Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tai reiškia tik vieną - Šiaulių - Klaipėdos ruožui rekonstruoti bus galima gauti ES lėšų pagal RailBaltica projektinę liniją. Vadinasi, jau dabar užplanuota mažinti vienkelių ruožų tarp Kužių ir Klaipėdos ir jau šiemet tikriausiai prasidės darbai. O gavus papildomą finansavimą pagal RailBaltica, būtų galima visą liniją padaryti dvikele ir padidinti greitį iki 160 km/h. Taip pat nutiesti ir Klaipėdos aplinkkelį.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai kol kas numatomas tik finansavimas. O ką darys LG už tuos pinigus, tai neaišku. Kažką darys. Gali ir elektrifikuoti.
Comment
-
Kaip suprasti? LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą esamo geležinkelio Kazlų Rūda - Marijampolė remontui.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90746
Pagal pateiktą dokumentaciją atrodo, kas bus rekonstruojama rusiška vėžė ir TIESIAMA 1435 mm. Tik kodėl namą pradeda statyti nuo stogo??? T.y., kodėl ne nuo Šeštokų iki Marijampolės ar Kazlų Rūdos?Paskutinis taisė Al1; 2012.06.13, 23:01.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaip suprasti? LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą esamo geležinkelio Kazlų Rūda - Marijampolė remontui.
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l....asp?PID=90746
Pagal pateiktą dokumentaciją atrodo, kas bus rekonstruojama rusiška vėžė ir TIESIAMA 1435 mm. Tik kodėl namą pradeda statyti nuo stogo??? T.y., kodėl ne nuo Šeštokų iki Marijampolės ar Kazlų Rūdos?
Kurio ruožo projektas pirmiausiai pabaigtas, to konkursą rangai ir skelbia, nėra jau laiko laukt ir taip užsivėlino su tai konkursais
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąČia dar tik techninė specifikacija, tikrasis pirkimas dar nepaskelbtas, bet greitu metu pasirodys.
Kurio ruožo projektas pirmiausiai pabaigtas, to konkursą rangai ir skelbia, nėra jau laiko laukt ir taip užsivėlino su tai konkursais
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVis tiek bardakas - jokio eiliškumo. Niekas taip geležinkelių net XIX a. netiesdavo. Arba nuo vieno galo, arba nuo abiejų galų pradėdavo tiesti.
Comment
-
Ir be terminalo kažkiek krovinių būtų. Be to keleivinis susisiekimas prasidėtų. Terminalo irgi niekas nestatys anksčiau, kol dar nėra geležinkelio. Tačiau, jei geležinkelis nuosekliai būtų tiesiamas nuo Šeštokų, tai būtų galima ir pradėti terminalo statybą. Juk jį ne viena LG ar valstybė statys, bet kartu su privačiu verslu. O verslas pinigų nešaldys, jei nebus garantijų, kad numatytu laiku pradės važiuoti traukiniai.
Šiaip tai labai nelogiškai 1435 mm vėžė tiesiama - nuo Šeštokų iki Marijampolės ji eis kairėje rusiškos vėžės pusėje, jei važiuojama į Marijampolę. O Marijampolėje persimes į dešinę pusę ir taip iki Jiesios, tikriausiai ir Palemono. Kodėl nuo Šeštokų iki Marijampolės 1435 mm vėžė bus tiesiama kairėje pusėje??? Kokia nauda iš aklo kelių persikirtimo Marijampolėje? Šeštokų stotyje ir dabar perkrova ir visas kelynas yra priešingoje stoties pastatui pusėje. Kodėl nuspręsta sukeisti skirtingų vėžių kelius vietomis? Ir kaip tai įtakoja tam, kas 1435 mm vėžė turi eiti iki Marijampolės kairėje pusėje?Paskutinis taisė Al1; 2012.06.14, 18:57.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTerminalo irgi niekas nestatys anksčiau, kol dar nėra geležinkelio. Tačiau, jei geležinkelis nuosekliai būtų tiesiamas nuo Šeštokų, tai būtų galima ir pradėti terminalo statybą. Juk jį ne viena LG ar valstybė statys, bet kartu su privačiu verslu. O verslas pinigų nešaldys, jei nebus garantijų, kad numatytu laiku pradės važiuoti traukiniai.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąŠiaip tai labai nelogiškai 1435 mm vėžė tiesiama - nuo Šeštokų iki Marijampolės ji eis kairėje rusiškos vėžės pusėje, jei važiuojama į Marijampolę. O Marijampolėje persimes į dešinę pusę ir taip iki Jiesios, tikriausiai ir Palemono. Kodėl nuo Šeštokų iki Marijampolės 1435 mm vėžė bus tiesiama kairėje pusėje??? Kokia nauda iš aklo kelių persikirtimo Marijampolėje? Šeštokų stotyje ir dabar perkrova ir visas kelynas yra priešingoje stoties pastatui pusėje. Kodėl nuspręsta sukeisti skirtingų vėžių kelius vietomis?
Comment
-
Galbūt. Bet ar tie maždaug 3 metrai ką nors ir esmės keičia? Be to nuo Šeštokų iki Kalvarijų geležinkelis vingiuoja maždaug vienodai į abi puses (kairę ir dešinę). Ir tik už Kalvarijų prasideda didesnis posūkis į kairę, o po to vėl į dešinę ir dar didesni į kairę. Tai praktiškai tik dvi rimtesnės kreivės į kairę yra. Ir ar ne paprasčiau šiek pakeisti kreivės spindulį, tuo labiau, kad tai reikalinga ir 1520 mm vėžės keliui, kuris tame ruože bus berods eismui iki 120 km/h.
Comment
-
Sutinku. Tie 3 metrai, turint omeny kontekstą, esminių pokyčių tikrai neįveda. Dar viena galima priežastis - inžineriniai tinklai ir statiniai, kurių išsidėstymas žiūrint į atkarpos išilginį kelio profilį intensyvesnis dešinėje pusėje, taigi dėl jų perkėlimo kelias kairėje yra pigesnis. Nesu tikras dėl fakto, tik spėju.
Comment
-
Paskelbta technine specifikacija "Geležinkelio „Rail Baltica“ linijos modernizavimas ruože Kaunas – Šiauliai. Antrųjų geležinkelio kelių statyba ruožuose Žeimiai – Lukšiai, Gimbogala – Linkaičiai rangos darbai".
Ne už ilgo turėtų pasirodyt ir tikrasis pirkimas.
Kas norit susipažinti su projektu:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...064&LID=118778
Comment
-
Dabar RailBaltic'os vardu sutvarkys visa reikalinga LG infrastrktura...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDabar RailBaltic'os vardu sutvarkys visa reikalinga LG infrastrktura...
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąPanašiai ir busParašė A|1Kaip suprasti? LG paskelbė rangos darbų pirkimo konkursą esamo geležinkelio Kazlų Rūda - Marijampolė remontui.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
Comment