Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai jau lėtai čia viskas sukasi, o projektas gana neblogas.Jei į jį pažiūrėjus rimtai galima LG neblogai keleivių srautą padidinti, jei pvz šiauliai- Kaunas maršrutą įveiktume per 1val ( greitis +-200 km/h), kai tuo tarpu autobusu tai tenka vaziuoti 2,5 h.
    "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

    Comment


      Lauksim foto reportažų iš statybų vietų.

      Comment


        Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
        Labai jau lėtai čia viskas sukasi, o projektas gana neblogas.Jei į jį pažiūrėjus rimtai galima LG neblogai keleivių srautą padidinti, jei pvz šiauliai- Kaunas maršrutą įveiktume per 1val ( greitis +-200 km/h), kai tuo tarpu autobusu tai tenka vaziuoti 2,5 h.
        Bus tik 120 km/h. Ir su tokiu greičiu iš Šiaulių į Kauną traukiniu bus važiuojama 2 val., jei tarpinės stotys tik Radviliškis, Kėdainiai ir Jonava.

        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Lauksim foto reportažų iš statybų vietų.
        Darbai be kitų metų pradžios kažin ar prasidės. Galbūt jei viskas gerai klostysis, vėlų rudenį ar žiemą ims kirsti mišką, atliks kitus paruošiamuosius darbus.

        Comment


          Su 120 km/h - ar verta išvis tiesti tokį lievą greitį ....?Jei daro tai bent jau 160-200 km/h
          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

          Comment


            Deja, daro taip. Tarp Kaišiadorių ir Šiaulių ateityje bus kai kurie ruožai iki 160 km/h.

            Comment


              Ar tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Ar tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
                Tiesa, bet niekas šito reikalavimo nepaiso. Dviejų lygių pervažas palieka antriems etapams

                Comment


                  Taigi ir nebus ruožų, kuriuose greitis bus didesnis už 120 km/h. Netgi ten, kur traukinių bei automobilių eismas intensyvus ar yra daugiau nei 2 keliai, nėra pinigų įrengti viadukams: Lentvaris, Vievis, Amaliai, Neveronys, Kreidos g. (pavojinga nuokalnė), Kazlų Rūda ties "Bizonu", Radviliškio stotis, Marijampolės pervažos, Kalvarijos pervaža (blogas matomumas ir nėra net užtvaro)... Aišku, tai ne vien geležinkelių rūpestis, bet, kaip matome, net tiesiant RailBalticą gailima pinigų viadukams, išskyrus gal tik Marijampolę, kuri jų išsireikalavo. Tačiau ir tai dar neaišku, ar jie bus pirmame etape.

                  Dar vienas momentas, kurio vakar nepaminėjau. Numatyta labai daug triukšmą slopinančių sienelių. Praktiškai bus daug kur aklinai atitverta, kai kur sienelės bus skaidrios. Taip kad važiuojant geležinkeliu bus galima stebėti tik sieneles... Nes praktiškai visas geležinkelis Kauno apylinkėse bus aptvertas tomis sienelėmis. O ir kitur, kur tik namas arčiau bėgių - ten sienelė. Visose stotyse taip pat bus sienelės ties gyvenamaisiais namais ir ne tik.

                  Comment


                    Vietomis (ties pervažom, gyvenamaisiai namai), kur nėra galimybių įrengti garsą slopinančių užtvarų, ant bėgių bus montuojami specialūs antdėklai, dempferiai, kurie absorbuoja triukšmą ir vibraciją.

                    Kažkas panašaus bus:

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      ...Netgi ten, kur traukinių bei automobilių eismas intensyvus ar yra daugiau nei 2 keliai, nėra pinigų įrengti viadukams: Lentvaris, Vievis...
                      Prašau... Vievis... BMW su norvegiška registracija kirto begius prieš pat traukinį:

                      Mano Youtube video

                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                      Comment


                        Al1 - ar galėtum tiksliau pasakyti kur bus nauja pervaža Mauručiuose ? Gal galetum pažymėti ją žemėlapyje ? Ar nauji šviesoforai Mauručių stotyje turi ką nors bendra su šiuo projektu ? Ar nauji bėgiai po Via Baltica viaduku bus pravesti panaudojant vieną iš esamo dvikelio vietų, ar pro laisvus tarpus tarp viaduko kolonų kurių berods ten yra dar du...

