštų. Šiek tiek sudėtingiau būtų, jei reikėtų kloti vietomis trasą naujai + įrenginėti sudėtingų konstrukcijų tiltus.
Aišku, dirbant vien tik su ekskavatoriaus kaušu ir samosvalu, galima teigti, kad geležinkelio kelio statyba yra žiauriai sudėtinga.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Tai jei tokie "prikolai" darosi su ta Rail Baltica , tai kam ją tiesti tada?
Paskaičius komentarus,tai tikrai nėra labai švarus dalykas čia , arba sudaromas įspūdis toks,bet kadangi net per tv neskelbia , tai net nežinau,o kad šie darbai yra ne per diena atliekami tai suvokiu,bet kam tempt tą gumą? Negi per tiek metų yra sudėtinga rast normalius rangovus,subrangovus ir t.t.?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąAš, LG dėtas, užduočiau ir kelio tiesimo greitį: 1 km/ dieną. Ir tai, sakyčiau, tai būtų labai labai geros sąlygos. Šiaip reikalaučiau 3/km per dieną.
Rangovas – nepajėgus? Nėra resursų? Reikės subsubrangovų? Tai kam tada konkurse iš vis dalyvauti?
Rangovai su projektuotojų „klaidomis“ susiduria todėl, kad rangovai, dažniausiai, yra mažai kompetetingi.
Vienintelė problema, kurią sunkiau išspręsti – kelių tiesimo mašinos 1435 mm pločio; reikalinga bazė, reikalinga vieta, kur susirinkti bėgio gardes, jas pasikrauti, atsigabenti į vietą + visokios „atidailinimo“ mašinos. Veikiausiai, teks samdytis iš Lenkijos, nuo tos pusės ir pradėt kloti geležinkelį.
Aš nežinau, kaip ten atrodo tas projektas, bet jei eis grynai pagal esamą geležinkelį ir dabar esamas vienkelis po statybų bus traktuojamas kaip dvikelis, tai rangovams tik gero pagalio reikia, kad mažiau inkštų. Šiek tiek sudėtingiau būtų, jei reikėtų kloti vietomis trasą naujai + įrenginėti sudėtingų konstrukcijų tiltus.
Aišku, dirbant vien tik su ekskavatoriaus kaušu ir samosvalu, galima teigti, kad geležinkelio kelio statyba yra žiauriai sudėtinga.
3 km.... Mjooooo...
Tikrai nesiruošiu veltis į tolimesnes diskusijas, nes nematau prasmės.
Apskritai patarčiau pirma gerai pastudijuoti techninį projektą, susipažinti su numatomais darbais, įsigilinti į geležinkelių tiesimo technologijas ir tik tada šnekėti, kaip ten kas
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimą3 km.... Mjooooo...
Tikrai nesiruošiu veltis į tolimesnes diskusijas, nes nematau prasmės.
Apskritai patarčiau pirma gerai pastudijuoti techninį projektą, susipažinti su numatomais darbais, įsigilinti į geležinkelių tiesimo technologijas ir tik tada šnekėti, kaip ten kas
Ir labai gerai, kad LG nesutiko su rangovų siekiais „prasibašliuoti“! Rangovams patiems reikėtų šiek tiek pasistudijuoti geležinkelio kelių tiesimo technologijų, o tai, nusamdžius rusišką įmonę, nei tokių siūlomų pinigų nebegautų.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNa labai jau sudėtinga geležinkelio tiesimo technologija šalia jau esančio pagrindinio: praplatinti sankasą, supilti balastinę prizmę, nukloti viršutines kelio konstrukcijas! Ir tik 40 km praeinamomis vietovėmis – nei raistų, nei durpynų, nei kalnuotų vietovių, kuriose reikia tunelį prasigręžti (ir tą, apie 10 m skersmens, „gręžia“ maždaug 0,45 km/mėn greičiu).
