Troli,tik nespejai cia atsirast,jau ziuriu ikyrejai ne vien man.Apie tavo itaka,sasajas ir t.t.siame forume tikrai niekam neidomu.Sias Nemuno salies pasakas gali sekti kaime pas bobute.O kad su rastingumu problemu turi,akivaizdu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Seminare suteikta tik pirminė informacija
Panevėžio apskrities viršininko administracijos Regioninės plėtros departamento Regiono ekonomios ir socialinio vystimo skyriaus vedėja Rūta Ivanovaitė ir vyriausioji specialistė Kristina Udrienė dalyvavo Rygoje vykusiame INTERREG III B projekto "Rail Baltica" įžanginiame seminare. Dvidešimt du projekto partneriai yra iš šešių šalių - Vokietijos, Lietuvos, Lenkijos, Latvijos, Estijos, Suomijos. Bendras biudžetas - 1,151 mln eurų.
Daiva Savickienė
tel. 845502021
daiva@paneveziobalsas.lt
Pasak vyriausiosios specialistės K.Udrienės, susitikime suteikta tik bendra aktuali informacija: sutarties pavyzdys, biudžetas ir kt. dalykai.
Per dvejus metus bus ištirta, kur turi eiti "Rail Baltica". Bus nustatyti alternatyvūs keliai, atlikti įvairūs skaičiavimai, tyrimai, koks bus apkrovimas, poreikis, ir tik tada bus priimami konkretūs sprendimai. kartu galimybių studiją atlieka ir Sandraugos fondas.
Europinės vėžės geležinkelis Panevėžiui būtų svarbus. Tačiau ar pro čia eis kelias, paaiškės tik po dviejų metų. Šiuo metu kommentuoti, į kurią pusę viskas pakryps, pasak K.Udrienės, dar labai sunku.
Tikimasi, jog pirmasis šios tarptautinės geležinkelio magistralės Varšuva - Kaunas etapas turėtų būti baigtas 2010 m.
Kitas magistralės etapas Kaunas - Ryga numatomas baigti 2014 m. Trečiasis etapas Ryga - Talinas bus baigtas 2016 m. Jis baigs modernaus geležinkelio statybą (traukiniai juo galės važiuoti 160 km/val. greičiu).
Aukštaitijos Verslo Balsas
2005.12.13
Comment
-
Parašė Vidma[B]
Per dvejus metus bus ištirta, kur turi eiti "Rail Baltica". Bus nustatyti alternatyvūs keliai, atlikti įvairūs skaičiavimai, tyrimai, koks bus apkrovimas, poreikis, ir tik tada bus priimami konkretūs sprendimai. kartu galimybių studiją atlieka ir Sandraugos fondas.
Europinės vėžės geležinkelis Panevėžiui būtų svarbus. Tačiau ar pro čia eis kelias, paaiškės tik po dviejų metų. Šiuo metu kommentuoti, į kurią pusę viskas pakryps, pasak K.Udrienės, dar labai sunku.
Comment
-
"Rail Baltic" geležinkelis gali likti vien popieriuje
(Tikiuosi kad tai tik straisnio autoriaus nuomonė)
Šaltinis BNS
Data 2005-12-20 (09:53)
Kauno, Marijampolės, Šiaulių, Panevėžio apskritys daug vilčių sieja su tarp trylikos Europos Sąjungos prioritetinių projektų esančiu tarptautiniu greitųjų traukinių geležinkeliu "Rail Baltica".
Lietuvai šiam projektui buvo numatyta skirti 1,3 mlrd. eurų (4,49 mlrd. litų). Tačiau ar šis geležinkelis neliks vien popieriuje - dar nėra aišku. Mat tarp projekto dalyvių kilo rimtų nesutarimų, rašo dienraštis "Lietuvos rytas".
Neseniai Rygoje įvyko pirmasis "Rail Baltica" projekto partnerių, kurių yra 23, susitikimas. Projekto partneriai aptarė, kokią naudą regionams duos naujasis geležinkelis, ar jis bus ekonomiškas.
Pasak dienraščio, nėra vienos nuomonės ir dėl greitojo geležinkelio magistralės Lietuvoje. Dabar yra žinoma ir ginčų nekelia tik trasa nuo valstybės sienos su Lenkija iki Kauno, kuri eis per Marijampolę.
