Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą1435 mm vėžės kelias nuo Jiesios toliau eis lygiagrečiai dvikeliui į Kauną. Prieš tiltą Kaune liks tik vienas 1520 mm kelias. Atitinkamai, 1435 mm kelias per tiltą bus nutiestas vietoj 1520 mm kelio (Kauno link).
Dar vienas klausimas: kodėl LG rengia konkursus ir samdo subrangovus Rail Baltica statybai? Lyg tai bendrovė (LG) pati turi geležinkelių tiesimo pajėgumus ir priemones.
Comment
-
Aš irgi nežinau, kam naikinti 1520 mm kelią ant tilto. Iš kitos pusės eismas nėra intensyvus ir pilnai pakaks vieno kelio.
LG pati negali tiesti geležinkelio, nes tokios apimties darbams yra būtinas konkursas pagal LR ir ES reikalavimus. Tarybiniais laikais irgi patys geležinkeliai neužsiiminėjo naujų linijų statyba. Tam buvo Susisiekimo ministerijos pavaldume įmonių. Reikalui esant buvo kviečiamos ir kitos statybinės organizacijos.
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąO kam naikinti 1520 mm kelią ant tilto? Kodėl negalima padaryti sudvigubinto 1435/1520 mm? Gal neleidžia tilto plotis? Ar kas? ...
.
Kaip ir vieno kelio pakanka Kauno tunelyje. Tiltas už tunelį trumpesnis.
Comment
-
Štai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523N.L.V
Comment
-
Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąŠtai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523
Visa atsakomybė turėtų kristi ant LG ir projektuotojų pečių.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKą blogai padarė LG ir projektuotojai?Parašė N.L.V. Rodyti pranešimąŠtai prašom: Stabdomas projekto „Rail Baltica“ konkursas
http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...sas-194-258523
„Apmaudu, kad Europos Sąjungos prioritetiniam ir ypatingos Valstybinės svarbos statusą turinčiam ir visai Lietuvai svarbiam projektui kyla grėsmė būti neįgyvendintam numatytais terminais vien dėl konkurso dalyvių per didelio „apetito“. Tačiau praktika parodė, kad antrame konkurse norą dalyvauti pareiškia ir daugiau potencialių rangovų, o kainos gali ženkliai sumažėti“, – sako „Rail Baltica“ projekto direkcijos direktoriaus pavaduotojas Vidas Žvinys........
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąVisa atsakomybė turėtų kristi ant LG ir projektuotojų pečių.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa jei tiketi straipsniu tai jiems paskaiciavo kelprojektas, o konkursiniu pasiulymu medziagos kainuoja 20-50% daugiau nei rinkos kainos. Idomu butu pamatyt pavyzdzius kiek uz kokkias medziagas konkursantai uzplese ir viskas bus aisku.
O kodėl pavyzdžiui Kelprojektas negalėjo apsiskaičiuoti? Ne jam juk reiks dirbt už tą kainą, tai ir skaičiuoja atmestinai, per daug neįsigilandami, kiek viena paslauga ar medžiaga gali realiai kainuoti. Projektai daromi skubotai, daug kas neaprašyta, neįvertinta (mėgstamiausia projektuotojų frazė "tas ar anas bus patikslintas darbo projekte, o dabar skaičiuojant vadovaukitės techniniu projektu"), tai po to tokios kainos ir gaunasi.
Kas sukasi šitoje srityje, tikriausiai žino, kokią košę dabar reikia srėbti rangovams dėl projektuotojų kaltės.
Rangovų nuomonė apie susidariusią situaciją:
Kaltinimai godumu supykdė rangovusPaskutinis taisė ead; 2012.09.26, 08:06.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTodel ir sakau, kad butu idomu pamatyti bent keleta pavyzdziu kokiom kainom uzsiplese rangovai ir butu viskas aisku. Dabar mes tik speliojam kas teisus, o kas meluoja. O uzsiplesiama paprastai tokiuose dalykuose susitarus.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąKainas žinau ir sakau, kad prie dabartinės situacijos geležinkelių statybų rinkoje, jos yra normalios. Būtų toks didelis projektas tik vienas per ateinančius metus, kainos būtų kitokios, rangovai pakonkuruotų tarpusavyje, o kai dabar per kelis metus norima įgyvendinti projektų už maždaug 1,5 mlrd lt, tai ir kainos atitinkamos.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąO jeigu darbus atliktų Latvijos, Estijos, Lenkijos ar kokios Čekijos įmonė, ar tada kaina būtų mažesnė/didesnė?
Užsienio kompanijos turėjo visas galimybes, jei ne kaip Genrangovai, tai kaip Subrangovai, sudalyvauti visuose šiuose konkursuose, tačiau, kaip matyti, didelio susidomėjimo neparodė.
Kalbant apie Rail Baltica, nereiktų pamiršti, kad didžiausią dalį darbų sudaro geležinkelio su europine vėže statyba. Technikos pritaikytos europinei vėžei Lietuvoje neturi niekas, reikia kažką nuomotis ar kviestis iš tos pačios Lenkijos arba Čekijos, o tas ir kainuoja.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąKainas žinau ir sakau, kad prie dabartinės situacijos geležinkelių statybų rinkoje, jos yra normalios.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai nori pasakyt LG ir Kelprojektas net nesigaudo kokios yra rinkos kainos medziagu? Tikiu, kad gali but nekompetetingi, bet, kad net rinkos kainas nustatyt su 50% paklaida nelabai tikiu.
Comment
-
LG vėl skelbia naują konkursą ruožui Marijampolė - Kazlų Rūda.
http://www.rail-baltica.lt/content/i..._id=1&cat_id=1
Comment
Comment