Ir labai gerai, kad LG nesutiko su rangovų siekiais „prasibašliuoti“! Rangovams patiems reikėtų šiek tiek pasistudijuoti geležinkelio kelių tiesimo technologijų, o tai, nusamdžius rusišką įmonę, nei tokių siūlomų pinigų nebegautų.
Nu joooo....
Laukiam tada antro konkurso turo, LG duos visiems velnių, Rangovai susiprotės, kainas sumažins 3 kartus ir visi liks patenkinti. Viltis miršta paskutinė....
Comment
-
Europinio geležinkelio statybą Lietuvoje stabdo labai dideli pinigai
Jeigu jie taip elgsis ir toliau, imsimės darbų patys. Turime vieną antrinę įmonę, būsime priversti ją staigiai išplėsti, priimti žmones ir pradėti daryti tuos darbus, kurių anksčiau nedarydavome, - dirbome tuos darbus, kuriuos labai gerai mokame ir turime specializuotą techniką. Bet jeigu kitos išeities neturėsime, teks viską daryti patiems, nors fiziškai ir labai sunku būtų viską apžioti. Juo labiau kad darbų tikrai daug, darome sudėtingus projektus, kokių niekada nedarėme, tenka vienu metu ir mokytis, ir dirbti.
Comment
-
Finansų ministerija: dalis "Rail Baltica" skirtų ES lėšų liks nepanaudota
Lietuvos Finansų ministerija neatmeta, kad europinei geležinkelio vėžei "Rail Baltica" skirtas ir laiku nepanaudotas lėšas gali tekti perkelti į kitą Europos Sąjungos finansinį laikotarpį. Tuo metu "Rail Baltica" projekto direkcijos vadovas sako, kad tiesiant "Rail Baltica", įtampos kelia vėlavimai, tačiau tikimasi visus numatytus darbus atlikti laiku.
"Atsižvelgiant į užtrunkantį projektų rengimą ir įgyvendinimą geležinkelių sektoriuje, 2013 metų pradžioje privalėsime apsispręsti, ar dalies projektų finansavimas neturėtų būti perkeltas į 2014-2020 metų finansinę perspektyvą", - BNS sakė finansų viceministras Rolandas Kriščiūnas.
Jo teigimu, geležinkelių projektų įgyvendinimui dar liko treji metai - iki 2015 metų pabaigos, tačiau jie yra pakankamai sudėtingi, jų parengimas ir įgyvendinimas užtrunka.
Iš TEN-T programos kartu su bendrojo finansavimo lėšomis "Rail Baltica" projektui numatyta skirti 1,042 mlrd. litų, iš jų įsisavinta tik 48 mln. litų, BNS pranešė Finansų ministerija.
Susisiekimo viceministras Arūnas Štaras BNS sakė, kad nespėjus panaudoti pinigų, juos gali tekti grąžinti, įskaitant ir jau panaudotas lėšas.
"Jeigu nespėsime atlikti visų numatytų darbų, gali tekti grąžinti ir tas lėšas, kurios iš TEN-T jau yra išleistos tam tikriems darbams", - BNS sakė A.Štaras.
Jo vertinimu, kol kas neaišku, ar TEN-T programa ateityje apskritai egzistuos. Jį gali pakeisti "Connecting Europe Facility" fondui, kurio lėšos bus skirtos bendrai Europos infrastruktūrai gerinti.
"TEN-T" programos pagalba mums yra palyginti nedidelė - 27 proc., likusi dalis turi būti finansuojama valstybės lėšomis, o tai yra nemaža finansinė našta. Tikimės, kad finansiškai silpnesnių šalių infrastruktūros projektams iš "Connecting Europe Facility" fondo bus skiriama didesnė paramos dalis", - BNS sakė A.Štaras.
Tuo metu "Rail Baltica" projekto direkcijos direktorius Antanas Zenonas Kaminskas sako, kad jokių pastabų iš Briuselio dėl projekto vėlavimo direkcija kol kas nesulaukė.