Geležinkeliui nuo Kauno iki Rygos yra siūlomi du variantai: šalia jau esančio Šiaulių-Joniškio geležinkelio ir visiškai nauja magistralė nuo Kauno per Kėdainius, Panevėžį, Pasvalio rajoną.
Dabar rengiama "Rail Baltica" ikiprojektinė galimybių studija, iki 2007 metų pradžios turėtų būti parengtas techninis darbų projektas.
http://www.finasta.lt/popup2.php?ru=..._news_id=13156
Comment
-
2006-01-05 EK svarsto "Rail Baltica" geležinkelio vėžės pratęsimo galimybę iki Sankt Peterburgo
Briuselis, sausio 4 d. Europos Komisija (EK) svarsto "Rail Baltica" geležinkelio tinklo pratęsimo iki Sankt Peterburgo galimybę, rašoma EK laiške europarlamentarui socialdemokratui Justui Paleckiui.
J.Paleckis ankščiau išreiškė susirūpinimą komisarams, jog iki šiol nepajudėjo "Rail Baltica" geležinkelio linijos modernizavimo darbai ar bent konkretesnis pasiruošimas jiems.
Pasak europarlamentaro, nors „Rail Baltica“ projekto tikslas yra skirtas geležinkelio linija sujungti tris Baltijos šalis ir Lenkiją su Vakarų Europos šalimis, galimybė liniją pratęsti iki Sankt Peterburgo suteiktų projektui daugiau patrauklumo.
"Europos Sąjungos (ES) ir Rusijos pasirašytose vadinamosiose bendradarbiavimo kelio gairėse pabrėžta ypatinga infrastruktūros projektų svarba. Ar atsižvelgiant į tai nevertėtų pagalvoti apie "Rail Baltica" pratęsimą iki Sankt Peterburgo?", - klausiama J.Paleckio kreipimesi.
Europarlamentaras taip pat pabrėžė ekologinį atšakos aspektą, kadangi šiuo metu keliai rytiniame Baltijos jūros pakraštyje perpildyti krovininio autotransporto.
Pasak jo, "Rail Baltica" geležinkelio vėžė iš esmės yra tausojanti aplinką alternatyva atsižvelgiant į greitai besivystančio Baltijos regiono itin perpildytus transporto tinklus.
EK savo ruožtu informavo europarlamentarą, jog 2005 metų vasarą buvo paskirtas "Rail Baltica" projekto Europos koordinatorius, o metų pabaigoje buvo pradėtas projekto įgyvendinamumo tyrimas.
EK laiške rašoma, jog, remiantis gautais įgyvendinamumo tyrimo rezultatais, bus galima imtis veiksmų, leidžiančių pradėti projekto įgyvendinimą.
Informacija iš www.paleckis.lt
Comment
-
“RailWorld” domisi investicijų galimybėmis Kaune
Šiandien Kauno miesto meras Arvydas Garbaravičius susitiko su Graham Percy ir Rimu Kaikariu, įgaliotais “RailWorld” atstovais. Susitikime buvo aptartas “RailBaltica” geležinkelio trasos Helsinkis-Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva projektas ir intermodalinio terminalo statybos šalia Kauno klausimas.
G. Percy patikino, kad jo atstovaujamą kompaniją “RailWorld”, kuriai priklauso Lenkijos geležinkelis ir 66 procentai Estijos geležinkelio akcijų, itin domina “RailBaltica” projektas. Norėdami, kad šis projektas, įtrauktas į Europos sąjungos finansuojamų prioritetinių projektų sąrašą, būtų pradėtas įgyvendinti kuo skubiau, jie subūrė visų suinteresuotų šalių forumą (“Baltic Forum”) ir pernai gruodį buvo susitikę Rygoje pasidalinti nuomonėmis, pasiūlymais ir aptarti galimų sunkumų.
G.Percy teigimu, šiuo metu yra labai svarbu kuo greičiau pradėti geležinkelio trasos atkarpos Varšuva-Kaunas tiesimą. Jo atstovaujama kompanija jau yra pateikusi pirminį siūlymą Lietuvos Respublikos Susisiekimo ministerijai dėl geležinkelio trasos tiesimo, kuriame taip pat akcentuojamas intermodalinio terminalo statybos klausimas. Anot, G.Percy, šis terminalas yra neatsiejamas nuo “RailBaltic” geležinkelio trasos ir turi būti statomas Kaune arba šalia Kauno.
“Mums labai džiugu, kad Kaunas yra patrauklus investuotojams. Planuojama “RailBaltica” geležinkelio trasa per Kauną ir intermodalinis terminalas duos neįkainuojamos naudos miestui. Šis projektas ne tik tampriai susietų Kauną su pagrindiniais žemyno prekybos keliais, bet ir sukurtų naujas darbo vietas, duotų postūmį Kauno infrastruktūros augimui”, - sakė Kauno miesto meras Arvydas Garbaravičius.
G.Percy patikino, kad “RailWorld” yra viena didžiausių kompanijų pasaulyje, investavusi į geležinkelio tinklus JAV, Kanadoje, Australijoje, Naujoje Zelandijoje bei turinti didžiausių pasaulio bankų palaikymą.
Pirmajame europinės vėžės geležinkelio “RailBaltica” statybos etape - iki 2010 metų - planuojama nutiesti geležinkelio atšaką nuo Varšuvos su Lenkija iki Kauno. Kitas magistralės įgyvendinimo etapas (Kaunas - Ryga) numatomas baigti 2014 metais. Trečiasis etapas (Ryga - Talinas) bus baigtas 2016 metais. Šios geležinkelio magistralės statyba vien per Lietuvos teritoriją kainuotų daugiau kaip 800 mln. eurų, tačiau Lietuva savo lėšomis finansuotų tik 10 proc. šio projekto vertės. Didžioji dalis vertės turėtų būti finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.
www.kaunas.lt
Comment
-
Parašė Dzipas[b]
Pasak europarlamentaro, nors „Rail Baltica“ projekto tikslas yra skirtas geležinkelio linija sujungti tris Baltijos šalis ir Lenkiją su Vakarų Europos šalimis, galimybė liniją pratęsti iki Sankt Peterburgo suteiktų projektui daugiau patrauklumo.
"Europos Sąjungos (ES) ir Rusijos pasirašytose vadinamosiose bendradarbiavimo kelio gairėse pabrėžta ypatinga infrastruktūros projektų svarba. Ar atsižvelgiant į tai nevertėtų pagalvoti apie "Rail Baltica" pratęsimą iki Sankt Peterburgo?", - klausiama J.Paleckio kreipimesi.
[/url]
ar tai tik ne bandymas diskredituoti ideja apskritai?
Comment
-
Parašė orangerrusu generolams tai tikrai suteiks daugiau patrauklumo (patogumo)...
ar tai tik ne bandymas diskredituoti ideja apskritai?
Comment
-
Parašė vytaucViskas tvarkoj. SPB labai patrauklus vakarų turistams. Patrauklesnis nei visos Baltojos šalių sostinės kartu sudėjus. Todėl jei traukiniai kursuotų iki jo- turistų skaičius būtų žymiai didesnis, atitinkamai ir mums nubyrėtų kiek daugiau
Mane domina kitas dalykas: ar tokios idejos nera zalingos politiskai ir psichologiskai, ta prasme, kad siaip ar taip - Baltijos salys yra EU teritorija, kodel negalima labiau akcentuoti vidinio "susitelkimo" ir vidiniu resursu stiprinimo? Na, kaip pvz., buvo su Vakaru Berlinu pokario metais...
Comment
-
Yra ES ir "Geros kaimynystės" programa. Jei vienas projektas patenkintų dviejų programų ("Geros kaimynystės" ir "Sanglaudos") reikalavimus, tikimybė gauti jam finansavimą ženkliai padidėtų.
Nužudymų rasiniu-religiniu pagrindu praeitais metais ir Amsterdame buvo, bet turistų nuo to nesumažėjo.
Comment
-
Parašė DzipasŠiandien VŽ rašo, jog RailBaltic Europos komisija priskyrė prie itin svarbių projektų, tai tik padidina tikimybę, jog finansavimas iš ES bus.
Net nesitikėjau- labai geros naujienos
Būtų tikrai gera alternatyva wizzairui norint į Varšuvą nulėkt. Tik būtų labai gerai, jei dar atšaką Vilniun nutiestų
Comment
Comment