                        Comment


                          Nauji šviesoforai nesusiję. Jie susiję su automatinės kelio blokuotės įrengime nuo Jiesios iki Kybartų.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                            Ar tiesa kad prie greicio virs 120 negali buti pervazu?
                            netiesa, nes pervažų įrengimo taisyklėse galima rasti techninių reikalavimų kai greitis virš 120km/h. o jei eina kalba apie Europą tai UIC galima rasti "leaflet" kur aprašyti reikalavimai pervažoms iki 200km/h
                            Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                            Comment


                              Parašė aesde Rodyti pranešimą
                              netiesa, nes pervažų įrengimo taisyklėse galima rasti techninių reikalavimų kai greitis virš 120km/h. o jei eina kalba apie Europą tai UIC galima rasti "leaflet" kur aprašyti reikalavimai pervažoms iki 200km/h
                              Rusijoje prieš pravažiuojant greitajam traukiniui tarp Maskvos ir S. Peterburgo pervažos uždaromos likus 30 minučių iki jo pravažiavimo! Absurdas totalus.

                              Parašė Miningan Rodyti pranešimą
                              Al1 - ar galėtum tiksliau pasakyti kur bus nauja pervaža Mauručiuose ? Gal galetum pažymėti ją žemėlapyje ? Ar nauji šviesoforai Mauručių stotyje turi ką nors bendra su šiuo projektu ? Ar nauji bėgiai po Via Baltica viaduku bus pravesti panaudojant vieną iš esamo dvikelio vietų, ar pro laisvus tarpus tarp viaduko kolonų kurių berods ten yra dar du...
                              Apsirikau. Ten schema, kurioje proporcijos neišlaikytos. Tačiau pagal pateiktus matmenis, kuriuos dabar geriau pažiūrėjau, naujos ervažos nebus. O pažymėta jau esama 1933 kelio pervaža. Kaip bus pravestas 1435 mm kelias po Via Baltica nepažymėta. Bet ten vietos pakankamai yra.

                              Comment


                                Sveiki,
                                Daug nežinau apie Railbaltiką. Noriu paklausti. Kokia visgi trasa, pro kokius miestus, statomas RB. Ar bus statoma iki Vilniaus, Klaipėdos?

                                Comment


                                  http://www.rail-baltica.lt

                                  Comment


                                    VZėl konkurso dalyvių godumo gali strigti "Rail Baltica"

                                    AB „Lietuvos geležinkeliai“ svarsto nutraukti „Rail Baltica“ projekto ruožo Marijampolė – Kazlų Rūda rangos darbų konkursą, nes gavus dalyvių kainų pasiūlymus paaiškėjo, kad jie daugiau nei 50% viršija šiam pirkimui numatytas lėšas.

                                    Pasiūlytos kainos (be PVM):
                                    “Panevėžio keliai“: 183,979 mln. Lt;
                                    „Kauno tiltai“ – 189 mln. Lt;
                                    „Eurovia CS“ ir „Eurovia Lietuva“ – 198,9 mln. Lt.
                                    Plačiau

                                    Keista jog užsienio kompanijos nedalyvauja.
                                    Dear Sir,

                                    Comment


                                      Kaip tai nedalyvauja? O Eurovia?

                                      Comment


                                        Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
                                        Plačiau

                                        Keista jog užsienio kompanijos nedalyvauja.
                                        Viskas normaliai, viskas tendencinga. Projektų daug, darbų mastai didžiuliai. Kai paklausa neatitinka pasiūlą - kaino kyla.

                                        Comment


                                          Su antrųjų kelių statyba irgi panašiai buvo. Po naujo konkurso kainos krito. Bet ten lyg ir mažiau buvo užsiplėšę pirmo konkurso atveju. RailBalticos atveju turbūt irgi skelbs naujus konkursus, bet tikriausiai vis vien viskas kainuos daugiau, nei numatyta, nors ir mažiau, nei dabar užsiplėšė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X