"Kol kas neturime dėl ko sulaukti pastabų (...). Šiokią tokią įtampą kelia kai kurie vėlavimai bei atsilikimai, tačiau jie mažinami ir manau, kad viską spėsime laiku - taip, kaip yra numatyta grafike", - BNS sakė "Rail Baltica" projekto direkcijos vadovas.
A.Z.Kaminsko teigimu, apie 10 proc. numatytų lėšų pavyko sutaupyti, ruošiant "Rail Baltica" vėžės techninius projektus, todėl Europos Komisijos bus prašoma leisti šias lėšas panaudoti vėžės "Rail Baltica 2" dokumentų ruošimui. Jis negalėjo pasakyti, kokią sumą pavyko sutaupyti.
Susisiekimo ministerijos teigimu, 2007-2013 metams projektui skirta dar 303,9 mln. litų ES Sanglaudos programos lėšų. Pasak ministro patarėjo Martyno Čerkausko, projektui skiriami pinigai gali didėti arba mažėti, perskirstant tarp kitų projektų.
Šiuo metu jau pasirašyta viena 90,691 mln. litų (su PVM) vertės sutartis rekonstruoti ruožą Kaunas (Palemonas)-Gaižiūnai. Darbus atliks Prancūzijos kapitalo kelių tiesimo bendrovės Čekijos "Eurovia" ir "Eurovia Lietuva" konsorciumas.
"Iš 2007-2013 metų fondų planuojami dar du projektai rekonstruoti ruožus tarp Marijampolės ir Kauno. Vyksta konkursai, rangos darbai visuose projektuose pagal planą turi prasidėti 2013 metais", - BNS sakė M.Čerkauskas.
Finansų ministerijos BNS pateiktais duomenimis, šiuo metu vertinamų projektų sąraše yra trys projektai, susiję su "Rail Baltica" plėtra. Vienas - ruožo Kaunas-Gaižiūnai rekonstrukcija, kuriai skirta 64,119 mln. litų europinės paramos, ruožo Kazlų Rūda-Kaunas atnaujinimas, kuriam numatoma skirti 142,885 mln. litų, o ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda - 96,9 mln. litų ES paramos - abi šios paraiškos, anot Finansų ministerijos, yra vertinamos.
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis pernai spalį pripažino, kad tuomet beveik 1,5 mlrd. litų europinės paramos lėšų, kurių iki šiol neįsisavino "Lietuvos geležinkeliai", bus siekiama įsisavinti, o nepavykus jos bus "lanksčiai perskirstytos" sektoriaus viduje. Finansų ministerija tuomet perspėjo, kad geležinkelių nepanaudotus pinigus gali tekti grąžinti į Europos Sąjungos biudžetą.
2007-2013 metų finansinio laikotarpio europinę paramą privalu įsisavinti iki 2015 metų pabaigos. Projektas finansuojamas Europos sąjungos "TEN-T" programos, Sanglaudos fondo ir valstybės lėšomis.
Ruožai Lietuvos-Lenkijos siena – Marijampolė ir Šiauliai – Lietuvos-Latvijos siena bus finansuojami biudžeto (73 proc.) ir TEN-T programos lėšomis (27 proc.). Ruože Marijampolė-Šiauliai iš valstybės biudžeto bus panaudota 15 proc., ES Sanglaudos fondo - 85 proc. reikalingų lėšų.
Numatoma, kad iš viso "Rail Baltica" projektui iš valstybės biudžeto bus skirta apie 639,4 mln. litų ir apie 1,261 mlrd. litų iš TEN-T programos bei Sanglaudos fondo.
Lietuvoje geležinkelis yra rusiškos vėžės, kurios plotis - 1520 milimetrų. Tiesiama europinė geležinkelio vėžė yra siauresnė - 1435 milimetrai.
"Rail Baltica" yra vienas iš prioritetinių Europos geležinkelių projektų, sujungsiantis Helsinkį, Taliną, Rygą, Kauną ir Varšuvą.
vz.ltPaskutinis taisė Gator; 2012.11.29, 01:07.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRailBalticą ties.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment